Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Afstudeer-enquête: Help mij alstublieft met afstuderen

Discussie gestart

Ontdekkingsreiziger

Beste forumleden,

Ik volg de Engelstalige opleiding Tourism Management. Mijn afstudeeronderzoek gaat over het zoek- en boekgedrag van de Nederlandse vakantieganger.
Hierbij onderzoek ik hoe de website van een Nederlandse reisorganisatie geoptimaliseerd kan worden.

Mijn doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 40 jaar en ouder.
Mijn steekproefgrootte is 282 respondenten. Ik zou het erg op prijs stellen als u mijn enquête wilt invullen.
Deze enquête bevat 20 vragen en is volledig anoniem. Het invullen van de vragen zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen.
De persoonlijke informatie die u verschaft wordt vertrouwelijk behandeld en zal uitsluitend worden gebruikt voor statistische doeleinden.

U kunt meedoen via onderstaande link:
http://www.thesistools.com/web/?id=500851

Alvast hartelijk dank!

p.s Ik weet niet of het plaatsen van enquêtes is toegestaan, maar ik probeer zoveel mogelijk respondenten te verzamelen. Indien dit niet is toegestaan, mag dit topic verwijderd worden.
#1 - 20-05-2016, 03:26 uur

Chris RTA

De enquete gaat o.a. over www.rebeltravel.nl een website die geen reizen aanbied naar Amerika.
#2 - 20-05-2016, 10:37 uur

Terpies

Ach, als het @ontdekkingsreiziger helpt om de studie af te ronden wil ik best even helpen.....

Maar vraag me wel af hoe je dan op een USA forum terecht komt....het assortiment van de aangeboden reizen op de website ziet er IMHO niet echt avontuurlijk en geschikt voor dit forum uit....
#3 - 20-05-2016, 14:20 uur

Ontdekkingsreiziger

Ach, als het @ontdekkingsreiziger helpt om de studie af te ronden wil ik best even helpen.....

Maar vraag me wel af hoe je dan op een USA forum terecht komt....het assortiment van de aangeboden reizen op de website ziet er IMHO niet echt avontuurlijk en geschikt voor dit forum uit....

Heel erg bedankt! Wellicht zijn er hier 40-plussers die van zowel verre reizen als korte vakanties in Europa houden.
Elke Nederlandse vakantieganger die mijn enquête wilt invullen is mooi meegenomen. Zo ontvang ik meer data voor mijn scriptie.
#4 - 25-05-2016, 15:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15