Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Dusza

:'( snif..   Zelfs in de VS kunnen we niet meer in een V8 scheuren!

Idem hier.
Wij hebben net een nieuw huis gebouwd hier (Belgiė), en moeten dat nu versneld helemaal afwerken (schilderen, oprit aanleggen, badkamermeubel, terras,...) omdat we het anders niet kunnen verhuren tijdens die jaren dat we in Amerika zitten. Dat maakt natuurlijk dat al ons geld daar in op zal gaan, en dat we haast berooid in Amerika zullen aankomen... Gelukkig krijgt mijn man er wel een goed betaalde job, maar toch geeft dat mij heel weinig ruimte voor mijn auto, en mijn budget is nu opgemaakt zodat ik een 6000 dollar te spenderen heb... Indien we besluiten ginder te blijven, dan hoop ik natuurlijk na een paar jaar wel centjes te hebben voor een andere karretje, maar in het begin zal het maar povertjes zijn.   :'(
#316 - 15-08-2005, 09:06 uur

Frank S

Ga je dat zelf verhuren of heb je daar een makelaar voor?
#317 - 15-08-2005, 09:45 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dusza

Ga je dat zelf verhuren of heb je daar een makelaar voor?

Goh, Frank, dat weten we nog niet. Soms vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van een makelaar is; ok, hij zoekt een huurder (maar dat zou geen probleem moeten zijn met ons huis, blijkbaar is het heel moeilijk om in deze klasse een huis te huur te vinden), maar wat doet hij voor het overige?...

#318 - 15-08-2005, 10:28 uur

Frank S

Als jij zelf een huurder kan vinden die je huis voor wat langere tijd wil huren, dan heeft een makelaar niet zoveel toegevoegde waarde. Als er echter veel wisselingen te verwachten zijn, of als er regelmatig iets gerepareerd moet worden, dan kan het handig zijn als je daar een makelaar voor gebruikt. Die krijgt dan volgens mij een percentage van de huurprijs, maar dan heb je zelf de zorgen niet.
#319 - 15-08-2005, 10:46 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Nou, dat kan gemakkelijk daar hoor! Ik heb ook een V8. Okay, de benzine wordt iets duurder, maar is nog helemaal niets vergeleken met de prijzen in Europa.
#320 - 15-08-2005, 19:24 uur

Kinneret

Nog altijd 3X goedkoper dan in het duurste land, Nederland dus >:(
#321 - 19-08-2005, 14:28 uur

Chiefram

Is Nederlands echt het duurste land qua benzine?
Zo ja, van Europa of van de wereld?
#322 - 19-08-2005, 17:59 uur

usfreak

Is Nederlands echt het duurste land qua benzine?
Zo ja, van Europa of van de wereld?

Van de wereld  :o
#323 - 19-08-2005, 18:30 uur

Kinneret

erg heh? >:(
#324 - 19-08-2005, 19:11 uur

Loek

Ik dacht dat nederland op de tweede plaats stond.  Was Turkije niet het duurst met de benzine?  En Venzuela het goedkoopst: 4 eurocent per liter.
#325 - 19-08-2005, 22:10 uur

Kinneret

Nee volgens mij niet, dat van venezuela klopt maar Nederland is 1 en daarna komt Frankrijk.
#326 - 19-08-2005, 22:32 uur

Chiefram

Jee, wat bezielt zo'n klein landje eigenlijk om de benzine zo duur t ehouden. Is dit de invloed van de linkse partijen?
#327 - 19-08-2005, 22:38 uur

Dusza

Voilą, hier heb je een mooi overzichtje:
http://money.cnn.com/pf/features/lists/global_gasprices/
#328 - 19-08-2005, 22:53 uur

sweatbox

Jee, wat bezielt zo'n klein landje eigenlijk om de benzine zo duur t ehouden. Is dit de invloed van de linkse partijen?

Nee, CDA en VVD en D66 houden het zo duur.
#329 - 19-08-2005, 23:01 uur

Chiefram

D66 en een klein beetje CDA kan ik me nog wel voorstellen, maar VVD juist niet.

Maar goed, ik ben altijd VVD stemmer geweest, maar heb daar de laatste keer toch wel mijn bedenkingen bij gekregen. Maar ja, een goed alternatief is er niet. Het kan alleen nog maar rotter...

#330 - 19-08-2005, 23:20 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15