Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

amerikaanse zenders ontvangen

Discussie gestart

infantrist

hoi ik ben net trug van enkele maanden onvoorzien in amerika (new freedom,PA) gezeten te hebben (job-related) en moet zeggen dat dat nog eens deugd deed.

Nu trug hier in belgie, heb ik het gevoel iets te missen, jawel ik mis de amerikaanse zenders.

Is er iemand die en idee heeft hoe ik FOX, NBC, channel 8, enz hier kan ontvangen/bekijken?
#1 - 11-11-2006, 12:00 uur



thornberrys

Probeer dit eens,( je moet blijkbaar

http://www.viidoo.com/en/index.php  (je moet blijkbaar wel eerst zo een player downloaden )

weet me te zeggen of het lukte  ;)

bij mij staat usa network nu aan
#2 - 11-11-2006, 12:13 uur
« Laatst bewerkt op: 11-11-2006, 12:14 uur door thornberrys »

danny debals

ja, zou ik ook wel eens willen weten...
Er is toch al CNN? ...
En ... omgekeerd ... zou je in de States ook wel eens Europese zenders kunnen ontvangen?

#3 - 11-11-2006, 12:14 uur
Danny Debals

hollandranch

ja, zou ik ook wel eens willen weten...
Er is toch al CNN? ...
En ... omgekeerd ... zou je in de States ook wel eens Europese zenders kunnen ontvangen?



CNN Europe kan je in Nederland krijgen, dus niet de Amerikaanse versie. Volgens mij heeft het te maken met de satellieten dat wij geen Amerikaanse zenders kunnen ontvangen en dus ook omgekeerd niet.
#4 - 11-11-2006, 13:02 uur

persianBrit

ja, zou ik ook wel eens willen weten...
Er is toch al CNN? ...
En ... omgekeerd ... zou je in de States ook wel eens Europese zenders kunnen ontvangen?



Ja maar Naast CNN heeft NBC nog veel meer te bieden; Late night with Jay leno, Conan O brien, David Letterman etc. Verder zijn er natuurlijk de vele shows waaronder de zeer populaire The apprentice waarin in Nederland er maar 2 delen van zijn uitgezonden ny-angry
#5 - 11-11-2006, 13:08 uur

infantrist

Probeer dit eens,( je moet blijkbaar

http://www.viidoo.com/en/index.php  (je moet blijkbaar wel eerst zo een player downloaden )

weet me te zeggen of het lukte  ;)

bij mij staat usa network nu aan

hey, het lukt wel, maar is nog niet echt at ik zoek, mss is het gewoon niet mogelijk en zal ik met men goesting blijvn zitten tot ik nog eens naar daar ga he.
#6 - 12-11-2006, 10:39 uur



Elsie Luvs USA

Als het van mijn vriend en mij afhing, hadden wij hier al lang een satelietschotel hangen om Amerikaanse televisiezenders te ontvangen, maar blijkbaar is dat niet mogelijk  :( :( :( :( :( :(
Het zou te maken hebben met het feit dat de sateliet voor de ontvangst zich achter de horizon bevindt ofzo....  ny-angry
#7 - 12-11-2006, 11:49 uur

infantrist

dat zou wel eens een heel logische uitleg zijn, maw, verdorie weer niets.

alvast bedankt
#8 - 12-11-2006, 18:56 uur



thornberrys

dat zou wel eens een heel logische uitleg zijn, maw, verdorie weer niets.

alvast bedankt

Maar die url die ik gaf,daar staan toch de grootste networks op,espn nbc,fox ....

Het beeld blijft af en toe wel eens hangen,maar dat zal je er moeten bijnemen he

 ;)
#9 - 12-11-2006, 19:40 uur

Mr-Leo

Als het van mijn vriend en mij afhing, hadden wij hier al lang een satelietschotel hangen om Amerikaanse televisiezenders te ontvangen, maar blijkbaar is dat niet mogelijk  :( :( :( :( :( :(
Het zou te maken hebben met het feit dat de sateliet voor de ontvangst zich achter de horizon bevindt ofzo....  ny-angry

Dat kan wel eens kloppen. Je bent in europa afhankelijk van de satellieten die boven Europa hangen (voornamelijk de astra satelliet). En dus van de zenders die op die europese satelieten zitten. Kijk voor een zender overzicht eens op www.canaldigitaal.nl
#10 - 12-11-2006, 22:54 uur

thornberrys

Voor zender overzicht gebruik ik meestal
http://www.lyngsat.com/index.html

Het staat er mooi gerangschikt per werelddeel en per satelliet

 shiny
#11 - 12-11-2006, 23:48 uur

GoGriz

Je kan sinds deze herfst ook veel tv shows rechstreeks vanop de website van de tv zenders zien: abc.com nbc.com cbs.com etc
#12 - 13-11-2006, 15:29 uur

Mr-Leo

Een beetje hetzelfde als hier uitzendinggemist.nl

Nadeel is alleen dat meestal niet alle programma's beschikbaar zijn, en je niet live kan kijken. Vaak duurd het een paar dagen voordat de programma's erop staan. Maar het is wel een goedkoop (gratis) alternatief.
#13 - 13-11-2006, 15:59 uur

texas freak

We hadden het er net over vandaag, er is een manier, hoe het heet zal ik uitvinden voor je, via je pc naar je tv linken an dan kan je direct kijken alleen ja zit wel met een tijdsverschil natuurlijk omdat het direkt is , je hoort van me ok
#14 - 14-11-2006, 20:33 uur

Mr-Leo

Klopt, bijna elke videokaart heeft tegenwoordig een zogenaamde TV-OUT. Dan kan je met een speciaal kabeltje een TV als monitor gebruiken.
#15 - 14-11-2006, 21:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15