Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Daar gaan we

Discussie gestart

Freckles49

Zenuwen...... volgende week woensdag vliegen we naar Florida. Nog 2.5 dag werken, inpakken en dan vooral genieten. Het zal voor ons de laatste keer zijn omdat mijn man ongeneeslijk ziek is. Dus ook gemengde gevoelens en vooral angst. Omdat mijn man longkanker heeft moet hij 12 uur voor vertrek op de heen en terug reis zichzelf spuiten met een bloedverdunner. Dit omdat hij meer kans zou hebben op een longembolie. Dat heeft me wel aan het denken gezet want als ik dit had geweten voor we hadden geboekt had ik dit misschien niet doorgezet. Aan de andere kant is het ook niet goed om thuis te gaan wachten op het moment dat je voorgoed je ogen sluit.

Dus, daar gaan we! Korte broeken mee want ik hoop toch op mooi weer misschien dat Johan mij kan vertellen wat voor weer we kunnen verwachten in Oktober?
 
#1 - 03-10-2013, 07:16 uur

Johan

Ik kan me voorstellen dat je/jullie gemengde gevoelens hebben met wat jullie gaan doen. Ik hoop dat jullie er samen heel erg van kunnen genieten! Ik kan geen inschatting maken van de gezondheidsrisico's die je man loopt maar ik vind het een goed besluit om inderdaad niet thuis te gaan zitten en deze trip nogmaals te maken. Moedig en zeer respectabel wat jullie doen!

Wij hebben de afgelopen dagen een heerlijke temp gehad van rond de 30 graden en de benauwdheid is gelukkig een beetje weg. De volgende week ook weer de hele week rond de 30. Kortom neem die korte broek maar gerust mee want die kunnen jullie zeker gebruiken.
#2 - 03-10-2013, 13:10 uur

Old Faithful

Ik wens jullie een heel fijne vakantie.
#3 - 03-10-2013, 14:30 uur
Groet,

Old Faithful

Freckles49

Ik kan me voorstellen dat je/jullie gemengde gevoelens hebben met wat jullie gaan doen. Ik hoop dat jullie er samen heel erg van kunnen genieten! Ik kan geen inschatting maken van de gezondheidsrisico's die je man loopt maar ik vind het een goed besluit om inderdaad niet thuis te gaan zitten en deze trip nogmaals te maken. Moedig en zeer respectabel wat jullie doen!

Wij hebben de afgelopen dagen een heerlijke temp gehad van rond de 30 graden en de benauwdheid is gelukkig een beetje weg. De volgende week ook weer de hele week rond de 30. Kortom neem die korte broek maar gerust mee want die kunnen jullie zeker gebruiken.

Bedankt Johan wat een heerlijke gedachte om met een winterjas heen te gaan en die rapido uit te trekken bij aankomst!

Ik wens jullie een heel fijne vakantie.

Bedankt Old Faithful we gaan er zeker van genieten.

 
#4 - 03-10-2013, 16:16 uur

Ine

Een fijne reis toegewenst en ga er van genieten. Laat je man vooral aan boord regelmatig lopen om problemen als embolie te voorkomen. Ga desnoods elk uur even naar het toilet om die beweging te hebben. Op de stoel vaak wat rek- en strek- oefeningen met de benen/enkels doen (Zover dit mogelijk is uiteraard.)
Verder veel sterkte in de toekomst.
#5 - 03-10-2013, 18:24 uur

Freckles49

Een fijne reis toegewenst en ga er van genieten. Laat je man vooral aan boord regelmatig lopen om problemen als embolie te voorkomen. Ga desnoods elk uur even naar het toilet om die beweging te hebben. Op de stoel vaak wat rek- en strek- oefeningen met de benen/enkels doen (Zover dit mogelijk is uiteraard.)
Verder veel sterkte in de toekomst.

Bedankt Ine ik zal er zeker op letten dat hij af en toe even gaat lopen.
#6 - 03-10-2013, 19:43 uur

Yessica

Lieve Freckles, wat snap ik je gemengde gevoelens goed. Maar wat is het fijn dat jullie dit nog wel samen kunnen doen.
Vanaf juli 2011 tot en met januari 2013 heb ik in zuid Italië gewoond en vanaf januari dit jaar nu hier in Phoenix. Mijn moeder heeft me nooit op kunnen zoeken. Eerst wilde ze niet want ze wilde niet bij haar kleinkinderen weg, maar toen ik net een half jaar in Napels woonde, werd er bij haar longkanker vastgesteld. Toen ineens gaf haar het idee dat ze mij nog ooit eens op moest zoeken de kracht om te vechten tegen de ziekte. "Naar mijn dochter in Amerika toe gaan, daar doe ik het voor" zei ze dan.
Het was haar uiteindelijk niet gegund... in mei zijn mijn broer en vader wel op visite gekomen, maar wat voel je dan het gemis en de leegte. Het voelt oneerlijk dat ze niet meer heeft kunnen zien waar ik woon.

Ik vind het vreselijk en snap waar jullie doorheen moeten, maar desondanks is het wel fijn dat jullie nog zo'n mooie herinnering kunnen maken samen. Ik wens jullie dan ook een mooie reis toe!

Oh ja, vaak opstaan en rondlopen in het vliegtuig, even wat rek en strek oefeningen doen is goed. Zelfs als je zit af en toe rondjes draaien met je voeten helpt. Succes en een goede vlucht!
#7 - 03-10-2013, 20:00 uur



Freckles49

Hallo Yessica,

Bedankt voor je lieven woorden. Afscheid nemen van een dierbare is altijd moeilijk. Toen mijn man te horen kreeg longkanker te hebben en dat het ook in zijn hoofd zat schoot ik gelijk in de rouwmodus. Met hulp van de Ropa Run in de vorm van gesprekken met een psycholoog heb ik geleerd het rouwen voor later te laten en proberen om zoveel mogelijk te gaan genieten. Dit valt niet mee maar het lukt wel. Alles is betrekkelijk en je ga dingen in een totaal ander perspectief zien.
Ik ga straks naar mijn werk het weekend staat voor de deur en ik kijk hier zooooooo naar uit. Wassen, inpakken schoonmaken, deze keer doe ik het met een grote glimlach. Maandagmiddag nog even "werken" en dat zit het er echt op. Om stress te vermijden slapen we dinsdag bij Van der Valk langs de A4. We moeten om 7.30 op Schiphol zijn dus verwachten wij de nodige files tussen Rotterdam en Schiphol.

Yessica, leef je droom en geniet van elke dag met je man. Het klinkt misschien wat cru maar je bent langer dood dan dat je leeft!

xxxxx Linda
#8 - 04-10-2013, 07:17 uur

lisavanhole

Geniet ervan en maak het bijzonder!

Mvg,
Lisa
#9 - 01-11-2013, 14:06 uur
Mvg,
Lisa

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15