Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

american goodies

Discussie gestart

infantrist

vandaag weer een nieuwe bestelling aangekregen, met pop tarts (10 dozen) reeses butter cups, hot tamales, oreos, hershey kissen, icing voor de koekjes en nog enkele zaken, dat word weer een tijdje smullen
#1 - 06-06-2006, 16:05 uur



Dusza

Lieve deugd, straks weeg je 150 kg!  :o
#2 - 06-06-2006, 17:43 uur

ceetje

Ben ik de enige die die buttercup van Reese smerig vind? Ik heb het idee dat je de pindakaaspot aan het leeglikken bent... oreo's daarentegen .......  :P
#3 - 06-06-2006, 19:02 uur

infantrist

als zijnde fervent sporter heb ik geen schrik dat mn gewicht zo hoog zal komen, ik zal wel rond mn getrouwe 73kg blijve.

betreffende de reeses cups,
Ik heb ook aan de msaak moeten wennen maar eens ik de smaak te pakken had, manman, kan er niet genoeg van krijgen.

Zijn er zo nog zaken waar jullie van zeggen, mmm dat vind ik nu eens goed overheerlijk of hemels?
#4 - 06-06-2006, 19:28 uur



pietervds

Waar haal je dat? Via americanfood.nl of ergens anders? Ben nu wel nieuwsgierig!
#5 - 06-06-2006, 23:14 uur

marleencolorado

@ Ceetje: Je bent niet de enige ik vind ze ook niet lekker -  en ik ben wel een grote pindekaas fan. Ik ben oreo koekjes fan maar probeer er zo weinig mogelijk te eten als ik in de VS ben want het werkt verslavend.

Ik ben helemaal gek op Triscuits. Van die vierkante crackertjes, daar kan ik ook zo mee doorgaan, het verschil met oreo koekjes is alleen dat er veel minder calorieen in zitten  ;D dus daar mag ik van mezelf wel een doos van leeg eten. Ik neem ook altijd weer een doos mee naar Nederland. Voor de rest ben ik ook wel gek op twee soorten lays chips die we hier niet hebben : MasterBarbeque en Baked Potato Chips, die van aardappel puree zijn gemaakt, jammie jammie.

Ja en mountain dew...natuurlijk - maar die discussie loopt al ergens anders op het forum.
#6 - 07-06-2006, 09:12 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

infantrist

@ pietervds ik haal al deze lekkernij via www.americangoodies.nl

ik ken de triscuits ook maar niets kan toppen aan de oreo's vind ik.
 
nog even een vraag tussendoor, weet er iemand waar ik de originele graham crackers (je weet wel, die zo goed zijn bij de soep) kan vinden?
#7 - 07-06-2006, 18:45 uur



Wop

Ik weet niet waar je woont, maar sommige VOMAR supermarkten verkopen deze. VOMAR bevindt zich in Noord Holland.

Kilometertje bij mij vandaan, en ja ze hebben ook Mountain Dew.  :D
#8 - 07-06-2006, 18:50 uur

infantrist

kben euh op en top belg won vlakbij bobbejaanland (voor de meeste nederlanders wel bekent veronderstel ik)
#9 - 07-06-2006, 18:55 uur



Wop

kben euh op en top belg won vlakbij bobbejaanland (voor de meeste nederlanders wel bekent veronderstel ik)


Ai! , dan wordt het wat lastiger....  :(
#10 - 07-06-2006, 19:18 uur

PetraVS

@ pietervds ik haal al deze lekkernij via www.americangoodies.nl

ik ken de triscuits ook maar niets kan toppen aan de oreo's vind ik.
 
nog even een vraag tussendoor, weet er iemand waar ik de originele graham crackers (je weet wel, die zo goed zijn bij de soep) kan vinden?

Jij eet Graham crackers bij de soep???
#11 - 08-06-2006, 02:11 uur

pietervds

@ infantrist: Bedankt ik zal er ook een kijken. Die site ken ik nog niet!
#12 - 09-06-2006, 11:44 uur

ceetje

Met het gevaar dat ik  :offtopic: raak: de beef jerky's intrigeren mij: ze lijken op hondenkluifjes maar in supermarkten en ook op de genoemde site zijn ze in velerlei smaken en gedaanten te koop. Wie kan mij vertellen wat het nou eigenlijk is en hoe je ze eet. Ik heb het nooit aangedurft ze te proberen, maar wellicht overtuigen jullie me en ga ik deze zomer "hondenkluifjes" eten  ;D
#13 - 10-06-2006, 22:34 uur

pietervds

volgens mij kun je het qua idee vergelijken met trekdrop, maar dan natuurlijk een andere smaak/kleur
#14 - 10-06-2006, 22:42 uur

ceetje

euhmmm, trekdrop met een vleessmaak dus? Dat ga ik toch maar proberen, heb je een tip qua smaakje?
#15 - 10-06-2006, 22:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15