Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Australie - Nederland

Discussie gestart

Matthe

Australie - Nederland valt als wij in zion zitten, graag zouden we de wedsterijd meepikken zoals de eerdere wanneer we in Page zitten.
Echter in Zion is de wedstrijd 09.00 Utah time en de dichtstbijzijnde sportsbars openen 11.00  :'(
Iemand een idee hoe we de wedstrijd zouden kunnen zien?
Is het op te pikken met de antenne van de camper?
#1 - 08-05-2014, 13:56 uur

hdeweert

Als je een internet verbinding hebt en een laptop kun je uitzending gemist proberen. Wij houden op dit moment het nieuws bij via ons ipadje en streamen als we het nodig vinden de tv naar onze aple tv.
#2 - 08-05-2014, 15:13 uur

Matthe

Jawel, maar da's net zoiets als nieuw kijken van gisteren, mooi zou zijn live..
#3 - 08-05-2014, 18:30 uur

Loek

Voetbal is in de US niet zo populair als in NL.  Als er al wedstrijden worden uitgezonden zal dat alleen op cable of satellite zijn, en dan ligt de nadruk op wedstrijden die mensen in de US willen bekijken.  Dus US teams of wedstrijden waarin zuid- en midden amerikaanse landen meedoen.

Ik zou me op internet concentreren, en dat zal over het algemeen ook niet makkelijk zijn.  Veel NL wedstrijden op internet worden in het buitenland geblokkeerd, en moet je gebruik maken van een proxy server als je het wilt zien.
#4 - 09-05-2014, 00:00 uur

martinm

http://livetv.sx/en/
http://www.rojadirecta.me/

Op de websites hierboven kan je zeker kijken, niks illegaals.
Ik zat 4 jaar geleden ook in Amerika en heb toen via deze sites alle wedstrijden bekeken.
#5 - 10-05-2014, 11:11 uur

Matthe

Ik heb ook wat verder gezocht en met de NPO app kun je iig NED 1tm3 kijken.
Dus ff parkeren bij een mac of een starbucks en het moet lukken!
#6 - 13-05-2014, 15:16 uur

Loek

Houd er rekening mee dat NPO de WK webstrijduitzendingen waarschijnlijk blokkeert in het buitenland.

Dat ziet er zo uit:

#7 - 13-05-2014, 16:26 uur
« Laatst bewerkt op: 13-05-2014, 16:32 uur door Loek »

Lauraatje

Veel succes ermee, hoop dat het lukt! :) Even stoppen bij de MAC is nooit verkeerd toch..
#8 - 06-06-2014, 15:47 uur

Matthe

NPO en NOS geven IDD niet thuis daar, ik heb met een tunnel programma (HOLA!) moeten doen, en dat lukte alleen met radio. Jack v Gelder maakte het iig wel weer spannend
#9 - 25-06-2014, 15:08 uur

Yessica

Hier in Phoenix werden de wedstrijden uitgezonden in een paar sports bars. Er waren ook Nederlanders, want er is hier een meet up group voor Nederlanders die in Arizona wonen en die hadden daar een uitje georganiseerd. De wedstrijd tegen Spanje was een groot succes en ze hadden in de sports bar nog nooit zo veel oranje bij elkaar gezien  :)
#10 - 25-06-2014, 21:21 uur



Jez

Wij zaten tijdens de eerste 2 wedstrijden in Lapland, waar het gelukkig wel uitgezonden werd op tv. Eerste wedstrijd op de kamer gekeken op eigen tv. Tweede wedstrijd viel tegelijk met het diner in het enige restaurant in het durp. Onze opties: niet eten (viel af), heen en weer rennen naar de tv in de lobby (viel af) of aan tafel op onze tablet kijken. Dat laatste lukte met dank aan de livestream van de Zweedse zender die het uitzond. Uiteraard hebben we wel even excuses gemaakt aan de ober  ;)
#11 - 25-06-2014, 21:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

Hier in Denver was de Ierse kroeg "Fado's" even omgedoopt tot Oranje ontmoetingsplaats.  Net als in Arizona georganiseerd door een lokale nederlandse meetup groep.  De volgende wedstrijd is daar ook weer bij te wonen.
#12 - 25-06-2014, 21:45 uur

Pieter79

Nederland zou er goed aan doen niet verder dan de kwartfinale te komen, dat bespaart ze een afgang tegen de USA in de halve finale. Collega's uit Brazilie waar ik regelmatig mee werk herinneren mij er de hele tijd aan dat zij gaan winnen, collega's uit Nederland dat zij het gaan maken... Erg lastig allemaal. Ik sta achter USA!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL!!! :)
#13 - 27-06-2014, 00:22 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL!!! :)

Waar waren die vandaag? Het was aardig stil voor het doel van de Duitse keeper  ;)
#14 - 27-06-2014, 01:11 uur



Hans B

Nederland zou er goed aan doen niet verder dan de kwartfinale te komen, dat bespaart ze een afgang tegen de USA in de halve finale. Collega's uit Brazilie waar ik regelmatig mee werk herinneren mij er de hele tijd aan dat zij gaan winnen, collega's uit Nederland dat zij het gaan maken... Erg lastig allemaal. Ik sta achter USA!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL!!! :)

Laat Brazilië eerst maar eens proberen van Chili te winnen.
#15 - 27-06-2014, 17:14 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15