Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Drop

Discussie gestart

renske

Over twee weken ga ik voor vakantie naar Amerika. Nu heb ik gehoord dat je geen eten e.d. mee mag nemen. Ik vraag mij nu af hoe dat zit met het zakje drop dat voor mij standaard bij de vakantie hoort! Weet iemand of het wel of niet mag???
#1 - 11-06-2004, 16:02 uur

Chiefram

Ik heb nooit ergens gelezen dat het meenemen van drop niet zou mogen. Wij nemen altijd drop mee, eten het zowel in het vliegtuig als op de (Amerikaanse) luchthaven en er is geen haan die er naar kraait.

#2 - 11-06-2004, 18:35 uur

dutchgirl

Wij nemen altijd drop, kaas (luchtdicht verpakt , smeerkaas en onwijs veel snoep mee.. Hebben nooit problemen gehad

Dutchgirl
#3 - 14-07-2004, 18:04 uur

heivalido

Ik verwacht geen problemen met drop al zijn de nieuwe regels net even iets strenger, zo moest mijn schoonmoeder haar speciaal op schiphol gekochte tulpenbollen gewoon inleveren. Maar drop lijkt me geen probleem, mijn vrouw en ik nemen ook altijd de nodige kilo`s snoep mee, probeer wel zoveel mogelijk verpakkingen dicht te houden, over open verpakkingen kunnen ze moeilijk doen.

groetjes Hein.
#4 - 05-08-2004, 13:09 uur

Sbull

Ja Hein heeft makkelijk praten laat wel zoveel mogelijk dicht, als hij aankomt heeft hij niks aan te geven, hij heeft alles al opgegeten in het vliegtuig.
Nee dit is een geintje op de bloembollen na nooit problemen gehad met verpakte etenswaren, alleen fruit en open verpakkingen met belegde broodjes zijn voor die leuke hushpuppies makkelijk te vinden.

Groetjes Sbull :D
#5 - 06-08-2004, 00:14 uur

heivalido

ja hallo, het is een vlucht van ongeveer 11 uur, en de maaltijden aan boord zijn niet te hachelen, dan wijk je al snel noodgedwongen uit naar drop of snoep, of stroopwafels of gevulde koeken, repen chocolade, negerzoenen, gevulde speculaas is ook lekker. Ik ga naar amerika en ik neem mee  ;D
#6 - 06-08-2004, 11:44 uur

Chiefram

Hahaha  :D
#7 - 06-08-2004, 13:16 uur

heivalido

en toch ben ik wel benieuwd wat mensen zoal meenemen als ze een vlucht van een uurtje of 10 hebben. Lijkt me best leuk om te lezen.
#8 - 21-08-2004, 18:59 uur

Chiefram

Meestal is het mijn vrouw die het een en ander aan lekkers meeneemt, ik heb er nooit zo'n erg in. Tijdens de rit ben ik wel degene die alles op eet. Sterker nog, zowel mijn vrouw als mijn zoon lusten geen vliegtuig eten: gaat ook allemaal naar mij! Ik vind het juist heerlijk!!!
#9 - 21-08-2004, 19:10 uur

heivalido

bbllleeehhhhh, gatver, ik bestel meestal wel en eet dan 1 of 2 dingen, de rest mag mijn vrouw hebben als ze het wel lekker vind en anders gooi ik het zo uit het raampje hahahahahah, of toch maar gewoon in de afvalzak of bak  ;D
#10 - 21-08-2004, 19:14 uur

Chiefram

Ik ken ook helemaal niemand anders dan alleen ikzelf die er echt geen moeite mee heeft, met de maaltijden die je in het vliegtuig krijgt.

Oke, soms is iets niet lekker, maar dat is dan iets dat ik zelf ook nooit zal kopen of klaarmaken, maar ik vind de kwaliteit van het voedsel echt niet zo slecht of smerig zoals de meeste mensen zeggen dat het is.

#11 - 21-08-2004, 19:50 uur

Sbull

Je heb gelijk Chiefram ik vind het eten in het vliegtuig ook goed te doen hoor, krijg ook meestal het meeste van mijn vrouw erbij, dan krijgt zij mijn broodje wel,hahahaha.
Ook wij nemen veel snoep mee aan boord en wat om te lezen en een paar puzzelboekjes.
die puzzelboekjes zijn voor onder de films want die zijn allemaal in het engels en dat kan ik niet verstaan, ik mis de ondertiteling.
groetjes Sbull
 ;D
#12 - 22-08-2004, 01:50 uur
« Laatst bewerkt op: 22-08-2004, 01:50 uur door Sbull »

Chiefram

Zelfs mijn vrouw krijgt mijn broodje niet, vind het zelf veel te lekker, hahaha!

Je gaat me toch niet vertellen dat je geen Engels verstaat als er geen ondertiteling is bij een film????????????????!!!!!!!!!!!!!  :o
Of was dat een geintje?  ;) :D

Hoe red je je anders in de US?
#13 - 22-08-2004, 13:38 uur

Sbull

Ja ik moet gewoon mee van mij vrouw en dan met handen en voetenwerk maak ik me verstaanbaar dus ik weet ook niet hoe het moet als we voor het interview moeten komen ik denk dat ik maar net doe of ik doofstom ben. hahahahahhahhaha
Nee geintje tuurlijk versta ik engels
#14 - 22-08-2004, 14:42 uur

Chiefram

 ;D
#15 - 22-08-2004, 15:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15