Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een koffer vol.........

Discussie gestart

Wop

Regelmatig wordt aan mij gevraagd of ik wat mee wil nemen uit Amerika, schoenen, een T shirt, een CD-tje of iets anders. Als ik daar aan zou beginnen dan heb ik dus een koffer vol met spullen wat niet voor mezelf bestemd is. Nu gaat we wel altijd een lege koffer mee naar de States om die vervolgens weer vol mee terug te nemen. Ik heb zo de indruk dat dit bij veel forum leden ook het geval is. Dus mijn vraag aan jullie; Wat nemen jullie mee terug uit de States?

Bij mij gaat in ieder geval in de koffer:

Blue ridge smoke BBQ sauce van Tony Roma's ...  1white
#1 - 10-06-2006, 11:19 uur

Mrjn

Boeken, boeken en boeken, wegens veel goedkoper dan in NEderland en we lezen toch voornamelijk Engels. En kruidenmengsels die we nog niet kennen. Laatste keer heb ik 3 potjes Emeril's meegenomen, maar ik ben er niet zo enthousiast over. Vanuit New Orleans hadden we 2 jaar geleden veel cajunkruiden en soortgenoten meegenomen, maar die zijn inmiddels bijna allemaal op, helaas.
En zo hier en daar een t-shirt met leuke tekst ("What part of y'all don't you understand?"), maar verder kopen we er eigenlijk geen kleding.
#2 - 10-06-2006, 12:26 uur

hollandranch

Van elke Harley-dealer een leuk shirt, kleding van Abercrombie. Hollister, Ron Jons, folders van Ford Mustangs en allerlei Texas items en sausjes en kruiden, heen met halve koffer vol, terug standaard per persoon 2 koffers vol.
#3 - 10-06-2006, 12:29 uur

Jez

Koelkastmagneetjes! Ik verzamel ze van elke staat waar we geweest zijn.
Verder worden wij nog wel eens verwend door de familie, dus de kadootjes die we daar krijgen gaan mee terug.
Vorig jaar een hoop kleren voor manlief gekocht aldaar en dat zijn we volgende x weer van plan.
En we kopen nog wel eens een souvenir; t-shirts van restaurants bijvoorbeeld. Of een gekke zonnebril.
#4 - 10-06-2006, 12:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jfeelders

Wat outlet-kleding, (heel) veel toeristen T-shirts (die mooie geborduurde) en A1 Steak Sauce!
#5 - 10-06-2006, 15:44 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

marleencolorado

Spullen van Bath and Body Works. Toch ook vaak veel kleding van outlet stores, New York & Company, GAP en Victoria Secret. Een nieuwe parfum omdat die goedkoper zijn in de VS. Etenswaar: Triscuits, Mountain Dew en Cool Aid (voor mijn nicht).

Marleen
#6 - 11-06-2006, 19:38 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Hans B

Afgezien van de souvenirs (t-shirts, sleutelhangers, magneten en vele brochures van de bezochte plaatsen) gaat als etenswaen mee enkele flessen Kraft Ranch een heerlijke dressing over de sla/salade, en enkele pakken bijzondere cerials. Vorig jaar hadden we voor onderweg 2x2liter Mountain Dew. Na de reis bleef er 1x2 liter over, heel lang elke dag een klein glaasje.
Hans.
#7 - 11-06-2006, 21:33 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ceetje

Wat ik niet meer meeneem zijn chocalat chips om mee te bakken, even niet nagedacht en het zakje in de hete auto laten liggen, dat was een klont chocolade geworden.  bloos  Maar wel:  ranch dressing (fat free) en caramelsaus om zelf caramel macchiato te maken; spijkerbroeken, t-shirts, schoenen, veel van de outlet's en van de Walmart en veel "leuke" dingetjes en kadootjes. Verheug me al weer op het shoppen ......
#8 - 11-06-2006, 21:46 uur

witness

Ik hoop dat ik in New York mijn koffertje kan volladen met toffe aparte (vintage) kleding en accesoires.
Spulletjes waarmee ik kan screenprinten want ik wil mijn eigen kleding bedrukken en al het materiaal is hier zo ontzettend duur.

Een paar hele gave sneakers.

Voor mijn zusje ga ik uitkijken naar leuke polo's en schoenen.

cd's en dvd's
boeken

Moet waarschijnlijk een extra koffer kopen waar alles in past ;)

 shinyMarjol
#9 - 12-06-2006, 19:35 uur

hollandranch

Moet waarschijnlijk een extra koffer kopen waar alles in past ;)

 shinyMarjol


Je kan beter een tas meenemen of koffer met daarin een andere tas, benodigheden voor de eerste paar dagen en dan vullen maar, want dit is geen probleem in the USA, Have fun
#10 - 15-06-2006, 20:23 uur

petratimmer

Een koffer vol cadeautjes van familie voor mijn kids. Veel kleding en leuke dingen waar jonge meisjes gek op zijn.
Echter ook andersom een tas vol speculaasjes en andere hollandse lekkernijen en dingetjes voor de famlilie daar.
Petra
#11 - 15-06-2006, 22:12 uur

hollandranch

en niet te vergeten om mee te nemen naar Amerika, Delfts Blauw, klompen en Stroopwafels voor de zakelijke relaties! Doet het altijd weer goed  2006-10. Voor de handelaren onder ons: neem een hoop Amerikaanse auto- en motorfolders mee terug, kun je goed verkopen op Marktplaats.  2006-01
#12 - 18-06-2006, 10:27 uur

uglybull

Ik heb voor augustus al een bestelling voor een kompleet set headlights and turnlights voor een '99 surburban. Als je dat hier moet kopen, ben je 580 euri kwijt.
In de plaatselijke autoshop of Chevy dealer, voor nog geen 190 dollar. Dus toch een extra tas meenemen.
#13 - 20-06-2006, 02:29 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

GoGriz

naar Belgie: eigenlijk bijster weinig... wat kleren van Montana (Grizzlies) en wat beren en eland souveniertjes.

naar USA:  chocolade, pralines, bier, wafels, chocotofs, vol au vent, zakjes om stoofvlees te maken, chocoladejenever, ....  Mijn reizen naar Belgie zijn behoorlijk populair hier :D
#14 - 20-06-2006, 15:38 uur

hdeweert

Wij zijn bijna groot afnemers van Tommy  en Ralph. Wij voorzien 4 volwassenen elk jaar weer van kleding. We dachten dit jaar dat we het wel met onze 2 koffers konden doen. Weinig mee en wat we  meenamen zo oud mogelijk zodat het in Amerika kan achterblijven. Helaas moesten we er toch een extra weekendtas bijkopen. Etenswaren neem ik beslist niet mee die raken n.l. binnen de kortst mogelijke tijd op, en dan zit ik de rest van het jaar te tandhakken. Of het smaakt hier in Nederland lang zo lekker niet als daar. Het stuk Amerikaanse kaas dat nog in mijn handbagage zat voor onderweg heb ik hier smakelijk opgegeten. Gelukkig heb ik een voorkeur voor de Hollandse kaas.
Harm

#15 - 20-06-2006, 16:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15