Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amazon

Discussie gestart

BibiS

Heb het net al gezocht op t forum maar kon niet echt een bevredigend antwoord vinden. Kun je bij Amazon nou direct naar NL laten sturen? Of dien ik eerst een Amerikaans adres aan te schaffen. Misschien zou ik het op de site zelf kunnen vinden maar dan zal ik me eerst aan moeten melden en dat doe ik liever nog niet als ik nog niet zeker weet.
#1 - 09-03-2011, 19:17 uur

Wop

Helaas, bij Amazon wordt niet naar Nederland verzonden. Wellicht kan Johan je helpen.. klik hier...
#2 - 09-03-2011, 20:39 uur
« Laatst bewerkt op: 09-03-2011, 20:41 uur door Wop »

BibiS

Zat ik ook al over na te denken... Toch maar es kijken of ik nog meer leuks kan vinden... Want 1 ding laten verzenden is meestal duurder als n pakket wat totaal gevuld is.
#3 - 09-03-2011, 21:03 uur

Pieter79

Kun je vanuit Nederland niet bestellen bij Amazon.de of Amazon.co.uk??
Zij zullen toch wel binnen de EU verzenden lijkt me.

Gr. Pieter
#4 - 09-03-2011, 23:48 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

BibiS

Klopt Pieter, was ik achter gekomen. Had alleen ineens n ingeving dat het misschien ook te koop was via Ebay. Dus nu heb ik t nog goedkoper als bij Amazon... In ieders geval hartstikke bedankt voor de tips!
#5 - 10-03-2011, 11:11 uur

Johan

Heel veel zaken die op de Amerikaanse Amazon te koop zijn kun je ook via de Engelse krijgen inderdaad. Maar dat is echter niet voor alle producten het geval.
#6 - 10-03-2011, 13:12 uur

Mrjn

Boeken, cd's en dvd's kun je gewoon in NL laten bezorgen. Kindles ook. De rest van de producten niet. Ik neem aan dat het niet om de eerste drie gaat? Of begrijp ik je vraag verkeerd?
#7 - 10-03-2011, 19:54 uur

BibiS

Het gaat om een computer spelletje voor de mac wat moeilijk verkrijgbaar is... Is ook al n ouder spel... Kon op de Amazon site niet vinden dat ze deze producten wel shippen... Ben dan ook erg benieuwd waar je het hebt gevonden :D in ieders geval hartstikke bedankt voor de reacties!
#8 - 10-03-2011, 21:26 uur

Mrjn

Ik koop al jaren bij Amazon, vandaar. En heb het net even geprobeerd, maar computerspelletjes kun je ook naar Nederland laten verschepen.
#9 - 11-03-2011, 19:26 uur

BibiS

Moet mij dus volgende keer ook lukken... Ga ik zeker onthouden... Bedankt voor je info Mrjn.... Bedoelde trouwens MAC ipv mac
#10 - 11-03-2011, 21:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15