Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

J-P

Sinds de trip van vorig jaar ben ik fan van de Dodge Charger.

Dodge Charger???? Check dan de Dodge Challenger uit 2008 maar eens...oeffffffff Naar mijn mening is deze op dit moment niet te overtreffen....zelfs de nieuwe Camaro gaat dat niet redden.
#451 - 02-12-2008, 02:06 uur

MetalPig

Sinds de trip van vorig jaar ben ik fan van de Dodge Charger.
Dodge Charger???? Check dan de Dodge Challenger uit 2008
Ja, maar daar heb ik niet in gereden  :(
#452 - 02-12-2008, 21:39 uur

ned in MO

Doe mij maar de camaro
#453 - 12-01-2009, 17:22 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Dodge52

Ik heb niet echt een favoriet merk.
Wij hadden een Mustang uit 2000 als dagelijkse auto, leuke auto en altijd veel bekijks.
We hebben nog steeds een Dodge Coronet uit 1952, maar rijden daar helaas te weinig mee.
In november waren wij nog in de USA en hadden als huurauto een Chevrolet Tahoe uit 2008, helemaal niets mis mee...
Dus ik vind ze allemaal wel iets hebben.
#454 - 29-01-2009, 00:30 uur

persianBrit

Heivalido zelf was een voorstander van grote auto's (zo geeft hij in zijn openignspost uit 2004 inmiddels aan) . Ik sluit me daarbij aan. Ik houd ervan maar ben niet van plan om er een te kopen later: ze zuipen teveel.

Mijn favoriete (betaalbare) automerk is BMW
#455 - 13-02-2009, 23:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15