Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

chevrolet equinox

Discussie gestart

ruli

ik wil graag weten of dit een comfortabele auto is, want we gaan best een afstandje rijden: vanaf Houston (22-4) naar Austin, New Orleans, Memphis, Oklahoma City (wervelstormen, misschien...)naar Las Vegas of Mesa Arizona om daar n concert v Merle Haggard te zien, en dan back to Houston (we`ve got a problem...)langs Tucson (vliegtuigkerkhof) en terugvliegen op 12 mei. Retour voor ons met United: $734,- (hebben kortingsvouchers gehad vanwege vertraging vorig jaar, netjes geregeld)
#1 - 30-01-2010, 11:02 uur

Hans B

Wie is WE, met hoeveel personen ga je de rit maken.
Over het algemeen zijn de auto's in de VS royaler dan in Europa.

Zat je vorig jaar op zondag 21 juni in de UA909 naar Chicago?
Wij ook, heerlijk 5 uurtjes op de startbaan gestaan.
#2 - 30-01-2010, 11:43 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Annique & Maarten

En het is niet gezegd dat je de Equinox krijgt. Misschien een vergelijkbare auto...ik weet dat ze bij Alamo ook vaak de Kia Rondo meegeven, maar ook nog vele andere.
#3 - 30-01-2010, 13:33 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Jez

Vaak mag je bij Alamo kiezen uit de wagens in de klasse die je hebt geboekt. En omdat ze samen zijn gegaan met National, mag je vaak ook uit die wagens kiezen.
Wij zijn zelf op dit moment groot fan van de Ford Flex, die we 2x hebben meegekregen terwijl we een lagere klasse hadden geboekt. De 1e x was er niks anders beschikbaar, de 2e x stond deze in het standaard SUV-rijtje.
#4 - 30-01-2010, 14:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ruli

Wie is WE, met hoeveel personen ga je de rit maken.
Over het algemeen zijn de auto's in de VS royaler dan in Europa.

Zat je vorig jaar op zondag 21 juni in de UA909 naar Chicago?
Wij ook, heerlijk 5 uurtjes op de startbaan gestaan.

Met m`n vriendin...had ik jullie toen nog gesproken???Weeet niet meer...enne ook vouchers??? Veel pech  toen, aansl. vlucht gemist, koffers dag kwijt, huurauto was er niet, kleinere meeegekr., was n Ford.
Ik dacht 3 uur maarre...
#5 - 01-02-2010, 00:21 uur

ruli

En het is niet gezegd dat je de Equinox krijgt. Misschien een vergelijkbare auto...ik weet dat ze bij Alamo ook vaak de Kia Rondo meegeven, maar ook nog vele andere.

Ja dat kan...we dachten aan Sunny Cars Houston...ervaring met hun? Vorig jaar hadden we Dollar in Vegas, niet echt leuke ervaring...
#6 - 01-02-2010, 00:23 uur

Jez

Sunny Cars is een tussenpersoon, geen verhuurder. Je bent het goedkoopst uit als je je huurato in Europa boekt, ivm verzekeringen. Voordelige aanbieders zijn USA Reisen.de en Eautohuur.nl. Bij USA Reisen kun je kiezen welke verhuurder je neemt.
#7 - 01-02-2010, 09:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

emporionelis

Ik denk dat de type auto vrij persoonlijk is.
Wij gaan +/- 3000 km en hebben voor een luxury klasse gekozen (lincoln towncar, Cadillac DTS).
Wij hebben via www.eautohuur.nl de auto geregeld, uiteindelijk kom ik bij National weer terecht en betaald voor het geintje € 475 voor 15 dagen incl alle verzekeringen.
Via mail heb ik een offerte aangevraagd , de volgende dag heeft de helpdesk mij gebeld om te informeren naar mijn bevindingen.
Nadat ik 2 dagen niets van mij liet horen kreeg ik een nieuwe aanbieding via de mail binnen die € 15 goedkoper was ::) ;D

Succes met het zoeken naar een auto. :afro:
#8 - 03-02-2010, 20:11 uur



bedeve

http://www.chevrolet.com/equinox/

is een prima auto.
De 2010 is stukken beter dan de 2009 .

Maar of je hem meekrijgt is vers twee.
In dezelfde groep zit een Ford Escape en een Toyota RAV (langer dan in Nederland)
Afgelopen september kreeg ik in Chicago ipv de Equinox een Ford Explorer mee.
#9 - 04-02-2010, 10:14 uur

Mrjn

Momenteel wordt de Ford Escape inderdaad bij bosjes aangeboden door de verhuurders. Wij hebben in januari de auto omgeruild op LAX en konden daar kiezen uit 2 Jeeps, 1 dodge journey (die daar volgens mij helemaal niet hoorde), een Kia en een stuk of 5 Escapes.
#10 - 04-02-2010, 20:30 uur

Annique & Maarten

Hele mooie auto die Escape. Die neem ik graag mee i.p.v. de Equinox. Zolang het maar NIET de KIA  Rondo is!
#11 - 06-02-2010, 19:53 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

MissFluffy

Wij hebben vorig jaar die Ford Escape gehad en hij was bijzonder zuinig ,viel ons direct op .Reed voor de rest prima ook. ;)
#12 - 06-02-2010, 21:10 uur

bedeve

Om nog even de aandacht van de Escape naar de Equinox terug te brengen.
Want daar ging dit topic over.
Ik weet niet wanneer Annique & Maarten kennis hebben gemaakt met de Equinox en de Escape.
Als dat voor het modeljaar 2010 is geweest begrijp ik hun reactie.

Vanaf dit modeljaar niet meer.
De Escape is zo'n beetje een degelijke hetzelfde gebleven.
De Equinox is tot een andere auto getransformeerd.
Met de genoemde Kia heb ik geen ervaring.
Maar in het rijtje Escape,Equinox en RAV is de Equinox toch echt de beste.
Ook betreft zuinig benzine gebruik.
En daar moet je nu  zelfs in de USA een beetje rekening mee houden.

Blijft de vraag of die auto met mijn uitgesproken voorkeur aan het verhuurloket geleverd wordt,
#13 - 06-02-2010, 23:31 uur

MissFluffy

Goeie vraag ,ik heb al gelezen dat deze wagen nu onder standard suv valt en als jij een Equinox geboekt hebt bij usareisen , staat deze onder midsize en is de kans groot dat je hem niet krijgt omdat je een categorie lager geboekt hebt.
Ik zelf heb hem ook voor komende zomer geboekt en als hij inderdaad een graadje hoger gekwalificeerd wordt ,zal hij niet in die rij staan waaruit normaal te kiezen valt.
Misschien dat anderen die vroeger afreizen kunnen vertellen of ze de Equinox meekregen onder hun boeking van midsize suv.  ;)
Maar nooit ben je zeker dat je werkelijk ook de wagen meekrijgt die je geboekt hebt .Ervaringen op dat gebied genoeg van mensen die een andere wagen meekregen.
#14 - 07-02-2010, 09:52 uur

ned in MO

De KIA rondo is geen SUV maar meer een kleiner model minivan
#15 - 09-02-2010, 04:29 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15