Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse supermarkt in Nederland

Discussie gestart

AtlantaFan

als we toch -reclame mogen maken -    ;D

Dutchsweets


http://www.dutchsweets.com/index.php?osCsid=st99rp78nj7qeufjsfj6mdulg7
#76 - 11-11-2008, 07:34 uur

Mirjam

Hoi Gian,

Het heeft even geduurd, want ik had de griep. Kingsal Markt heeft Wheat Tins, alleen de volkoren versie en schrik niet: 5 euro per pak.

Groetjes, Mirjam
#77 - 11-11-2008, 08:52 uur

Gian

Hoi Gian,

Het heeft even geduurd, want ik had de griep. Kingsal Markt heeft Wheat Tins, alleen de volkoren versie en schrik niet: 5 euro per pak.

Groetjes, Mirjam

Hey Mirjam,

Sorry dat mijn antwoord ook zolang op zich heeft laten wachten.

€ 5,00 OMG ... das wel errug duur hé  :-X

Ik wil van de week nog effe kijken bij de Jumbo in Hoogeveen, ik begreep van een collega van me
dat ze daar ook heel veel amerikaanse produkten hebben, dus ff checken hé

THX voor het zoeken voor me
#78 - 17-12-2008, 09:44 uur

dutchbudman

hallo allemaal ,
op www.EBAY.com kun je van alles kopen wat je maar lekker vind .
zo kun je bijvoorbeeld  ruim 6 kilo M&M s peanutbutter kopen voor precies $ 100
dit is $ 63 voor de M&M s en $ 37 voor de verzendkosten .
ik ben alleen bang dat er dan nog invoerrechten betaald dienen te worden ??

greetings ; THE DUTCHBUDMAN
#79 - 22-12-2008, 00:31 uur

persianBrit

hallo allemaal ,
op www.EBAY.com kun je van alles kopen wat je maar lekker vind .
zo kun je bijvoorbeeld  ruim 6 kilo M&M s peanutbutter kopen voor precies $ 100
dit is $ 63 voor de M&M s en $ 37 voor de verzendkosten .
ik ben alleen bang dat er dan nog invoerrechten betaald dienen te worden ??

greetings ; THE DUTCHBUDMAN

Volgens mij is het wel beduidend duurder dan een Amerikaanse supermarkt
#80 - 22-12-2008, 16:34 uur

Oyolaluiijf

Wij kunnen ze ook voor je opsturen rechtstreeks from the States !

Maar Florida is niet goedkoop helaas!
#81 - 24-12-2008, 17:48 uur
Kom eens op de koffie in Plantation of bezoek onze website

UStudy

Je kunt diverse Amerikaanse producten vinden bij Amazing Oriental een oosterse supermarkt met 15 vestigingen in NL, o.a. in Den Haag (www.orientalgroup.nl). Deze vestiging ligt onder de Spuimarkt en is uitstekend te bereiken met de tram en randstadrail (een halte vanaf Den Haag CS). O.a. Skippy peanut butter en Hellmann's mayonaise.

De Konmar in Leidschendam heeft ook een redelijk assortiment Amerikaanse producten.
#82 - 04-01-2009, 15:42 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

ned in MO

Wie wil er nu hellmans mayo.
Remia frietsaus is 10x lekkerder.

Dit natuurlijk van iemand die om de hoek 10 potten hellmans kan kopen maar 500 mijl moet reizen voor een'  hele emmel lemia'  :-\
#83 - 12-01-2009, 17:21 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Tim_B

Een paar jaar geleden was er de Maxis, vlakbij Amsterdam. Dit leek ontzettend veel op Walmart.
Een gigantische supermarkt met een heel groot restaurant en draaimolens. Nu is deze winkel omgetoverd in de Albert Heijn XXL.
#84 - 18-01-2009, 13:10 uur

druifje

Hallo allemaal,

ik heb ook even een vraagje... Wij zijn op zoek naar maple syrup. Bij de AH (xl) bij ons in Zwolle hadden ze het niet. Eerlijk gezegd heb ik nog niet verder gekeken.
Maar misschien zeggen jullie wel, daar moet je zijn. Wij hebben bv een Jumbo, daar wil ik iig nog gaan kijken.
Ik hoor het wel, alvast bedankt voor de reacties...

Gr. Rianne!!!
#85 - 29-03-2009, 10:59 uur
Charmed I'm Sure

Bakvet

Kijk je wel goed, ik weet nl. een gewone AH die het wel heeft, alleen een beetje duur. Je moet zoeken naar een plat glazen flesje met een klein oortje aan de bovenkant en een plastic draai- of flip-open dop. Dus niet zoeken naar die geheel plastic log-cabin flessen met suggestieve maple-syrup.

Is er niet een Eko-supermarkt in Zwolle? Die zal het ook wel hebben. Ik koop het altijd als ik in Duitsland ga shoppen, scheelt bijna de helft. Daar heet het Ahorn syrup, in NL waarschijnlijk ook.
#86 - 29-03-2009, 12:19 uur

Jez

Shoot, waar had ik het nou laatst gekocht? Of bij de AH of bij de Jumbo in elk geval.
#87 - 29-03-2009, 12:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

druifje

Thanks, duik ik toch nog even de supermarkten gekeken. Maar onder Ahornsyrup, dat wist ik niet!!! >:D
#88 - 29-03-2009, 22:29 uur
Charmed I'm Sure

ceetje

Bij de Jumbo hebben ze flesje van Citadelle (oid) . In elk geval lekkere ahornsiroop. Te vinden bij de schenkstroop.
#89 - 31-03-2009, 19:22 uur

Mrjn

Je kunt bij culishop.com of, als je in Groningen bent bij de shop zelf aan de Kromme Elleboog, ook maplesyrup en een heleboel andere lekkere dingen van het merk Stonewall Kitchen kopen. Hun country ketchup en roasted garlic mustard zaten vandaag nog op mijn zelfgemaakte hamburger. Yummmmmmm! Als de maplesyrup net zo lekker is als hun sauzen en andere dingetjes, dan is het beslist een aanrader.
#90 - 04-04-2009, 19:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15