Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Jez

Inderdaad ja. Ik rij al 10 jaar op mijn man's naam, wat verzekering e.d. betreft, omdat dit, toen ik mijn rijbewijs haalde, voordeliger was.

Maar daardoor heb ik nooit een no-claim op kunnen bouwen, dus rij ik nog steeds op zijn naam. En al mijn bekeuringen dankzij de flitspaal komen op zijn naam binnen.

Nu kun je wel, als het om echt hoge bekeuringen gaat, een verklaring invullen dat je zelf niet gereden hebt, maar bij de "gewone" boetes gaat dit niet op.
#226 - 11-03-2005, 21:44 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mississippi

Dat is ook zo'n vreemd fenomeen in NL, dat degene op wiens naam de auto de verantwoording krijgt voor de bekeuring.  Wat als jij je auto had uitgeleend die dag?  Vandaar dat de politie in de US je persoonlijk moet aanhouden, zodat de juiste persoon voor zijn daden wordt verantwoordelijk gesteld.  En dat heeft met name betrekking op wie er "punten" op zijn rijbewijs krijgt.  

Het zou natuurlijk veel beter zijn als je iedereen persoonlijk een bekeuring uitdeeld. Zeker als er "punten" aan vastzitten. In Nederland zijn er te weinig agenten om dat te doen en dus zetten ze overal flitskasten neer. Ik hoorde van een kennis dat ze in Dallas ook een keer een paar flitskasten hadden neergezet. Toen mensen de bekeuringen binnenkregen hebben ze die kasten met een fors kaliber geweer van hun paal afgeschoten.