Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Jez

Weet je wat ik niet snap? Waarom hebben we nog steeds geen permanent inhaalverbod voor vrachtwagens???

Reken even mee: je mag hier op de snelweg (nog) 120. Vrachtwagens mogen max. 80 en kunnen (meestal) ook niet harder door een begrenzer. Als een vrachtwagen met 80 een andere vrachtwagen die 79 rijdt, gaat inhalen, krijg je toch automatisch files?

En ja, op veel plaatsen geldt een inhaalverbod op bepaalde tijden, maar daar houdt geen hond zich aan en niemand die dat controleert!

En dan de wegafzettingen hier. Als er in Den Bosch over een lengte van zeg 1 kilometer aan de weg wordt gewerkt, dan zetten ze van Utrecht tot Eindhoven 1 baan af. Over de andere baan mag je dan 70. Gevolg: file. In andere landen zetten ze de weg af daar waar ze bezig zijn, en niet onnodige kilometers ervoor en erna.

We hebben net 2500 km door Duitsland, Denemarken en Zweden gereden, en zoals altijd als we weer terug zijn, ben ik een béétje gefrustreerd vanwege het Nederlandse verkeer................
#286 - 13-07-2005, 22:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Ik ben bang van wel. Je gaat EXTRA betalen als je gebruik maakt van deze knelpunten (file punten dus).... altijd leuk dat Nederland :-X

Ohh... ik dacht dat de regering de automobilisten ging betalen voor de knelpunten die ze na al die jaren nog niet hebben opgelost.

Je moet nu dus in Nederland ook al extra voor de ellende betalen, waarin je terecht komt als je een auto hebt...

Ok... got it!  :-X
#287 - 14-07-2005, 00:54 uur

Frank S

Ik ben bang van wel. Je gaat EXTRA betalen als je gebruik maakt van deze knelpunten (file punten dus).... altijd leuk dat Nederland :-X

Ohh... ik dacht dat de regering de automobilisten ging betalen voor de knelpunten die ze na al die jaren nog niet hebben opgelost.

Je moet nu dus in Nederland ook al extra voor de ellende betalen, waarin je terecht komt als je een auto hebt...

Ok... got it!  :-X

Precies! Je moet extra betalen omdat je gebruik maakt van faciliteiten die door de overheid onvoldoende op orde zijn gebracht...
#288 - 14-07-2005, 09:48 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

visuar

Laten we niet beginnen over het Nederlandse wegenstelsels (kwaliteit wegdek is erg goed, daar houdt het ook wel op) of hoe daar zaken op/mee gebeuren.... dat is een doorn in het oog!
#289 - 14-07-2005, 13:57 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Er is wel een oplossing voor hoor: Alle linkse partijen eruit gooien en eindelijk eens een doen wat ze moeten doen: wegen aanleggen zonder gezeik!

Als je dan ook nog eens heel veel bomen plant naast de snelwegen (ook de tussenstrook) in plaats van die lelijke geluidswanden (of om de geluidwanden te verbergen), dan wordt het nog mooi ook in Nederland.

Hier in de US kan het ook, dus waarom niet in Nederland?
#290 - 14-07-2005, 15:43 uur

Heivalido

What's This...een beetje achter mijn rug om verder gaan met de zogenaamde gesloten topic  ;D ;D ;D ;D ;D Alleeee, daar kan ik niet mee lachen zeker hahahahahahhahahah.
#291 - 17-07-2005, 17:14 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Mississippi

What's This...een beetje achter mijn rug om verder gaan met de zogenaamde gesloten topic  ;D ;D ;D ;D ;D Alleeee, daar kan ik niet mee lachen zeker hahahahahahhahahah.

Ter aanvulling van idiote zaken in NL, het nieuwste autonieuws:
http://www.nu.nl/news/560395/75/Peijs_verbiedt_rondslingerende_voorwerpen_in_auto.html

Dus ook geen losse beker Starbucks in de auto ???

#292 - 19-07-2005, 20:49 uur

Jez

Misschien moet ik minister Peijs eens uitnodigen in mijn Swiftje. Daar zit namelijk geen opbergruimte in! Waar laat ik dan mijn boodschappen? Op het dak soms? En ik vind ik ook graag de weg, neem een tas mee (of 4) en een paraplu is soms best handig. Zou ze daar een oplossing voor hebben?
#293 - 19-07-2005, 21:32 uur
« Laatst bewerkt op: 19-07-2005, 21:32 uur door Jez »

Heivalido

Jez, ik heb ook een swiftje gereden en vond dat toch een heerlijk wagentje......alleen de beenruimte was wat krap voor mij maar verder was het echt een tof karretje.
#294 - 01-08-2005, 05:51 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Jez

Is het ook, hoor! Hij is lekker goedkoop in gebruik, doet het altijd, 1x per jaar krijgt ie een grote beurt en verder heb ik er nooit omkijken naar! Maar hij is zo klein he, en zo Europees (voor een Japanner  ;) ).............. Vink een El Camino nèt iets mooier  ;D
#295 - 01-08-2005, 20:21 uur

siepell

mijn droom auto is een hummer  :)
#296 - 12-08-2005, 18:16 uur

sweatbox

H1, H2 of de nieuwe H3?
#297 - 12-08-2005, 23:52 uur

usfreak

Mijn Lijstje   ;D

'57 Plymouth Fury
'69 Ford Mustang Boss