Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Euro duikt onder 1,20 dollar

Discussie gestart

Wop

NEW YORK - De euro is vrijdag onder de 1,20 dollar gedoken. Eerder op de dag bereikte de Europese eenheidsmunt al een laagste koers in vier jaar tijd.

De euro staat onder druk door zorgen om de opgelopen overheidstekorten van de landen in de eurzone. De euro noteerde 1,1993 dollar, de laagste stand sinds 29 maart 2006.
#1 - 05-06-2010, 11:47 uur

Tammy

ja wordt het op vakantie gaan naar de States opeens toch een ietsie pietsie minder leuk. Maar het is net als benzine die steeds duurder wordt, je laat toch niet je auto staan.
#2 - 05-06-2010, 22:06 uur

Johan

Op vakantie gaan naar Nederland wordt nu wel wat leuker ;-)
#3 - 06-06-2010, 05:29 uur

Tammy

Op vakantie gaan naar Nederland wordt nu wel wat leuker ;-)

Je zit toch net pas in Amerika?? Je denkt toch niet nu al aan op vakantie gaan naar Nederland?? Aparte lui jullie Amerikanen ;D
#4 - 06-06-2010, 20:09 uur

ronald-s

Op vakantie gaan naar Nederland wordt nu wel wat leuker ;-)

Maar die starbucks bonen naar Nederland sturen wordt voor mij dan wel weer duurder, da's dan weer minder goed voor je business Johan ;)
#5 - 06-06-2010, 20:20 uur

Johan

Je zit toch net pas in Amerika?? Je denkt toch niet nu al aan op vakantie gaan naar Nederland?? Aparte lui jullie Amerikanen ;D

Hahaha nee laten we dat ook nog maar niet doen!
Dit jaar sowieso geen Hollandia hoor.
Misschien volgend jaar en dan is de euro natuurlijk weer hoger als al die zwakke landen gered zijn ;-)

#6 - 07-06-2010, 01:50 uur

Johan

Maar die starbucks bonen naar Nederland sturen wordt voor mij dan wel weer duurder, da's dan weer minder goed voor je business Johan ;)

Dan doe je er toch gewoon wat extra's bij zodat het wel lucratief blijft ;-)
Geld zat die Nederlanders die koffie uit Amerika laten overkomen ;-)

#7 - 07-06-2010, 01:51 uur

ronald-s

Maar die starbucks bonen naar Nederland sturen wordt voor mij dan wel weer duurder, da's dan weer minder goed voor je business Johan ;)

Dan doe je er toch gewoon wat extra's bij zodat het wel lucratief blijft ;-)
Geld zat die Nederlanders die koffie uit Amerika laten overkomen ;-)



Haha Johan, i wish.... ;) BTW: ik zag de foto's bij jou achter, ziet er mooi uit..maar als je kinderen en jullie eind juni nog de behoefte hebben aan de dagje zwembad en jaccuzzi dan zijn jullie van harte uitgenodigd. Als dat past in jullie bedrijfsplanning natuurlijk!
#8 - 07-06-2010, 10:52 uur

Johan

Daar zijn we altijd voor te porren maar de bedrijfsplanning zegt wel dat we daar alleen in het weekend de gelegenheid voor hebben ;-)
#9 - 07-06-2010, 13:29 uur

ronald-s

Daar zijn we altijd voor te porren maar de bedrijfsplanning zegt wel dat we daar alleen in het weekend de gelegenheid voor hebben ;-)


26 of 27 juni dan! In Kissimmee na de Walmart linksaf :D doen we wel even in een pv bericht als jullie kunnen!
#10 - 07-06-2010, 13:46 uur

Johan

Als jullie er geen problemen mee hebben dat we iets later op de middag aan komen kakken dan zou de 26ste een ideale dag zijn. De winkel is dan om 14.00 uur dicht en zouden meteen kunnen aanknarren. De 27ste vieren we de verjaardag van onze oudste in Universal Studios ;-)
#11 - 07-06-2010, 14:00 uur

ronald-s

Als jullie er geen problemen mee hebben dat we iets later op de middag aan komen kakken dan zou de 26ste een ideale dag zijn. De winkel is dan om 14.00 uur dicht en zouden meteen kunnen aanknarren. De 27ste vieren we de verjaardag van onze oudste in Universal Studios ;-)

:D alvast van harte dan. Iets later op de middag is geen enkel probleem, gezellig. Ik pv-mail je even (overigens staan de foto's van onze villa daar al op hyves :D).
#12 - 07-06-2010, 14:07 uur

Johan

Gezellie het staat al in de agenda ;-) Spreken inderdaad wel even verder af per e-mail of pb!
Long time no see dus leuk.
#13 - 07-06-2010, 14:20 uur

ronald-s

Gezellie het staat al in de agenda ;-) Spreken inderdaad wel even verder af per e-mail of pb!
Long time no see dus leuk.

Zeker lang geleden, bijeenkomst in Utrecht volgens mij, of bij de meeting toen of vanwege de reistest :)

On topic: op je site staat dat mensen kunnen profiteren van de lage dollar..misschien tijd om die tekst te veranderen haha.

Zag trouwens op google earth dat je aan de oost kust zit! Mogelijk dat we gedurende de vakantie ook nog een keertje die kant op komen want mijn vrouw wel perse een dagje strand..en als Tampa Beach tegen die tijd onder de olie zit, jij weet vast waar de leuke strandjes zitten aan die oost kant.
#14 - 07-06-2010, 14:37 uur

ned in MO

Op vakantie gaan naar Nederland wordt nu wel wat leuker ;-)

Maar die starbucks bonen naar Nederland sturen wordt voor mij dan wel weer duurder, da's dan weer minder goed voor je business Johan ;)
waarom zou je in vredesnaam voor starbucks bonen gaan.

ik zit inmiddels 14 jaar hier en drink nog steeds elke dag mijn douwe egberts. Er is toch niks lekkerder
#15 - 07-06-2010, 21:13 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15