Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Antelope Canyon gevaarlijk

Discussie gestart


Steson

Toevallig had ik op mijn smartphone een gadget geinstalleerd die het weer geeft overal ter wereld.
Dus ik heb al de plaatsen ingesteld die ik ga bezoeken, zodat ik weet hoe warm het wordt en hoeveel regen etc.
Het heet Weatherbug en is een Android-widget.

Nu zie ik dus in mijn Weatherbug al een paar dagen bij Page een waarschuwing voor floods en er wordt zelfs apart vermeld niet de slot-canyons in te gaan !
Ik snap dan eigenlijk niet dat die touroperators daar de mensen nog in slot-canyons laten gaan, terwijl ze er ruim van tevoren voor waarschuwen !

Gelukkig zijn er geen ernstige gevolgen......
#2 - 04-08-2010, 19:28 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Bakvet

Vorig jaar gehoord van een ranger bij 'The Wave' dat zij absoluut nooit weers-adviezen geven. Het kan bij het visitor center stralend weer zijn en tien kilometer verderop kan men de canyon uitgespoeld worden. Zonder dat ze maar een wolkje zien of er iets van merken op het Visitor Center. Daarom zeggen ze: waar je ook heen gaat, het is voor eigen risico en verantwoordelijkheid.
#3 - 12-08-2010, 01:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15