Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Belasting op vastgoed in het buitenland

Discussie gestart

Reno_Texas

Hoi USA 4 all,

Ik ben nog maar 13 zoals ik in mijn eerste bericht heb geplaatst, en zou na mijn stidies graag verhuizen naar de V.S..

Nu was mijn vraag, als je eventueel ooit erft van je famillie, bij deze een huis In België of andere landen, moet je hiervoor belasting betalen in de V.S.? En zoja, over welke bedragen/verhoudinge spreken we dan? Ik weet dat je belastingen op vastgoed in het buitenland moet betalen in België, omwille onze woning in een Afrikaans land. Iemand die weet hoe dit in de V.S. van toepassing is?
#1 - 29-11-2015, 12:36 uur

Pieter79

Ik neem aan dat je https://www.irs.gov/ helemaal doorgenomen hebt? Verder dan dat kan ik je niet helpen.

Gr. Pieter
#2 - 29-11-2015, 16:25 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15