Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Concerten

Discussie gestart

patspoel

Zoals eerder in een ander bericht aangegeven, ga ik met 3 vrienden naar Las Vegas en Los Angeles toe.
Nu willen wij ook concerten bezoeken als dat mogelijk is.
Bestaat er een site waar je alle concerten op een pagina kan zien?
Hier in Nederland bestaat www.onstage.nl, is heel makkelijk om alles te zien, bestaat dat in Amerika ook?

Ook zouden wij een soccermatch van de L.A. Galaxy willen zien.
Weet iemand die in de States woont of dat vaak uitverkocht is?
#1 - 30-05-2008, 11:48 uur

babarage

www.ticketmaster.com is de site die ik gebruik voor sportwedstrijden en er staan ook concerten en dergelijke op.  betrouwbare kiet om via het internet bij te bestellen. je kan daar ook tickets voor la galaxy bestellen, weet niet of het heel moeilijk is om tickets te krijgen, ik heb de indruk dat het wel meevalt.
#2 - 31-05-2008, 05:04 uur

Robtk

Nieuw!
Mijn ervaring is dat het in de US erg makkelijk is om voor uitverkochtte evenementen kaarten te krijgen.
Voor de deur. Soms zwarte handel, maar heel erg vaak mensen die kaarten over hebben. Zeker voor sportwedstrijden is dat het geval.
Ik heb nog nooit kaarten vantevoren gekocht, maar nogaltijd naar alle Football en Basketball wedstrijden kunnen gaan die ik wilde zien.

En verder is www.ticketmaster.com de beste plek om te beginnen inderdaad. GEwoon kaarten aan de kassa ophalen.

Succes!
#3 - 01-06-2008, 02:02 uur
« Laatst bewerkt op: 11-06-2008, 00:42 uur door Robtk »
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

patspoel

Ok dank jullie wel.

Ik ga deze site in de gaten houden want het is wel interessant
#4 - 06-06-2008, 20:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15