Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaans Gastgezin

Discussie gestart

juliandereus

Hallo,

Ik ben Julian, ik ben nu 16 jaar en zit in 4 HAVO.
Ik wil graag als ik klaar ben met mijn HAVO opleiding een aantal weken of maanden naar een Amerika vertrekken om hier de cultuur te proeven.
Het liefst wil ik een gastgezin in de stad Los Angeles in het prachtige California, aangezien ik hier echt de American Way of Life meemaak en de meest betaalbare optie is.
Als ik direct slaag en dit jaar niet blijf zitten ben ik dan 17 jaar.

Ik heb dit forum eens bekeken en ben niet iets tegengekomen wat mij daarbij kan helpen. Het kan zijn dat ik gewoon niet goed gekeken heb, dan zie ik waarschijnlijk wel een linkje verschijnen van dat topic.
De vragen die ik voor jullie heb gesteld is:
- Hoe kan ik een gastgezin regelen?
- Wat is voor mij de beste tijd om daar te blijven?
- Hebben jullie negatieve ervaringen met Los Angeles dan hoor ik dat graag, want het moet wel realistisch blijven voor een 17/18 jarige.

Ik wil de studie: Small Business & Retail Management volgen, en hier is ook een internationale optie voor. Hier krijg ik dus te maken met internationale studenten en worden de lessen in het Engels gegeven.
Dat is dus een mooie combinatie, zo leer ik de Engelse taal natuurlijk het best.

Ik hoor wel jullie ervaringen hierover!

Alvast erg bedankt!
#1 - 08-03-2010, 22:06 uur

ned in MO

Wat is er betaalbaar aan Los Angeles? Dat is nou net een van de duurdere plekken.

Er zijn tal van organisaties die een jaar highschool aanbieden alleen geen garantie waar je terechtkomt.
#2 - 09-03-2010, 16:57 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hdeweert

Hallo julian.
Het lijkt mij dat gezinnen niet zitten te wachten op een buitenlander die een paar weeken/ maanden vakantie wil vieren, dus zal dat wat moeilijk worden.
De beste tijd is niet echt te zeggen dat hangt helemaal van jezelf af.
Negatieve ervaring en met Los Angeles zijn er niet echt. LA is geen interessante stad zoal San Francisco.
Als je in Amerika wilt gaan studeren zijn er div topics op het forum die je daar een idee over geven.
Succes
Harm
#3 - 09-03-2010, 17:06 uur

Jez

I bag the difference: Ik vind LA een geweldige stad. Om te wonen. Voor mij heeft LA "iets", onverklaarbaar, maar ik voel me er thuis.
#4 - 09-03-2010, 21:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

paulinesmolders

Hey,
het is dus de bedoeling om bij een gastgezin te zitten, maar niet tijden je studie, maar tijdens vakantie periode?
Dan zou ik op zoek gaan naar mogelijkheden om te couchsurfen. http://www.couchsurfing.org/
Dit is speciaal voor mensen die op vakantie zijn, dus dan zijn ze een beetje ingesteld op je vakantie gevoel! denk er wel om dat couchsurfen vaak gaat voor beperkte tijd, die mensen hebben natuurlijk ook hun eigen leven. Maar ik denk dat je hier wel een leuk gastgezin zou kunnen vinden.
Succes!
#5 - 10-03-2010, 10:52 uur



Miekske

Er zijn ook organisaties die zomerprogramma's hebben waar je een aantal weken bij een gastgezin verblijft, bijvoorbeeld ASSE http://www.asse.com/United_States/summer.htm
en als je zoekt op summer exchange student kun meer mogelijkheden vinden.
#6 - 10-03-2010, 13:06 uur

juliandereus

Hey,
het is dus de bedoeling om bij een gastgezin te zitten, maar niet tijden je studie, maar tijdens vakantie periode?
Dan zou ik op zoek gaan naar mogelijkheden om te couchsurfen. http://www.couchsurfing.org/
Dit is speciaal voor mensen die op vakantie zijn, dus dan zijn ze een beetje ingesteld op je vakantie gevoel! denk er wel om dat couchsurfen vaak gaat voor beperkte tijd, die mensen hebben natuurlijk ook hun eigen leven. Maar ik denk dat je hier wel een leuk gastgezin zou kunnen vinden.
Succes!

In principe zou tijdens de vakantie periode het aangenaamst zijn aangezien ik daarna direct kan beginnen met mijn HBO opleiding.
Bedankt voor de tip, ik zal kijken op die site :)
#7 - 10-03-2010, 19:46 uur

juliandereus

Er zijn ook organisaties die zomerprogramma's hebben waar je een aantal weken bij een gastgezin verblijft, bijvoorbeeld ASSE http://www.asse.com/United_States/summer.htm
en als je zoekt op summer exchange student kun meer mogelijkheden vinden.

Ook hier zal ik een kijkje nemen, bedankt!
#8 - 10-03-2010, 19:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15