Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Heivalido

volgens mij past mijn explorer nog in cheifs zijn kofferbak hahahahahaha, die Expeditions zijn echt GROOT  ;D
En in Nederland inderdaad asociaal hahahahahahahahah ben ik blij dat ik in de VS woon  :P
#361 - 04-09-2005, 00:10 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Jez

Zullen we er een weddenschap van maken?

Cheif, ik wed voor een zak trekdrop van Haribo dat je niet meer dan 3 Smartjes in je Expedition krijgt...........
#362 - 04-09-2005, 00:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Uhhh... Ja... ik denk dat er wel een Smart in mijn kofferbak past ja, hahaha...

;D
#363 - 04-09-2005, 01:56 uur

Heivalido

doe de banken plat en je propt er moeiteloos 4 in  ;D
#364 - 04-09-2005, 06:15 uur

sweatbox

Mijn Top 3:

1) Infinity FX45 (MET STIP OP NUMMER 1)

2) Cadillac Escalade 6Ltr V8

3) Lincoln Navigator 5.4 Ltr V8

Je beseft toch wel dat je een Japanner op een hebt staan?
#365 - 05-09-2005, 07:42 uur

MiamiHeat

Je beseft toch wel dat je een Japanner op een hebt staan?
Citaat

Ja maar het onderwerp is toch "Favoriete Automerk"?
#366 - 05-09-2005, 16:20 uur

MiamiHeat

Ze moeten echt die BPM afschaffen

Ja, maar als ze in Nederland de BPM af zouden schaffen, dan zou iedereen ineens in mooiere en luxere auto's kunnen gaan rijden en dat mag in Nederland niet, want dat is a-sociaal.

Moet je trouwens een aan een Amerikaan vertellen hoeveel belasting (BPM en dan nog een keer 19% BTW) wij in Nederland betalen op een auto, om over de benzineprijzen nog maar te zwijgen... Het is alsof ze water zien branden.

Sorry jongens, maar in Nederland wordt je als burger 'klein' en 'dom' gehouden, ze weten toch wel dat wij onze mond houden, ook al zijn we het met heel veel dingen niet eens.

Hey Chief,

Heb ik vorig jaar inderdaad met een Amerikaan besproken..............

Deze man reed in een Lincoln Navigator en toen ik hem vertelde dat ik in NL het DUBBELE moet betalen voor dezelfde auto viel hij stijl achterover...................ik denk dat hij nu nog aan het bijkomen is van de schrik ;D

Wel lachen trouwens dat SMART in the US zijn gesignaleert.
#367 - 05-09-2005, 16:24 uur

Hans B

Ja chief,
't is wat ben je nog maar zo kort in de VS en dan al zoveel praatjes. Onderstaand een fotootje van de door jouw zo begeerde auto (je wilt er immers wel 4 verslinden in je kofferbak), die wij onlangs aantoffen op onze vakantie in Edmonton (AL). Ze rijden dus ook echt op het Amerikaanse continent.

succes, Hans
#368 - 05-09-2005, 16:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Heivalido

Ja chief,
't is wat ben je nog maar zo kort in de VS en dan al zoveel praatjes. Onderstaand een fotootje van de door jouw zo begeerde auto (je wilt er immers wel 4 verslinden in je kofferbak), die wij onlangs aantoffen op onze vakantie in Edmonton (AL). Ze rijden dus ook echt op het Amerikaanse continent.

succes, Hans

En zoals je ziet....midden op de weg.
Dus zelfs in een Smart kan de Amerikaan niet rijden  ;D
#369 - 05-09-2005, 18:02 uur

jaborg

Ik ben helemaal weg van de Dodge Blazer maar dan de hele grote. Hij staat als screensaver op mijn computer. Ik wilde hem graag rijden in US maar qua kosten zijn hebben we een Jeep Grand Cherokee gehuurd. Ook een prima wagen.
#370 - 06-11-2005, 22:56 uur

usfreak

JEEP J10 !!!  een geweldige Bak  ;D
#371 - 29-11-2005, 01:14 uur

Heivalido

Dodge Blazer????? moet dat niet de Chevy Blazer zijn????
#372 - 30-11-2005, 22:43 uur

The O.C.

voor mij is het de Lexus RX 400h, lekker zuinig

maar pas als ik in amerika ben
#373 - 03-12-2005, 17:21 uur

usaxtreme

voor mij een corvette...ook lekker zuinig  :D
#374 - 04-12-2005, 11:58 uur

Chiefram

Ik weet dat ik veel mensen het harnas injaag als ik zeg dat mijn favoriete auto (en dit wordt een dag mijn auto, dat garandeer ik jullie) geen Amerikaan is, maar een BENTLEY AZUR:

Ik ken mezelf... er komt een dag dat er zo een in Ft Collins, CO rond rijdt...  :D ;)
#375 - 04-12-2005, 18:16 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15