Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

autohuur one way in LA

Discussie gestart

rruudd

we zitten in juli 2018 in LA , 4 dg. om daarna een camper op te halen voor een rondreis. Voor die paar dagen LA willen een auto ophalen bij de airport en afleveren bij (zo dicht mogelijk ): 8559 Artesia Boulevard, Bellflower, California, 90706.

op internet veel sites bezocht maar geen passende oplossing gevonden, Wie heeft een tip?
#1 - 26-05-2018, 13:28 uur

Cees A

Wat ik zou doen in zo'n geval:
Ik zou het adres van de camperverhuurder invoeren in Google Maps.
Dan zou ik Google Maps in die buurt laten zoeken naar autoverhuurbedrijven (car rental)
Vervolgens zou ik, i.v.m. de noodzakelijke verzekeringen, op de Nederlandse website van die verhuurder kijken of het mogelijk is om een auto op te halen op LAX en in te leveren op de door jou geselecteerde locatie.

Je kunt ook op de website van een Nederlandse of Europese  broker kijken, maar kijk dan wel bij een broker waar je zelf je verhuurder kunt bepalen.
Er zijn namelijk ook brokers die je op basis van prijs laten kiezen en je daarna pas vertellen van welke verhuurder die auto is.
Met een beetje pech is dat misschien wel een auto van een verhuurder die 6 km verderop zit
#2 - 26-05-2018, 14:18 uur

rruudd

Dank Cees, ook voor het verplaatsen.

Een one way kost wel meer. Om dit goed te kunnen overwegen: wat kost een taxi van LAX naar Bellflower, dit is volgens googlemaps ong. 34 min.?
#3 - 27-05-2018, 14:50 uur

rruudd

iemand ervaring met Enterprise Rent a Car???
#4 - 27-05-2018, 14:53 uur

Cees A

Taxikosten:
Zie:  ----->  https://www.taxifarefinder.com/main.php?city=LA
Hou er rekening mee dat een taxiritprijs afhankelijk is van de verkeersdrukte (veel of weinig file)
Ik heb 'm zelf ingevuld en dan kom ik,  afhankelijk van de verkeersdrukte,  op een prijs die ligt tussen de 60,96 $ en de 83,78 $
Zie: ------>  https://www.taxifarefinder.com/main.php?city=LA&from=Los+Angeles+International+Airport+(LAX)%2C+World+Way%2C+Los+Angeles%2C+Californi%C3%AB%2C+Verenigde+Staten&to=8559+Artesia+Boulevard%2C+Bellflower%2C+California%2C+90706&fromCoord=33.9415889,-118.40852999999998

Enterprise:
Ik zag ook dat er een vestiging van Enterprise dichtbij je camperverhuurder is (0,4 mijl)
Wat wil je weten van Enterprise ?  Waar ben je bang voor ?
Enterprise is een van de grotere Amerikaanse autoverhuurders.  Niks mis mee.

Belangrijk is dat je die auto boekt via een NL of EU website, dan heb je er de juiste verzekeringen bij.
Je kunt dan bij afhalen van de auto met een gerust hart alle extra aangeboden verzekeringen afwijzen.
Baliepersoneel bij verhuurbedrijven krijgt provisie op die extra verzekeringen en men kan soms hardnekkig zijn .......
Lees dit artikel over autohuurverzekeringen in de VS:  http://verenigdestaten.info/verzekeringen-autohuur-amerika/

Wat je nodig hebt is in ieder geval CDW (soms ook LDW genoemd)  en LIS (soms ook SLI genoemd.
CDW / LDW is vergelijkbaar met onze cascoverzekering en dekt schade aan je (huur)auto
LIS / SLI is vergelijkbaar met onze WA verzekering en dekt schade die jij door jouw schuld aan anderen toebrengt
#5 - 27-05-2018, 17:50 uur
« Laatst bewerkt op: 27-05-2018, 17:58 uur door Cees A »

Robert

Ja of......en misschien denk ik wel heel simpel, maar waarom huur je die auto niet, ga je daarna naar het verhuurstation van die camper met diezelfde huurauto, regel je daar al je dingen en rijd je met camper en de auto terug  (bent toch met zun tweeen?). Auto afleveren bij het vliegveldverhuurstation. Geen extra drop off kosten en meteen door met de camper...……?
#6 - 11-06-2018, 20:28 uur

Cees A

Ja of......en misschien denk ik wel heel simpel,   
@Robert .    Simpele oplossingen zijn vaak de beste.   :afro:
In mijn reactie ben ik er maar van uit gegaan dat de medereiziger(s) van Ruud niet willen, durven of kunnen rijden in Amerika.
Hopelijk meldt Ruud zich nog met het juiste antwoord  ...................................
#7 - 11-06-2018, 21:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15