Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bril kopen

Discussie gestart

djengo

Heeft er iemand wel eens een bril / glazen gekocht in de US?  Zijn de kosten voordeliger dan in Nederland?
#1 - 17-04-2011, 11:01 uur
« Laatst bewerkt op: 17-04-2011, 11:06 uur door djengo »

MiamiHeat

wel meerdere malen een nieuwe zonnebril. Scheelde inderdaad fors in de prijs. Normale (lees) brillen heb ik geen ervaring mee.
#2 - 17-04-2011, 15:43 uur

BibiS

Bij mij t zelfde, alleen zonnebrillen... Scheelde veel in de prijs ;) de moeite ward dus...
#3 - 17-04-2011, 22:20 uur

Jez

Zou het in Amerika niet hetzelfde zijn als hier met een bril; dat de glazen besteld moeten worden? Beetje lullig alstie klaar is als je net weer thuis bent..........
#4 - 17-04-2011, 23:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Freddytex

Voor een bril op maat moet eerst de oogsterkte gemeten worden,dit moet ook betaald worden en dan de bril zelf hant af van de sterkte van de glazen.Voor mij was er weinig verschil met de prijzen in europa.
#5 - 18-04-2011, 02:38 uur

ned in MO

Bril is hier vaak in dezelfde dag klaar.
Je kan je recept van de ned oogarts meenemen of hier de opticien in de brillenwinkel bezoeken
Het is hier volgens mij stukken goedkoper
#6 - 18-04-2011, 19:10 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Loek

Sommige winkels (zoals Pearl) geven een gratis eye exam als je de bril/contact lenzen bij hun koopt.  Pearl heeft ook een grappig online tool waarbij je van een afstand hun brillen kunt passen.  Gewoon een fotootje uploaden van jezelf en dan kun je zien hoe de verschillende monturen je staan.
#7 - 18-04-2011, 23:18 uur
« Laatst bewerkt op: 18-04-2011, 23:19 uur door Loek »

cant51

Ik was bij een brillenwinkel in Vero Beach Florida (geen keten winkel) omdat ook ik het idee had dat een bril goedkoper was in de USA, maar de opticien daar was behoorlijk eerlijk hij melde mij dat de glazen in mijn bril in Amerika heel veel duurder waren dan in Europa, ik heb een cilinder en varia luxe glazen, heb daar wel een erg leuk monteur gekocht van D&G wat dan weer wel veel voordeliger was dan in Nederland en er hier glazen in laten zetten, was mij bril toch nog goodkoper ;)
#8 - 20-04-2011, 22:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15