Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bellen met sim only kpn

Discussie gestart

Roon61

In September gaan we weer naar de USA :dansbanaan:
Je kan bij KPN met een sim only abbo je abbo tijdelijk verhogen, bijvoorbeeld naar 20gb data met onbeperkt bellen/sms in EU en USA.
https://www.kpn.com/mobiel/sim-only/budget/1-jaar
Iemand ervaring hier meer in de staten:
Utah, Idaho, Wyoming, South Dakota en Colorado?

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

#1 - 28-04-2017, 09:21 uur
« Laatst bewerkt op: 01-05-2017, 12:02 uur door Roon61 »

Ben2USA

Ik zie op de kpn site dat dat alleen maar bij het 20GBabo kan. Dan betaal je E104/maand. Errrg duur. Of mis ik iets?
#2 - 28-04-2017, 10:24 uur
Geboeid door Natuur boven en onder water Plus Cultuur

Big_mo

https://opensignal.com/ Hier kan je wat dekking heeft in welke staat en waar. Ik neem aan dat je op het AT&T network met KPN terecht komt.
#3 - 29-04-2017, 16:32 uur

Terpies

Waarom zo moeilijk? Via www.arielimobile.com belkaart bestellen met 4 of 10 GB en ongelimiteerd bellen en texten in de usa en gratis onbeperkt bellen naar max 10 verschillende vaste nummers in Nederland.

Prijs is $36 (4GB) of  $49 (10GB). Gebruik code STSF2017 voor 5% extra korting.

Ik gebruik deze kaart al een aantal jaren als ik in de usa ben, en deze werkt prima (mits dekking, wat je helaas niet overal hebt). Arieli maakt gebruik van het T-mobile netwerk, en het is mij elk jaar nog gelukt om op een iPhone tethering aan te zetten, zodat je je telefoon als hotspot kunt gebruiken voor andere devices van je reisgezelschap.

Ik heb voor mijn komende trip in juni alweer een kaart klaar liggen...

Edit: ik zie dat @roon61 al gereageerd had in andere topic over dit onderwerp. Ik zou niet zo goed weten waarom je meer geld wilt uitgeven en risico lopen om je KPN abonnement aan te passen voor een vakantie. Als je echt perse AT&T netwerk wilt moet je een prepaid kaart gaan halen in een van hun winkels als je in de usa bent, maar dan betaal je behoorlijk meer dan de arieli prijzen...

Bellen en gebeld worden in de usa op je KPN nummer kost overigens €1,25 per minuut.
#4 - 30-04-2017, 20:14 uur
« Laatst bewerkt op: 30-04-2017, 20:21 uur door Terpies »

Roon61

Ik zie op de kpn site dat dat alleen maar bij het 20GBabo kan. Dan betaal je E104/maand. Errrg duur. Of mis ik iets?

Wanneer je al een KPN sim only abbo, zo als ik al heb, dan verhoog ik deze voor 1 maand en betaal ipv € 38,= voor 1 keer 99,=
Dat is inderdaad duurder dan de $ 49,= bij Arieli mobile, maar ik ben dan wel onder eigen nummer bereikbaar wat voor mij van belang is.
https://www.kpn.com/mobiel/sim-only/budget/2-jaar
#5 - 01-05-2017, 10:17 uur

Jimmy

Hoi,

Het verschil is dan eigenlijk al een stuk kleiner, immers als je in de USA bent voor een maand dan gebruik je je eigen abonnement in Nederland ook niet en dat kan voor 10 of 20 GB ook een aardig bedrag zijn.

En ik zie dat je daarbij dan ook Spotify kunt gebruiken, dus dat is ook mooi meegenomen.

Groetjes
#6 - 01-05-2017, 13:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15