Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

amerikaanse zenders ontvangen

Discussie gestart

infantrist

We hadden het er net over vandaag, er is een manier, hoe het heet zal ik uitvinden voor je, via je pc naar je tv linken an dan kan je direct kijken alleen ja zit wel met een tijdsverschil natuurlijk omdat het direkt is , je hoort van me ok

maar dan moeten we de 'live feed' nog eerst zine te vinden online he.

ik heb zo een kabel om van mn laptop naar de tv (of vaste pc naar tv) maar ik heb alty heel slecht beeld op de tv, alles in grijstinten en heel klein lttertype en dergelijke
#16 - 15-11-2006, 11:33 uur

thornberrys

Ik kwam deze link tegen op een ander forum,mss heb je er wel iets aan

http://www.streamtvnow.tv/board/index.php
#17 - 15-11-2006, 11:53 uur

Mr-Leo

We hadden het er net over vandaag, er is een manier, hoe het heet zal ik uitvinden voor je, via je pc naar je tv linken an dan kan je direct kijken alleen ja zit wel met een tijdsverschil natuurlijk omdat het direkt is , je hoort van me ok

maar dan moeten we de 'live feed' nog eerst zine te vinden online he.

ik heb zo een kabel om van mn laptop naar de tv (of vaste pc naar tv) maar ik heb alty heel slecht beeld op de tv, alles in grijstinten en heel klein lttertype en dergelijke

probeer eens een andere (lagere) resolutie in te stellen. Wat ook vaak wil helpen is even de video uit te zetten die misschien ook aangesloten is via de SCART poort.
#18 - 15-11-2006, 13:41 uur

Loek

Misschien bedoel je een Slingbox
#19 - 15-11-2006, 16:56 uur

Satin13

Tot hiertoe ben ik met viidoo een beetje op mijn honger blijven zitten. Het duurt ein-de-loos voor je heb kunnen connecteren met de gewenste zender, en dan blijft het beeld net op het moment supreme hangen en als het weer in gang schiet, is de aktie al voorbij....Dat streamen is toch ook niet de oplossing. Ik hoop dat die deal erdoor komt tussen BT en en Amerikaanse zenders, dan kunnen wij misschien ook eens genieten van een avondje sport. Gewoon (Europees)voetbal vind ik zooooooooooo saai, ik wil liever genieten van de New Engeland Patriots.... cheer cheerb cheerg cheerr
#20 - 29-11-2006, 20:10 uur
USA rocks!

GoGriz

Gewoon (Europees)voetbal vind ik zooooooooooo saai, ik wil liever genieten van de New Engeland Patriots.... cheer cheerb cheerg cheerr

Tja, persoonlijk vind ik voetbal een stuk leuker dan football... Ik woonde dan ook in Rome en ging naar alle Lazio wedstrijden zien  :D.  Football en baseball zouden leuk zijn als er niet om de 2 seconden een minuut pauze zou zijn. 
#21 - 29-11-2006, 23:34 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15