Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Antelope Canyon - Tour wel of niet vooraf boeken?

Discussie gestart

patricia89

Dag allemaal!

In september ga ik samen met mijn vriend voor het eerst naar west amerika! Superveel zin in!

Ik heb dus geen ervaring, en ik vroeg me af of het wel of niet noodzakelijk is een tour vooraf te boeken (dus nu al) voor de Antelope Canyon.
Kan iemand mij helpen? We willen hem graag rond 12 uur gaan doen ivm het mooie licht dat er dan is.

Alvast heel erg bedankt!
#1 - 14-08-2015, 12:02 uur

Marianne

Hallo, welkom op het forum!
Je hebt het over het mooiste licht rond 12 uur, dus ik ga ervan uit dat je naar de Upper Antelope Canyon wilt. Die zou ik zeker reserveren, zeker rond dat tijdstip zal het, ook in september, druk zijn daar.
Kijk voor informatie over beide Antelope Canyons eens op www.ontdek-amerika.nl (onder overige bezienswaardigheden).

Kijk ook eens in het Westen-forum, daar zul je veel informatie vinden en daar kun je eventuele andere vragen stellen.

Marianne
#2 - 14-08-2015, 12:22 uur

Cees A

We willen hem graag rond 12 uur gaan doen ivm het mooie licht dat er dan is. 

 welkom op dit forum.
Zo te zien wil je naar Upper Antelope Canyon.
Als je die drukbezochte canyon per se rond het populaire tijdstip van 12.00 uur wil bezoeken is van te voren reserveren aan te raden.

Je kunt ook naar Lower Antelope Canyon gaan.
Niet alleen vind ik deze Lower mooier dan de Upper. De Lower is zonder reservering te bezoeken (first come - first serve)