Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

AVATARS

Discussie gestart

Wop

Leuke link om avatars te maken in de form van een USA license plate:


http://www.acme.com/licensemaker/
#1 - 21-09-2004, 17:59 uur

Ebelix

Ik heb er een maar ik weet niet hoe ik hem moet koppelen aan mijn profiel.  ??? De avatar staat op mijn computer en niet op een website
#2 - 21-09-2004, 18:21 uur
« Laatst bewerkt op: 21-09-2004, 18:21 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

heivalido

Het is absoluut heel leuk, maar als je er een hebt gemaakt, dan kan ik deze in mijn profile zetten door een copy te maken van de properties van de afbeelding, alleen komt daarna de kentekenplaat niet in beeld bij mijn berichten.
#3 - 21-09-2004, 21:51 uur

Chiefram

Ik heb er een maar ik weet niet hoe ik hem moet koppelen aan mijn profiel.  ??? De avatar staat op mijn computer en niet op een website

Dan moet je een webserver hebben (ruimte op Internet voor een website) en dan dat plaatje daar parkeren. Kun je het zo doorlinken...  ;)
#4 - 22-09-2004, 07:59 uur

Ebelix

Chiefram, helaas, dat heb ik niet.

Heivalido, ik snap niet wat je bedoeld?

#5 - 22-09-2004, 14:32 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

heivalido

jammer, ze zijn wel leuk. maar ik heb ook geen webspace
#6 - 24-09-2004, 20:02 uur

Chiefram

Chiefram, helaas, dat heb ik niet.

Heivalido, ik snap niet wat je bedoeld?

Normaal doe ik dit niet, maar wil voor jouw wel een uitzondering maken... Mail mij dat plaatje/avatar en ik plaats het wel op mijn site en zal je de direkte link naar die avatar aan je terug mailen, zodat je die kunt gebruiken op dit forum.  ;)
#7 - 25-09-2004, 11:20 uur

Ebelix

Chiefram,

Dank je wel. Ik zal het mailen aan je.

#8 - 25-09-2004, 13:41 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Frank S

Je kunt ook een gratis account aanmaken op http://www.photobucket.com en dat gebruiken voor je avatars, plaatjes in onderschriften, foto's e.d.
#9 - 26-09-2004, 12:13 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Ik snap er echt helemaal niets van!  ???

Iedereen heeft allemaal van die te gave licence plates via de web site http://www.acme.com/licensemaker/, maar bij mij werkt het gewoon niet!

De web site verschijnt wel, maar als ik een staat opgeef, dan blijft alles doodleuk op California staan, wat ik ook doe. En wil ik dan uiteindelijk (gedwongen!) een licence plate uit California maken, dan werkt het gewoon niet. Ik krijg echt helemaal niets te zien, steeds weer datzelfde inlogscherm.

De Fire Wall heb ik al uitgezet, en verder heb ik toch echt wel zo'n beetje van alles op mijn komputer geinstalleerd, zoals Java enzo.

Alleen een grafsteen ontwerp lukt me wel..., maar daar zit ik niet bepaald op te wachten.  :o :( :-\
#10 - 26-09-2004, 12:41 uur

Frank S

Je moet eerst in het blok "Choose another State" de staat Florida kiezen (of elke andere staat van je keuze) en op "pick state" klikken. Vervolgens kun je in het blok daarboven (waar nu de staat van je keuze in de kopregel staat) je tekst invullen en het type license plate kiezen. Klik op "Make License" en je personalized license plate wordt getoond.
#11 - 26-09-2004, 13:08 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Dat is het vreemde juist, dat heb ik ook gedaan, maar wat ik ook doe: alles is en blijft California!  :-[

Dus dan maar een licence plate uit California denk ik dan, maar wat ik ook als kenteken ingeef, er gebeurt niets.

Ik zal het eens op iemand anders zijn komputer proberen zometeen. Ben toch bang dat er ergens een beveiliging bij mij niet goed (lees: te streng) staat ingesteld, maar die grafsteen lukt me weer wel. En die werkt op dezelfde manier...

 ???
#12 - 26-09-2004, 16:46 uur

heivalido

nice plates Chief
#13 - 26-09-2004, 18:38 uur

Chiefram

 :D  Bedankt! Gaaf he, een eigen nummerbordplaat op deze manier, hahaha...

Nu vraagt iedereen zich natuurlijk af hoe ik aan die naam Chiefram ben gekomen. Nou, dat zal ik hier dan gelijk maar verklappen:

Als sinds jaar en dag noem ik mijn vrouw 'schaapje'... Dit is natuurlijk haar koosnaampje, maar inmiddels al zo ingeburgerd dat sommige mensen denken dat ze echt 'schaapje' heet.

Mijn zoon kreeg al snel de bijnaam 'lammetje', toen hij nog jong was... Hij is inmiddels al wat gegroeid, maar zo nu en dan wordt die bijnaam richting hem nog wel eens gebruikt, met name in een zin zoals "Wij hebben trek in 'lammetjes koffie'..."

Dat betekent dat hij dan in de gaten heeft dat wij willen dat hij voor ons koffie gaat zetten. Belachelijk voor een vreemde, ik weet het... hahaha...

En aangezien ik thuis de baas ben (ahum...), bleef er niets anders over dan mij 'Chiefram' te noemen. Vooral dat 'Chief' ervoor is erg belangrijk, daar mijn zoon al aardig 'lammetje' af is en zich ook al als een 'ram' gaat gedragen.

Er kan er maar een 'Chief' zijn in huis en dat ben ik!  ;D

Zo kom ik dus aan mijn bijnaam!  ;)
#14 - 26-09-2004, 18:50 uur

heivalido

hhmm, dat vroeg ik me eingelijk helemaal niet af, beetje overbodige informatie Chief hahahahahahahahahaha Geintje  :P ;) ;D
#15 - 27-09-2004, 14:41 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15