Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een koffer vol.........

Discussie gestart

Nensie

Als ik in Amerika ben, zal ik veel vele uurtjes te vinden zijn bij Barnes & Noble......veel boeken gaan mee terug.
Verder veel sportspullen, zoals t-shirts, kleding van  Under Armour + Nike.
Verder altijd wel wat dingetjes uit de supermarkt.
En ondergoed (Pink-collection) van Victoria's Secret.
#46 - 15-03-2007, 19:34 uur

anja

Oh, en niet vergeten; Koelkast magneetjes van alle steden/staten waar we geweest zijn.

Nu snap ik waarom sommigen een Amerikaans model koelkast nodig hebben  ;D

Wij hangen die op de verwarming en het planbord, koelkast is inbouw, maar het is wel
een leuk aandenken, wij zijn er vorig jaar mee gestart en nu hangen onze boodschappen
onder elanden en een koekkoeksklok, kijken wat daar volgend jaar bijkomt.......

Neemt er niemand iets van medicijnen mee of de wereldberoemde clogs?
#47 - 22-07-2007, 19:23 uur

Skydriver

Wij zijn teruggekomen mét een extra koffer vol muizenbeeldjes van "charming tails" (www.charmingtails.com) omdat mij vriendin alles met en over muizen spaart...don 't ask!
#48 - 08-08-2007, 18:58 uur
The USA....What else?

Pe

Ben benieuwd wat er bij ons mee teurg gaat in the koffer. Ik trek de grens bij mickey  oren.
Tja, we gaan inderdaad naar Disneyworld.
#49 - 08-08-2007, 19:14 uur

nbraakman

Neemt er niemand iets van medicijnen mee?

Soms wat van die makkelijke medicijntjes die je daar overal kunt krijgen maar hier niet - tegen verkoudheid en/of griep, shampoos tegen roos, cremepjes (cortisone 10 ofzo), deodorant vind ik daar ook wel plezierig :), verder niet zo eigenlijk.
#50 - 28-08-2007, 13:34 uur

J-P

Ik neem meestal kilo's drop voor m'n broer mee, is hij ook weer blij als een klein kind. En klompen uiteraard. Tis wel leuk om een slecht nederlands sprekende kaaskop met klompen aan te zien staan in Florida  ;D

Op de terug weg gaan er altijd sportkleren mee....daar betaal je er tenminste een normale prijs voor hehe. En Walmart spulletjes. Tjee en nog veel meer.
#51 - 07-10-2007, 00:19 uur

Pe

Toch maar eens laten horen wat er mee terug ging....
Tot mijn verbazing CD's, in Downtown Disney bevindt zich een giga Virgin zaak.
En een aantal boeken, ben echt verbaasd over hoe goedkoop deze zijn. En zo veel titels die we hier nog niet hebben.
#52 - 25-10-2007, 02:23 uur

J-P

M'n schoonzus uit Amerika namen 10 pakken Koopmans oliebollenmix mee terug naar Tampa  :D
#53 - 20-12-2007, 23:33 uur

forzafcb1990

Is Amerika dan zoveel goedkoper dan NL en België ?? en in wat dan vooral ?
#54 - 01-04-2008, 00:38 uur

ceetje

alles, maar vooral merken van Amerikaanse bodem. Europese cosmetica is niet goedkoper (of nauwelijks) is mijn ervaring.
#55 - 02-04-2008, 21:34 uur

hannie

Wij nemen mee: veel merkkleding uit de outlets, vitaminepillen en scheermesjes,deze laatste 2 zijn echt veeeeel goedkoper dan hier.
Ook wel eens toen we vlak voor de verjaardag van mijn zoon gingen,snoep en spongebob potloden,om uit te delen als tractatie in de klas.
Was een groot succes.
#56 - 03-04-2008, 11:24 uur

tino

Mijn ervaring is dat het zeker in de Outlet malls heel veel goedkoper is dan in nederland. Vooral de amerikaanse merken(hillfinger, Calvin Klein, Sketchers enz) en de sportkleding van de grote merken(Nike, Adidas, Reebok) zijn er meer dan de helft goedkoper dan in Nederland. Verder is de keuze in de amerikaanse outlets ook veel groter qua aanbod van maten ook veel uitgebreider dan hier. Grote maten zijn ook veel beter verkrijgbaar, in de VS kijken ze echt niet op van maat 47 in schoenen. Kom met die maat maar eens bij de gemiddelde nederlandse sportzaak of schoenenzaak.
Ik neem dan ook voornamelijk sportkleding en schoenen mee terug. Ook wordt de huisapotheek weer aangevuld.

Groeten Tino
#57 - 03-04-2008, 12:45 uur

Zofsky

Ik loop (bijna) altijd op de speedcat's van Puma en die beginnen hier bij 99.95 euro. Zelfs als ze in de aktie zijn bij de macro (het is een aktie dat ze ze zowiezo hebben denk ik)
In Amerika bij Lady's footlocker zijn ze 69.95 dollar. daar wordt je toch blij van!
Ik heb de afgelopen keer 6 paar schoenen gekocht, puma's, all stars, crocs

En natuurlijk veel kleding
Mijn man is goochelaar en we kopen altijd veel bycicle kaarten bij de wallmart want daar goochelen goochelaars mee (niet met de wallmart maar met die kaarten  ;)  ).
Die kosten daar heel weinig (ik geloof $2.50 voor 2 pakjes) in Nderland betaal je vanaf 2.50-2.75 euro per pakje!

#58 - 04-04-2008, 13:10 uur

forzafcb1990

Mijn ervaring is dat het zeker in de Outlet malls heel veel goedkoper is dan in nederland. Vooral de amerikaanse merken(hillfinger, Calvin Klein, Sketchers enz) en de sportkleding van de grote merken(Nike, Adidas, Reebok) zijn er meer dan de helft goedkoper dan in Nederland. Verder is de keuze in de amerikaanse outlets ook veel groter qua aanbod van maten ook veel uitgebreider dan hier. Grote maten zijn ook veel beter verkrijgbaar, in de VS kijken ze echt niet op van maat 47 in schoenen. Kom met die maat maar eens bij de gemiddelde nederlandse sportzaak of schoenenzaak.
Ik neem dan ook voornamelijk sportkleding en schoenen mee terug. Ook wordt de huisapotheek weer aangevuld.

Groeten Tino

sorry als het een domme vraag is , maar een outlet store , wat is dat precies , zie dat hier vaak staan ..? embarressed
#59 - 05-04-2008, 17:51 uur

Jez

Is geen domme vraag, hoor. Als je het niet weet, dan weet je het niet!
In een outletstore worden modellen van het vorige seizoen verkocht, tegen gereduceerde prijzen. In Nederland heb je dat bijvoorbeeld in Batavia stad (bij Lelystad) en Rosada in Roosendaal.
#60 - 05-04-2008, 20:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15