Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Cool Whip / Miracle Whip ---> waar in NL ?

Discussie gestart

Bramster

Wie weet waar ik in de buurt van Den Haag cool whip / miracle whip kan krijgen. Iemand die een goed alternatief weet mag het ook zeggen.

Alvast bedankt

Bram
#1 - 07-05-2006, 23:50 uur

pietervds

er zijn een aantal supermarkten die vaak een wat uitgebreider buitenlands assortiment hebben, maar zij halen het ook bij www.americanfood.nl dus kijk daar eens onder het kopje products
#2 - 05-06-2006, 13:14 uur

Bramster

Heb er zojuist gekeken, helaas staat het er niet bij :-(
#3 - 05-06-2006, 13:18 uur

pietervds

ik heb het gevonden! miracle whip is van Kraft foods...deze hebben zelfs een nederlandse site met een vestigin in hoofddorp. op de link vind je het adres:

http://www.kraftfoods.nl/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=nlnl1&PagecRef=422&Mid=422
#4 - 05-06-2006, 13:43 uur

ceetje

Wat is  cool whip / miracle whip?  :D Ik heb geen idee namelijk, maar ben wel heel nieuwsgierig.
#5 - 05-06-2006, 16:34 uur

Mrjn

Coolwhip is een soort slagroom-substituut en Miracle Whip is een soort mayo-substituut.

Overigens is Miracle Whip wel gewoon in Duitse supermarkten te verkrijgen. Is niet echt in de buurt van Den Haag, maar wel dichterbij dan de VS  ;)
#6 - 05-06-2006, 17:56 uur
« Laatst bewerkt op: 05-06-2006, 18:00 uur door Mrjn »

Gian

Coolwhip is een soort slagroom-substituut en Miracle Whip is een soort mayo-substituut.

Overigens is Miracle Whip wel gewoon in Duitse supermarkten te verkrijgen. Is niet echt in de buurt van Den Haag, maar wel dichterbij dan de VS  ;)

Ik woon op een paar kilkometer afstand van de duitse grens ... moet ik dan nog gaan kijken in de
Supermarkets in Germany for Miracle Whip ... haha.
#7 - 06-06-2006, 09:10 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15