Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Country music

Discussie gestart

Derek

Voor een presentatie voor Muziek ben ik op zoek naar wat country nummers

Ik ben op zoek naar soortgelijke nummers als de gene die ik hier onder zet , mischien dat jullie nog iets kennen van het zelfde genre?

Hicktown- Jason Aldean
Highwaymen-Highwayman
Summertime blues - Alan jackson

Kent iemand mischien iets wat er een beetje wat van weg heeft?

mvg,

Derek >:D
#1 - 01-05-2010, 20:54 uur

Mrjn

Beer for my horses van Toby Keith en Willie Nelson
Boondocks van Little Big Town

Maar eigenlijk zie ik je thema nog niet helemaal...
#2 - 02-05-2010, 01:41 uur

Hank

Kijk eens op www.cmt.com/
Kom je van alles tegen, met beelden!
Gr.Henk.
#3 - 02-05-2010, 12:19 uur
Laatse reis met camper:AL,LA,MI,TN,GA,SC,NC.
Op naar de volgende!

ruli

Ga eeens luisteren naar Dale Watson (truckin`sessions), George Jones of Merle Haggard.
#4 - 27-05-2010, 13:11 uur

Rebel

Probeer eens wat muziek van Johnny Cash en Waylon Jennings uit (zij maakten beide deel uit van de highwaymen). Of als je het bij wat modernere country wilt houden: Toby Keith, Steve Earl, Travis Tritt, Bob Woodruff. Of Bruce Springsteen, lijkt een rare keus maar heeft een paar geweldige Country albums gemaakt.
#5 - 10-06-2010, 16:48 uur

ronald-s

Geen idee of het dezelfde stijl is..maar wij zijn wel een beetje fan van Billy Currington  :afro:
#6 - 11-06-2010, 11:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15