Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een vraag over LA ghetto!!!

Discussie gestart

Debby

Wie weet wat de gevaarlijkste buurt van LA is?
Is dat toevallig central south?
Bedankt
#1 - 23-12-2004, 13:48 uur

Chiefram

Ingelwood was niet bepaald een lekkere wijk, maar er zijn daar wel meerdere wijken niet helemaal echt lekker.
#2 - 23-12-2004, 20:05 uur

Bakvet

Ingelwood was niet bepaald een lekkere wijk, maar er zijn daar wel meerdere wijken niet helemaal echt lekker.
Alle grote vliegveldhotels van LAX liggen in Inglewood. Probeer je de mensen soms de stuipen op het lijf te jagen?

Ik vul op m'n I-92W altijd in dat ik naar Inglewood ga i.p.v. Los Angeles.

(Alhoewel... je kan beter een motel in El Segundo nemen. Je betaalt daar maar 7% room tax i.p.v 12% en het parkeren is er gratis i.p.v. de gemiddeld $10 per nacht zoals in Inglewood. De laatste keer kwam ik in het motel een gekleurde Amerikaan tegen uit San Diego. Die zei dat hij bijna ieder weekend naar dat betreffende (zaken)hotel ging, vanwege de luxe, de spotgoedkope weekend-rates en om van de hoge crime-rates in zijn eigen woonplaats verlost te zijn.)
#3 - 23-12-2004, 20:52 uur

xerxesc

take it from an Angelino:  Compton, certain parts of South Central; Long Beach City is also pretty fucked up, certain parts of the valley (Northridge East), East L.A. (not Boyle Heights, maar b.v. east of Montecello, CA  (east L.A.) zijn gevaarlijk.
#4 - 24-12-2004, 00:35 uur

heivalido

take it from an Angelino:  Compton, certain parts of South Central; Long Beach City is also pretty fucked up, certain parts of the valley (Northridge East), East L.A. (not Boyle Heights, maar b.v. east of Montecello, CA  (east L.A.) zijn gevaarlijk.

In other words, The entire city of LA is not safe to go  :P :P :P Just joking Xerxesc  :P :P :P
#5 - 26-12-2004, 23:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15