Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een koffer vol.........

Discussie gestart

visuar

Een extra koffer? ik had al problemen op de terugreis met 1 koffer. Was 5 kg te zwaar. Of ik er wat uit wilde halen.

Ik keek de vriendelijk mevrouw aan en vroeg wat het ging kosten om het zo mee te krijgen. Ze keek me aan en zei dat het makkelijk over $100 kon zijn, maar ze zou even gaan rekening. Uiteindelijk bedrag: $25. Ik zei, hier heb je me creditcard en vliegen met die kist ;)

Maar even serieus, kan je meer dan 1 koffer per persoon mee nemen dan?
#16 - 27-06-2006, 20:51 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Maar even serieus, kan je meer dan 1 koffer per persoon mee nemen dan?

Yep, 2......... Wel zo handig als je tegen of over het gewicht zit!
#17 - 27-06-2006, 21:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hdeweert

Je mag 2 stuks bagage meenemen. Het gewicht per stuk is rond de 23 KG. overgewicht  is bij martinair tot 5 kg 15 euro per kg en boven de 5 kg 20 euro per kg overgewicht. Met $ 25 bof je dus.
Harm
#18 - 27-06-2006, 21:46 uur

Annique & Maarten

Ik ga op vakantie en neem mee (terug naar huis):

Ranch, Oreo's, Sun Chips, Jack Daniels BBQ saus, t-shirts, sport-enkel-sokken, veel make-up zoals mascara en lipstick, baby Nike's, chocolate chip cookies, cheese en peanutbutter cookies, mountain dew, en nog wat dingen om thuis te bakken.

#19 - 29-06-2006, 10:24 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Claudia

Ook wij gaan altijd met meer naar huis dan we gekomen zijn, ondanks dat er op de heenweg toch ook veel caudeautjes mee moeten. Wat het goed doet vanuit hier is chocolade, kaas, stroopwafels maar vooral (neemt gelukkig niet veel plaats in) : Vloeitjes! In Amerika zie je niet al te veel mensen zelf hun peukies draaien maar laat de familie van mijn man dat nu net wel doen, en een pakje vloeitjes kost daar al snel een dollar. Hier bij de aldi, een verpakking van vijf voor 35 cent!

Mee terug gaat zeker: Reeses peanutbuttercups (mijn verslaving), fotolijstjes voor mijn verzameling, paar spijkerbroeken, grote glazen potten met de heerlijkste geurkaarsen, Austin cheese crackers with peanut butter.

Deze keer heb ik mijn schoonouders een minikoffer vol met oude cartoons mee laten nemen, verzameling van Joe als kind, zitten exemplaren bij van 1948! Ik wil ze nog niet echt verkopen maar volgens mij zijn ze best wel wat waard en mijn schoonouders wouden ze weggooien! Zaten trouwens ook nog heeeele oude baseballplaatjes bij, dus wie weet als we ooit in geldnood zitten...
#20 - 01-07-2006, 02:15 uur

LasVegas83

Wat ik zeker mee ga nemen vanuit de USA: grote rode zak m&ms, kleding, misschien cds,koelkastmagneten ( vaste traditie, in ieder land waar we komen nemen we er 1 mee), vast nog wel meer etenswaar, spulletjes van de Lush winkel die in Beverly Hills schijnt te zitten. (is een zeepwinkel).

Hier komt vast nog wel meer bij, het is vaak puzzelen hoe ik de koffer weer dichtkrijg op de terugweg aangezien ik die op de heenweg al amper dichtkrijg.. bloos
#21 - 17-07-2006, 18:34 uur
17-08-2006 is de dag, dat ik ''I do" zeggen mag!

texas freak

spijkerbroeken, t-shirts, aussie shampoo en conditioner, garnier fructis liter flessen, veeeel goedkoper dan hier!! schoenen, cd's en andere hebbedingetjes die ze hier niet hebben, laatste keer mooie behang borders gekocht bij home depot en gave keuken dingetjes , douche gordijnen die mooie met binnengordijn en mooie val-gordijnen voor buiten de douche bijpassende matjes en wc deksel matje hihi kortom te veel om op te noemen!!
#22 - 18-07-2006, 11:47 uur

Texas Jack

Bij ons gaan er altijd een lading T-shirts mee terug, kentekenplaten van iedere staat of plaats waar wij geweest zijn, die hangen we op de wc, caps van iedere plaats, die hangen we ook op de wc, cd's en magneten voor op de koelkast.
#23 - 09-08-2006, 11:03 uur

Dutchieanne

Wat ik ook zo lekker vind aan de Amerikaanse t-shirts is dat ze van die fijne korte(re) mouwen hebben vergeleken bij de Nederlandse.

Mijn probleem met de kleding in de VS is dat de t-shirts te kort van lengte zijn, en zo ook de broeken. En what´s up with all the stretch jeans??
#24 - 09-08-2006, 11:52 uur

Loek

Als je T-Shirts koopt zonder opdruk - bij Walmart, Target of zo - kun je ze in verschillende lengtes kopen.  Heb je daar weleens op gelet?  Je hebt van die pakjes met 3 T-Shirts erin, en daar staat dan iets op in de trant van "Long", "Extra Long".   Ik heb weleens per ongeluk "Extra Long" T-shirts gekocht.  Het leek wel een half lange jurk...
#25 - 09-08-2006, 17:45 uur

Chiefram

Als je T-Shirts koopt zonder opdruk - bij Walmart, Target of zo - kun je ze in verschillende lengtes kopen.  Heb je daar weleens op gelet?  Je hebt van die pakjes met 3 T-Shirts erin, en daar staat dan iets op in de trant van "Long", "Extra Long".   Ik heb weleens per ongeluk "Extra Long" T-shirts gekocht.  Het leek wel een half lange jurk...


Hahaha... Kon je je zonder problemen tussen de Taliban begeven! :)
#26 - 09-08-2006, 17:53 uur

Dutchieanne

Mm, goeie tip. Daar wist ik idd niets van, maar zal ik de volgende keer op letten
#27 - 10-08-2006, 12:40 uur

Danny72

hmm zelf nog nooit daar geweest.
Importeer wel veel (corvette) onderdelen vanuit de states, maar mijn kameraad kwam pas geleden weer terug via LAX en die nam mij Tax Free 5 slof marlboro mee  ;) Dat is daar echt f*cking cheap 5 voor 76 euro omgerekend.

greezz danny 8)
#28 - 28-09-2006, 22:31 uur

Susanne1976

Ik neem vaak veel te veel mee terug. En maar slepen met die koffer. Wat ik mee terug neem: Reeses pieces, Twizzlers, CDs, paperbacks, Masterpiece BBQ sauce, caramel sauce, Tootsie rolls en nog wat broeken en shirts die daar dan gekocht zijn. Zo'n beetje wat iedereen wel mee terug neemt dus.
#29 - 30-09-2006, 21:51 uur

Jez

We hebben ons weer eens laten verleiden. Behalve de gebruikelijke hoeveelheid kleding en koelkastmagneetjes (!!!) ook een wide-angle lens voor op manliefs videocamera en voor mij een 28-300 lens (digitaal) aangeschaft........
Béétje niet de bedoeling, maar we konden een geweldige deal maken. EN IK BEN ER SUPERBLIJ MEE!!!  cheer cheerb cheerg cheerr
#30 - 06-10-2006, 19:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15