Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Aangeboden: Road Atlas 2013 North America van Michelin

Discussie gestart

Jez

Oeps, ik heb de verkeerde road atlas gekocht....... Ik heb per ongeluk een A4-formaat gekocht, terwijl ik een A3 wilde. Als ik het terugstuur, komen de verzendkosten voor eigen rekening en dan is het resterende bedrag niet echt de moeite. Dus misschien wil iemand het voor een leuk prijsje overnemen? Hij is splinternieuw, niet gebruikt, want ik heb hem afgelopen week pas ontvangen.

Het is deze road atlas:



Bij Bol.com kost die € 20,99, bij The Bookdepository € 14,47. Ophalen in Kaatsheuvel of Den Bosch, of verzendkosten voor eigen rekening. Wie biedt?
#1 - 10-02-2013, 13:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Ongelooflijk, wat zijn die dingen duur in Nederland. Hier betaal je maar $13,50 voor deze versie, de extra grote A3 heb je al voor $11. Niettemin, in Nederland ben je gewoon gebonden aan NL-prijzen. Ik heb zelf de 2005 versie en heb er heel wat reizen mee gemaakt (alleen en met vrienden). Ik kan deze gids echt aanbevelen. Een plus over internet vind ik dat er handige tips en bezienswaardigheden op de kaarten staan, dus ben je ergens en je ziet iets in de buurt wat je interesse wekt.

Gr. Pieter
#2 - 10-02-2013, 17:28 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Robert

hoi Jez,

heb je berichtje gestuurd.
#3 - 06-04-2013, 13:16 uur

Jez

Robert heeft vandaag de atlas opgehaald, hij is dus niet meer beschikbaar.
#4 - 11-04-2013, 20:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15