Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

sweatbox

En je komt een boel te weten over je medeforum leden ;D
't Is een schatje, Usfreak. Alsnog gefeliciteerd.
#346 - 20-08-2005, 17:34 uur

usfreak

zou wel een plaatje willen plaatsen maar weet niet hoe.

Vierde knop in de tweede rij, onder de doorgestreepte S. Er verschijnt dan twee maal img tussen rechte haakjes. Hiertussen plaats het http adres van je afbeelding, net zo als in je profile gedaan hebt.

Zoek naar een post met een plaatje en quote deze. Je krijgt dan de code te zien.

Nu visueel........

#347 - 20-08-2005, 17:37 uur

usfreak

Dan zie je het volgende :

#348 - 20-08-2005, 17:38 uur

usfreak

En nu type je het url in.....

Zo makkelijk is het  ;D
#349 - 20-08-2005, 17:40 uur

Robert

Url? Ben al blij dat ik hier op dit forum zit... ;)

Mooi plaatje trouwens van die charger, alleen heb je een plaatje geplaatst van een 68 of 70 charger en die van de dukes is een 69ér. Ben namelijk heel erg dukes fan en daarom een detail neuker excuses voor mijn taalgebruik...... Voor vragen over de dukes kan ik misschien antwoord geven, maar wat erg jammer is, is dat men voor die show een kleine 300 chargers te tering in hebben gesprongen. Nu zijn ze duurbetaalde autoos en elke keer als ik een rerun bekijk denk ik bij elke sprong "aahhh daar gaat weer 30 duizend euro"

checke de site voor een plaatje van mijn wagen vooralsnog als men hem wil bekeken www.kingckustoms.com gallery groene caddy
#350 - 22-08-2005, 17:48 uur

usfreak

Als jij dan toch zo'n 'dukes' freak bent, Dan weet jij vast wel waar je zo'n dixie claxon kan Kopen?!

Mag ook een nieuwe ring zijn voor de luchtpomp want die heb ik al maar dan een andere melodie!   ;D
#351 - 22-08-2005, 18:32 uur

sweatbox

#352 - 23-08-2005, 20:44 uur

Robert

Hoi USfreak,

Ik heb mijn dixie horn op de pomona swapmeet gekocht. Maar op www.jcwhitney.com kun je ze bestellen. Daarnaast als je bij verschillende dukes of hazzard fansites kijkt dan hebben die meestal ook links met mensen cq bedrijven die ze verkopen. Daarnaast zijn er inderdaad meer verschillende soorten te koop. Denk aan bijv, la cucharacha.
#353 - 24-08-2005, 12:10 uur

usfreak

Hhahahaah....
Tja...  die  "la cucharacha" heb ik al !!
#354 - 24-08-2005, 18:29 uur

MiamiHeat

Mijn vrouw heeft een SMART maar dat lijkt mij niet verstandig om daar nu mee rond te gaan rijden in de VS...........zou wel een leuk gezicht zijn trouwens zo'n klein autootje tussen die grote slagschepen  ;D ;D

Neemt niet weg dat ik ook erg gek ben ben op een aantal type auto's.

Mijn Top 3:

1) Infinity FX45 (MET STIP OP NUMMER 1)

2) Cadillac Escalade 6Ltr V8

3) Lincoln Navigator 5.4 Ltr V8

Zodra de Staats valt dan weet ik het wel........ ::) ::)

Vorig jaar mocht ik van een zeer aardige Amerikaan (buurman van onze vrienden) een rondje meerijden in de Infinity.............ik was zo blij als een kind  :D :D

Alleen zijn die dingen hier in NL NIET TE BETALEN!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:(

In de States kost zo'n ding +/- 60.000 US $ omgerekend in Euro's zo'n 48.000 Euro...............hier kost 'ie 98.000 Euro!!!!! Om triest van te worden
#355 - 02-09-2005, 16:09 uur
« Laatst bewerkt op: 02-09-2005, 16:12 uur door The_Grove »

Robert

He Grove, Moet je eens kijken wat een escalade kost in de us en hier. Daar kost ie rond de 55000 dollar oftewel ong 46000 eurie, hier kost ie vanaf 80000 eurie. Ik heb gecheckt omdat ik een caddy gek ben  ;) Vooral die escalade's waar al die rappers in rijden met 24 inch velgen en shit......

#356 - 02-09-2005, 23:24 uur

MiamiHeat

Ze moeten echt die BPM afschaffen
#357 - 03-09-2005, 10:45 uur

Chiefram

Mijn vrouw heeft een SMART maar dat lijkt mij niet verstandig om daar nu mee rond te gaan rijden in de VS...........zou wel een leuk gezicht zijn trouwens zo'n klein autootje tussen die grote slagschepen  ;D ;D

Hoho... de Smart is ook hier in de US te koop hoor en ze rijden al rond. Persoonlijk heb ik er nog geen een gezien, maar mijn zoon een paar maanden geleden wel. Helemaal verbaasd kwam hij thuis om te vertellen dat hij een Smart had gezien, hihi...

;)
#358 - 03-09-2005, 16:28 uur

Chiefram

Ze moeten echt die BPM afschaffen

Ja, maar als ze in Nederland de BPM af zouden schaffen, dan zou iedereen ineens in mooiere en luxere auto's kunnen gaan rijden en dat mag in Nederland niet, want dat is a-sociaal.

Moet je trouwens een aan een Amerikaan vertellen hoeveel belasting (BPM en dan nog een keer 19% BTW) wij in Nederland betalen op een auto, om over de benzineprijzen nog maar te zwijgen... Het is alsof ze water zien branden.

Sorry jongens, maar in Nederland wordt je als burger 'klein' en 'dom' gehouden, ze weten toch wel dat wij onze mond houden, ook al zijn we het met heel veel dingen niet eens.
#359 - 03-09-2005, 16:32 uur

Jez

Volgens mij past de Smart in Cheif z'n kofferbak. Probeer es, Cheif.............  ;D ;D ;D
#360 - 03-09-2005, 22:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15