Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wil jij Nederland ook zo graag verlaten.

Nee, ik zit hier goed.
4.9%
4 (4.9%)
Misschien ooit in de toekomst.
12.2%
10 (12.2%)
Ja, alleen nog niet nu.
19.5%
16 (19.5%)
jazeker, het liefst gisteren al.
61%
50 (61%)
Geen mening.
2.4%
2 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Emigreren

Discussie gestart

Jez

Nou! Hou ons op de hoogte!
#106 - 17-01-2005, 20:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Nou! Hou ons op de hoogte!

Nou, de kontainer is dan eindelijk aangekomen hier, dus dat is allemaal goed gekomen.

De Gruijter gaat nu onderzoeken wat er precies aan de hand is hier met die extra storage kosten. Ik laat het nog wel weten dan.

 ;)
#107 - 18-01-2005, 18:05 uur

visuar

En alles zit er ook nog (heel) in? ;) ;D
#108 - 18-01-2005, 19:03 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

En alles zit er ook nog (heel) in? ;) ;D

Ja, sterker nog, er was geen doos opengemaakt door de douane! Wat dat aan gaat is het allemaal heel netjes gedaan hoor, hihi...
#109 - 19-01-2005, 18:32 uur

heivalido

En alles zit er ook nog (heel) in? ;) ;D

Ja, sterker nog, er was geen doos opengemaakt door de douane! Wat dat aan gaat is het allemaal heel netjes gedaan hoor, hihi...

Ik heb even geinformeerd bij de Gruijter om dit soort geintjes bij ons te voorkomen. Volgens de Gruijter was dit een vreemd geval en was het nog nooit eerder gebeurt. Het was op dit moment in onderzoek wie verantwoordelijk is voor dit alles en de verantwoordelijke gaat dan opdraaien voor de kosten.
#110 - 20-01-2005, 12:04 uur

Chiefram

He, bedankt voor je berichtje. Ik had intussen ook al bericht gehad van De Gruijter en die vertelde mij ook dat ze het gingen uitzoeken.

Het is vreemd wat dit Amerikaanse verhuisbedrijf Nelson Westerberg heeft gedaan. Ik geef ook niet de schuld aan De Gruijter, die hebben echt alles keurig netjes geregeld en verzorgd. Ik zou de volgende weer weer De Gruijter kiezen, maar met Nelson Westerberg wil ik never nooit meer zaken doen in Amerika.
#111 - 21-01-2005, 18:36 uur

heivalido

He, bedankt voor je berichtje. Ik had intussen ook al bericht gehad van De Gruijter en die vertelde mij ook dat ze het gingen uitzoeken.

Het is vreemd wat dit Amerikaanse verhuisbedrijf Nelson Westerberg heeft gedaan. Ik geef ook niet de schuld aan De Gruijter, die hebben echt alles keurig netjes geregeld en verzorgd. Ik zou de volgende weer weer De Gruijter kiezen, maar met Nelson Westerberg wil ik never nooit meer zaken doen in Amerika.

Ik denk dat dit ook voor de Gruijter zal gelden, die zullen na dit gevalletje ook wel 2 keer nadenken voor ze weer met Westerberg zaken doen.
#112 - 22-01-2005, 01:09 uur

Emigreren USA

Goede voorzieningen? Ik neem aan dat je het dan niet over sociale zekerheid, ziekte kosten, vakantiedagen, ziekteverlof, pensioen etc, etc hebt. Want die zijn in Nederland toch nog steeds veel beter geregeld. Uiteraard niet meer zo goed als, laten we zeggen, 20 jaar geleden, maar daar kan Amerika nog steeds niet aan tippen.

Verder heb ik het hier erg naar mijn zin trouwens!  :D
#113 - 18-09-2005, 17:57 uur
http://geocities.com/immigreren
Ervaringen van een Green Card houder...

Hans B

Ik ben het mer je eens EmigrerenUSA dat de voorzieningen in Nederland (nog) steeds beter zijn dan in de VS, maar er wordt hier dan ook wel eventjes 40% van je loontje afgehaald. Ik meen te weten dat dat in de VS niet zoveel is.
Mochten al deze voorzieningen nog meer uitgehold worden zoals de afgelopen jaren het geval is, dan denk ik niet dat de loonbelasting procentueel evenredig veel
mindert, waardoor je van je extra inkomen je zou kunnen bijverzekeren of vrije dagenkunt kopen.
Hans
#114 - 18-09-2005, 22:34 uur
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 19:06 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

usaxtreme

om ff te reageren op de vraag van dit topic...ja liefst was ik gisteren al ge-emigreerd  ;D
#115 - 30-09-2005, 15:50 uur

SebasC

Als het aan mij ligt was ik gister al vertrokken.
Nederland leuk land maar heeft me sinds me 4e jaar al niet meer
geboeid. Ik heb me altijd al thuis gevoelt alleen al als
ik Amerika hoorde vallen.

En nu ben ik dan wel pas 22 maar toch vind ik Nederland niks voor mij.
#116 - 18-10-2005, 17:32 uur
----..// http://sebasconthego.blogspot.com -..// The American Way Of Life Through The Eyes Of A Dutch Person.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15