Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Camper kopen/huren in Amerika.

Discussie gestart

MichaMicha

Hallo,
Ik (22 jaar) wil met een aantal vrienden (21-24 jaar) naar Amerika naar het Cornerstone Festival (Cornerstone Rd, Marietta, IL).
Daarnaast willen we ook gewoon Amerika zien.
We hebben ongeveer 2 maanden te tijd van begin juni tot begin augustus.

Op internet hebben we wel wat campers zien staan rond de $5000,-

Ik heb op dit forum al gelezen dat het een gedoe schijnt te zijn de verzekering van de camper te regelen, is dit echt veel gedoe als in niet mogelijk / een aantal maanden verwerk tijd of is het een kwestie van dagen?

Wat zijn eventueel aan te raden verhuur bedrijven die campers verhuren?
#1 - 20-09-2009, 20:47 uur

Marianne

Misschien kun je met de zoekfunctie iets vinden over het kopen van een auto of camper. Verzekeringen lijtk me lastig, en waar wil je de camper kopen? Van te voren? Of ter plekke nog zoeken? En na 2 maanden weer verkopen? Het lijkt mij niet verstandig. Huren zal duur zijn voor 2 maanden, maar misschien is het te doen als je de kosten met meerdere ensen kunt delen.
Huren moet je via een Nederlandse reisorganisatie doen en niet rechtstreeks bij de verhuurder. Bekende verhuurbedrijven voor campers zijn El Monte, Road Bear, Cruise America. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper het zal zijn.
Een auto lijkt me eigenlijk een beter alternatief. Als je een tent meeneemt kun je motels en campings afwisselen. Je bent dan goedkoper uit dan met een camper. Huren is extra duur als je onder de 25 bent, je betaalt dan een under age toeslag. Kijk eens bij www.usareisen.de om een idee te krijgen van de prijzen - zij hebben gunstige tarieven voor jonge bestuurders.

Marianne
#2 - 20-09-2009, 21:24 uur

Bakvet

Sleephulp aan campers begint zo rond de 1000 dollar. Men zegt dat je daar juist weer korting op kan bedingen als je beneden de 25 bent.
#3 - 20-09-2009, 23:55 uur

hdeweert

Hallo Micha

Het kopen van een camper zal geen problemen opleveren. Met de verzekering is het anders. Je bent nog geen 25 en hebt geen vaste woonplaats in Amerika etc. 
Lees de volgende draadjes eens door.
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,4815.0.html

succes
Harm
#4 - 21-09-2009, 07:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15