Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Correcties boek

Discussie gestart

wawa

Beste lezer,

Nee, het is niet van mijn hobby een beroep maken maar wel mijn hobby in boekvorm documenteren. Nu heb ik een Engelstalig vertaling van gemaakt en zoek iemand die het vrijwillig wilt corrigeren / redigeren. Ongeveer 70 pagina's (6x9). Heeft het iets te maken met USA? Een aantal namen worden daarin genoemd.

Any idea?
[email protected]
#1 - 15-05-2015, 21:52 uur

Bakvet

En wat is die hobby? Antilliaanse roots muziek? Weinig schrijvers en muzikanten hier vrees ik...
#2 - 17-05-2015, 09:59 uur

wawa

Het gaat inderdaad over Antilliaanse roots muziek. Maar mijn eigen ervaring. Het wordt al in the States geredigeerd.  :)
#3 - 28-05-2015, 14:00 uur

wawa


Het is mij gelukt hoor.


The extended English edition of Musika Maestro is available. Culture and history of Bonaire and my adventures as artist, told with a musical tone. The common thread in the book is the willpower, optimism, and perseverance to perform socially acceptable actions in life, however small they may be.

Musika Maestro gives an idea about the life of a youthful Bonairean with much pizzazz!

http://www.lulu.com/shop/william-anthony/musika-maestro/paperback/product-22205338.html
#4 - 08-06-2015, 09:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15