Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijs huurauto

Discussie gestart

Dirc

Fijn om iets over Economycarrental te lezen. Nu voor ons de voordeligste, maar lees er verder weinig over terug. (in Montreal ondergebracht bij Discount)

2x gehuurd, prima ervaren. Kostenloos te annuleren en kleine aanbetaling.
Dit jaar kreeg ik alleen bij Alamo gratis 2e bestuurder dus ben ik daarvoor gegaan.
#16 - 07-01-2018, 17:30 uur

Wop

Ik heb goede (goedkopere) ervaringen via de vergelijkingssite van Easyterra.nl. Wellicht is het een kijkje waard. Ook daar kan je kosteloos annuleren.
#17 - 08-01-2018, 08:09 uur

Robert

Als ik op LA vlieg huur ik altijd vanuit NL al bij Alamo. Goede prijzen voor economy en intermediate and standaard. (Zijn groot genoeg voor mij aangezien ik of alleen ga of met zun 2een) Vaak boek ik ticket en huurauto samen welk nog meer korting geeft via budgetair, of skyscanner.

En voordeel vind ik dat je bij Alamo LA zelf je auto mag uitzoeken in de klasse die je hebt gehuurd. Of je kunt zelfs een auto pakken uit een andere klasse en dit word dan bij het inleveren verrekend (op je creditcard gezet) Bij Avis en Hertz kreeg ik een auto aangewezen, als man zijnde toch minder leuk.
#18 - 12-02-2018, 21:35 uur

Dirc

Ik heb dit jaar toch gewisseld. Van Alamo Brits naar onderstaande actie. En nee, ik heb geen aandelen bij Alamo.
Het leverde mij 60 euro op en een eerste gratis tank brandstof. Daarnaast 4 gratis extra bestuurders (ik gebruik er maar 1 van).

http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations
#19 - 13-02-2018, 10:22 uur

Lucie

Dirc,

Het is inderdaad een goede aanbieding.
Kan alleen nergens terug vinden of het met free cancellation is. Staat dit ergens in de voorwaarden?
Je weet immers maar nooit.....

Groet,
Lucie
#20 - 21-02-2018, 21:59 uur

Dirc

Staat gewoon in de voorwaarden van Alamo.
Citaat
Stornierung und Stornierungsgebühren
Sie verfügen über kein Widerrufsrecht nach EU-Recht; Sie können jedoch Ihre Buchung jederzeit und gleich aus welchem Grund stornieren, indem Sie den Anweisungen auf unserer Website folgen. Erfolgt die Stornierung ihrer Buchung mindestens 3 Tage vor dem angegebenen Abholdatum, so wird Ihnen der volle bei Buchung bezahlte Betrag erstattet.
Erfolgt die Stornierung weniger als 3 Tage, jedoch mehr als 24 Stunden vor dem angegebenen Abholdatum, so erstatten wir den vollen bei Buchung bezahlten Betrag abzüglich des niedrigeren der folgenden Beträge: i) die Kosten der Buchung in voller Höhe oder ii) €40.
Erfolgt die Stornierung Ihrer Buchung weniger als 24 Stunden vor dem angegebenen Abholdatum, so haben Sie keinen Anspruch auf Erstattung des bei Buchung bezahlten Betrages.
Die Erstattung erfolgt auf die von Ihnen bei der Buchung verwendete Kredit- oder Girokarte.
Wir behalten uns das Recht vor, Buchungen jederzeit nach vorheriger Ankündigung aus wichtigem Grund zu stornieren, zum Beispiel in Fällen höherer Gewalt, soweit diese die Verfügbarkeit von Fahrzeugen beeinträchtigen; im Falle von schwerwiegenden Vertragsverstößen Ihrerseits, einschließlich der nicht erfolgten Zahlung noch ausstehender Beträge für gemietete Fahrzeuge, Belästigungen oder anderweitigem beleidigendem Verhalten gegenüber Mitarbeitern oder Kunden von Alamo, deren Tochtergesellschaften, Lizenznehmern oder Franchisenehmern, oder betrügerischem Verhalten Ihrerseits. Im Falle einer solchen Stornierung erstatten wir den vollen bei Buchung bezahlte Betrag

Of google translate:
Citaat
Annulering- en annuleringskostenU hebt geen recht op terugtrekking volgens EU-wetgeving; U kunt uw reservering echter op elk moment en om welke reden dan ook annuleren door de instructies op onze website te volgen. Als u uw reservering ten minste 3 dagen voor de aangegeven ophaaldatum annuleert, krijgt u het volledige betaalde bedrag terug op het moment van reserveren.Als de annulering minder dan 3 dagen, maar meer dan 24 uur voor de opgegeven pick-up date, zullen we het volledig betaald bij de reservering bedrag minus de laagste van terugbetalen: i) de kosten van het boeken van het volledige bedrag of ii) bedraagt ​​€ 40.Als u uw boeking minder dan 24 uur voor de aangegeven ophaaldatum annuleert, heeft u geen recht op restitutie van het betaalde bedrag bij het boeken.Restitutie vindt plaats op de creditcard of girokaart die u hebt gebruikt bij het reserveren.Wij behouden ons het recht voor om boekingen voorgoed te annuleren op elk moment na voorafgaande kennisgeving, bijvoorbeeld in geval van overmacht, voor zover deze van invloed zijn op de beschikbaarheid van voertuigen; in het geval van ernstige schendingen van het contract van uw kant, inclusief het uitblijven van de nog uitstaande bedragen voor lease-auto's, intimidatie of anderszins grof gedrag jegens werknemers of klanten van Alamo, haar dochterondernemingen, licentiehouders of franchisenemers of frauduleus gedrag van uw kant te betalen. In het geval van een dergelijke annulering zullen wij het volledige bedrag terugbetalen dat op het moment van reserveren is betaald
#21 - 22-02-2018, 11:40 uur

Pieter79

Kostenloos annuleren gebruik ik altijd.
Je kunt tot 1 of 2 dagen van te voren altijd nog wijzigen als je dan iets goedkopers ziet.

Hier in de USA kun je https://www.autoslash.com/ gebruiken. Misschien dat dit in Nederland ook werkt maar daar ben ik niet zeker van. Op deze website boek je wat je wil, waarna je emails krijgt als er een goedkopere optie is tot het moment dat je daadwerkelijk huurt. Het enige dat nodig is is op 'ja' klikken en de goedkopere boeking wordt gemaakt, volledig automatisch.

Gr. Pieter
#22 - 22-02-2018, 23:38 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful

Jij woont in Amerika, Pieter. De situatie m.b.t. verzekeringen is voor jou heel anders dan voor ons toeristen. Krijg je via deze website niet een prijsopgave zonder de voor ons benodigde verzekeringen?
#23 - 23-02-2018, 00:17 uur
Groet,

Old Faithful

Cees A

Old Faithful stelt de juiste vraag.   Autoslash geeft inderdaad prijzen exclusief LDW en SLI verzekeringen.
De Autoslash website is voor Amerikaans gebruik.  Europeanen hebben hier, vanwege het ontbreken van verzekeringen, niets aan.
 
Op de "help" pagina, bij de FAQ zie je o.a. de volgende vraag:

Does my price include all the taxes and fees?
Yes! All of the rates we quote include all of the taxes and fees.
Note that this price includes taxes and fees that everyone has to pay--things like airport concession fees, energy surcharges, licensing fees, state/city sales taxes, and other similar things.
It doesn't, however, include charges for optional insurance products like Loss Damage Waiver or Supplemental Liability Insurance and other products like upgrades, refueling options, roadside assistance coverage, additional driver charges and other options. Those are all optional,


Bron: ---->  http://support.autoslash.com/
#24 - 23-02-2018, 08:09 uur

Cees A

Even terug naar de openingspost van @Lucie  .   Het viel Lucie op dat de huurprijzen van bepaalde autotypes ineens sterk stegen.
Bij Hertz.nl zie je momenteel ook iets vreemds.
De Compact car met 1024,61 € en de Economy car met 1004,87 € zijn nu duurder dan een Full Size die 865,76 € kost
Zelfs een Standard SUV is met 1012,03 € goedkoper dan een Compact car.
Het gaat in dit geval over een huurperiode van 29 dagen, pick-up half april en return half mei in Las Vegas

E.e.a.  zal wel te maken hebben met (te) veel vraag naar bepaalde modellen, maar het is natuurlijk wel opmerkelijk.
Welkom in de wondere wereld van autohuur ...............
Zie beeldschermprint hieronder.   ---->  Klik op de afbeelding voor een vergroting.

#25 - 24-02-2018, 09:55 uur

Pieter79

Old Faithful / Cees, bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan hier niet checken of het ook voor Nederland werkt, en blijkbaar kan dit dus niet. Qua verzekeringen ben ik inderdaad al bij mijn eigen autoverzekering verzekerd als ik een huurauto rijdt. Prijzen zijn dus zonder extra verzekeringen, die je blijkbaar niet extra erbij kunt nemen...

Gr. Pieter
#26 - 25-02-2018, 20:49 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Rija

Ik heb dit jaar toch gewisseld. Van Alamo Brits naar onderstaande actie. En nee, ik heb geen aandelen bij Alamo.
Het leverde mij 60 euro op en een eerste gratis tank brandstof. Daarnaast 4 gratis extra bestuurders (ik gebruik er maar 1 van).

http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations

Klopt het dat je nog op reis naar de VS moet? Ik heb begrepen dat die affiliate site voor specifieke doelgroepen is. Ben dus benieuwd of er bij het ophalen van de auto nog bijzondere eisen worden gesteld.
#27 - 07-03-2018, 00:22 uur

Dirc

Dat klopt. Er worden geen eisen gesteld want ik heb skip de counter.
Mensen posten ook wel eens links die bedoeld zijn voor werknemers van reisorganisaties, die zou ik minder snel kiezen. Maar ook bij Alamo Brits hoef je niet je lidmaatschap te laten zien ofzo.
#28 - 07-03-2018, 10:27 uur

MarcelB24

Voor onze laatste vakantie in Florida hebben we bij een Duits bedrijf geboekt, www.USA-reisen.de. Die had als voordeel boven de plaatselijke verhuurders dat alle verzekeringen (inclusief afkoop eigen risico) én een extra bestuurder al inbegrepen waren. En bovendien een stuk voordeliger dan de 'gerenommeerde' Nederlandse bedrijven die we vonden (zoals Sunny Cars; ter vergelijking daar zouden we € 520 kwijt zijn, bij deze Duitser was dat € 375 voor exact hetzelfde).
Nadeeltje is wel dat je alle stukken in het Duits ontvangt en dat ze weliswaar goed, maar niet 24/7 bereikbaar zijn. Maar met een beetje talenkennis en zelfredzaamheid kom je dan toch een heel eind :-)
#29 - 24-03-2018, 15:33 uur

Dirc

Die heeft ook een engelse site hoor. www.drive-usa.de
#30 - 24-03-2018, 17:35 uur

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15