Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

towncar59

Mmmm, geen verkeerde keus....in de USA tenminste, hier zou je in een PC Hoofttractor rijden ( zoals groen links in Nijmegen het zo mooi verwoordde... )  :-X

Ron
#241 - 19-03-2005, 11:27 uur

Chiefram

Jee, die ziet er op de foto te zien heel goed uit! De Ford Explorer rijdt als een tiet, heerlijk!
Zie je wel hoe snel je er in de USA komt?

:D

Ik ben heel blij voor jullie, machtig man! LOL!
#242 - 19-03-2005, 15:18 uur

Chiefram

Mmmm, geen verkeerde keus....in de USA tenminste, hier zou je in een PC Hoofttractor rijden ( zoals groen links in Nijmegen het zo mooi verwoordde... )  :-X

Ron

Ah, dat was natuurlijk weer Groen Links die destijds ook in Nijmegen alle 4WD's wilde weren?
Wat een @&%$ partij! Wat een 'zielige' manier van denken... Gelukkig hebben we geen Groen Links hier, hahaha.. Wij hebben lekker George W. Bush!  ;D :D ;)

#243 - 19-03-2005, 15:21 uur

heivalido

Jee, die ziet er op de foto te zien heel goed uit! De Ford Explorer rijdt als een tiet, heerlijk!

:'( :'( :'( :'( :'( :'(Maar ik mag er nog niet in rijden want ik heb nog steeds mijn SSN niet en zonder dat kan ik mijn License niet verlengen, krijg ik geen (betaalbare)insurance en dus ook geen license plate :'( :'( :'( :'( :'(
#244 - 21-03-2005, 20:55 uur

ejb

:'( :'( :'( :'( :'( :'(Maar ik mag er nog niet in rijden want ik heb nog steeds mijn SSN niet en zonder dat kan ik mijn License niet verlengen, krijg ik geen (betaalbare)insurance en dus ook geen license plate :'( :'( :'( :'( :'(
Voel met je mee, alleen kijken naar zo'n auto is natuurlijk ook niks, maar zal vast niet lang meer duren voordat je 'alle geneugten' van leven in de uSA mag proeven  ;)
#245 - 21-03-2005, 21:01 uur

Bakvet

Wat voor grond had je om het aan te vechten?
In mijn geval, ik reed gewoon te hard, maar liefst 108 waar ik 100 mocht,
gevaar voor de gemeenschap dat ik er rondrij........, dus da's geen grond
om het aan te vechten. Bovendien staat mijn auto op m'n man z'n naam,
dus de bekeuring ook, en die is een beetje te bekend bij CJIB. Hij was al
eens zijn rijbewijs kwijt............  :-[
Sorry voor het wat late antwoord, heb deze discussie een tijd niet gevolgd. Ik wil niet teveel details geven, anders komt iedereen met mijn verhaal aanzetten. Ik reed eigenlijk nooit te hard en ben ook geflitst toen ik niet te hard reed. Ten minste ik weet het voor meer dan 95% zeker en heb dat voldoende aannemelijk kunnen maken. Gelukkig krijg je dan van de rechter nog gelijk in dit land.

Sindsdien heb ik wel het idee dat je in dit land een camera in je auto moet monteren die alles vastlegt. Ik neem het sindsdien ook niet meer zo nauw met de maximum snelheid, dit geval heeft echt averechts gewerkt. Het is al bijna twee jaar geleden en nog steeds is de door mij voorgeschoten boete niet terugbetaald. (Je moet eerst betalen, pas daarna kan je in beroep gaan.) Tot het bedrag is teruggestort heb ik het gevoel dat ik te hard mag rijden, want de boete is al betaald.
#246 - 25-03-2005, 21:34 uur

Foreign Kid

Dan moet ik toch gaan voor een Pontiac Grand Am, aangezien mijn Amerikaanse broertje en ik daar gezellig in rondrijden, dagelijks 8).
#247 - 25-03-2005, 21:48 uur

Sbull

Dan moet ik toch gaan voor een Pontiac Grand Am, aangezien mijn Amerikaanse broertje en ik daar gezellig in rondrijden, dagelijks 8).
Toch niet dat laatste nieuwe model, wij (heivalido en ik) hebben die zien rijden in florida.
Deze auto is de naam GRAND niet waard kunnen ze beter veranderen in MINI AM.
Maar ik moet wel bekennen dat ik niet kan zeggen hoe die rijdt dus wat dat betreft  kan en mag ik geen oordeel vellen.
#248 - 30-03-2005, 23:13 uur
« Laatst bewerkt op: 30-03-2005, 23:14 uur door Sbull »

heivalido

Het valt zowiezo al op dat ook in Amerika de "kleine" auto's steeds populairder worden, je ziet steeds meer "kleine" suv's als de Scion XB en de Honda Element, ook Ford gaat een "kleintje" op de markt brengen en Chevy was er al mee bezig sinds de overname van Daewoo.
#249 - 31-03-2005, 00:59 uur

ejb

Voor in de grote steden kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen, maar verder?? grote afstanden, goedkope benzine en grote parkeerplaatsen, DUs grote auto's  ;) ;D :P
#250 - 31-03-2005, 01:07 uur

heivalido

Oh maar die grote zullen ook echt NOOIT van het straatbeeld hier verdwijnen. Je ziet nog genoeg grote F350 super duty's of Silverado Double Axles 3500 etc ect...gelukkig, geeft je toch het gevoel dat je in de USA rijdt hahahahha, het enige nadeel ervan is dat ik mezelf toch erg klein vind in mijn middelmaat Explorer XLT.
#251 - 31-03-2005, 21:35 uur

ejb

Wel grappig, een Ford Explorer is hier al behoorlijk groot en in de States valt hij qua formaat nou niet bepaald op. Die F350 is vind ik trouwens echt super! Maar dat had ik volgens mij al een keer gezegd, oeps, ga in herhaling vallen  :P ;D
#252 - 31-03-2005, 22:11 uur

Chiefram

Is de Ford Explorer ook in Nederland verkrijgbaar dan?
Zo ja, wat kost daar een V8 - 5 liter - AWD in Nederland?

Ik vind de Ford Explorer (met name het nieuwste model) echt een van de allermooiste SUV's in de betaalbare klasse.
#253 - 31-03-2005, 22:16 uur
« Laatst bewerkt op: 31-03-2005, 22:17 uur door Chiefram »

Mississippi

Is de Ford Explorer ook in Nederland verkrijgbaar dan?
Zo ja, wat kost daar een V8 - 5 liter - AWD in Nederland?

Ik vind de Ford Explorer (met name het nieuwste model) echt een van de allermooiste SUV's in de betaalbare klasse.

Nieuwprijs: € 48.509 (hoezo betaalbare klasse)

http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=533
#254 - 31-03-2005, 22:14 uur
« Laatst bewerkt op: 31-03-2005, 22:15 uur door Mr Mississippi »

heivalido

WHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAH

48.000 euri, hier kost ie iets meer dan 20.000 nieuw en wij hebben nog geen 2000 betaalt voor een 94er, wat zal die in NL dan wel niet kosten hahahahah. En het allermooiste is, vanaf Maandag kan ik er ook echt in gaan rijden  ;D
#255 - 02-04-2005, 02:16 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15