Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Bakvet

Isuzu is ook GM  ;D
Ik heb een Isuzu Rodeo en ben er erg tevreden mee..
Yep, waar ik GM zei bedoelde ik er eigenlijk Chevys en Ponitacs mee.  Die kunnen alleen over asfalt rijden volgens mij, of ze nou Trailblazer of anders heten.
#46 - 12-09-2004, 23:24 uur

heivalido

nou een Chevy Silverado 3500 red het ook aardig op de onverharde stukken hoor  ;)
#47 - 13-09-2004, 00:01 uur

gary787

Yep, waar ik GM zei bedoelde ik er eigenlijk Chevys en Ponitacs mee.  Die kunnen alleen over asfalt rijden volgens mij, of ze nou Trailblazer of anders heten.

GM maakt heel wat 4x4's die zeker niet onder doen voor andere merken naar mijn mening.. Heb een tijdje in een Chevy Tahoe rondgereden en was er goed over te spreken!
#48 - 13-09-2004, 00:49 uur

heivalido

nice, a Tahoe. Ik ben straks al blij met een Geo Metro hahahaha  ;D :P
#49 - 13-09-2004, 18:51 uur

gary787

momenteel heb ik een Isuzu Rodeo en moeders rijdt in een Dawoo Lanos.. Volgend jaar heb ik weer wat groters nodig, misshien weer een Tahoe of een Ford Expedition..
#50 - 13-09-2004, 20:33 uur

Chiefram

Mijn zoon is al druk doende om voor ons het wagenpark te regelen. Hij heeft mijn vrouw al zover gekregen om een Lincoln Navigator te nemen. Die komt er dan ook, want ze vind hem mooi.

Ikzelf zal denk ik een Cadillac DeVille neem:

Mijn zoon zelf heeft gekozen voor een Ford Explorer:
#51 - 13-09-2004, 22:18 uur

heivalido

wij houden het maar bij 2 goedkope Saturns  ;D
1 voor mijn vrouw http://grimm.tnarg.net/vacation2002/car.jpg
en 1 voor mij http://www.car-pictures-photos-pics.com/Saturn/SC/1.jpg

;D ;D ;D
#52 - 14-09-2004, 18:46 uur

Norbert

Wat ik ook een mooie auto vind is de PT Cruiser. Voor Nederland vind ik hem iets minder geschikt, daar hij toch wel vrij prijzig is en relatief veel benzine verbruikt.
#53 - 17-09-2004, 16:20 uur

heivalido

Dan wel de PT cruiser convertible graag ;D
#54 - 17-09-2004, 22:56 uur

Loek

Zeg Chiefram, als ik het zo bekijk moet je wel een behoorlijk inkomen daar in de US verwachten.  Het wagenpark wat je daar voorstelt (Navigator, Caddi, Explorer) kost volgens mij wel ruim een ton.

#55 - 22-09-2004, 01:16 uur

Chiefram

Zeg Chiefram, als ik het zo bekijk moet je wel een behoorlijk inkomen daar in de US verwachten.  Het wagenpark wat je daar voorstelt (Navigator, Caddi, Explorer) kost volgens mij wel ruim een ton.

Het is mijn zoon die dat regelt, hahaha... Die is zo enthousiast bezig op Internet aan het zoeken, alsof inderdaad het geld mij op de rug groeit!!  :D ;D

Ga er maar vanuit dat het allemaal 2e hands zal worden van een jaar of 3 a 4 oud. Ik ga me voor auto's echt niet in de schulden steken. Er zullen wel meer en belangrijkere kosten om de hoek komen kijken daar.  :-[

Maar mijn zoon had al een leuk huis gevonden: 800.000 dollar en hij verwacht dat we daar ook een boot kopen. Tja... hij mag dan wel 20 zijn, maar dat laat hij op deze manier niet merken. Hij heeft totaal geen idee wat voor bedragen dit zijn.  :D
#56 - 22-09-2004, 08:02 uur

Sbull

:D Volgens mij is het niet zo dat je zoon dat zoekt maar dat jij zelf dit zoekt en je zoon de schuld geeft, hahahahaha.

Ja iedereen denk dat je schatrijk bent als je je ideeen nastreeft en dit is zeker het geval als je naar het toch wel voor de meeste vreselijke amerika.

Het is wel spannend Chiefram nog maar een paar weken en dan is het zover, dan komt jullie droom uit.
#57 - 22-09-2004, 14:02 uur

Chiefram

Haha, jij hebt mij door! LOL!

Mijn zoon en ik zijn beiden helemaal auto gek! Zeker als het om Amerikaans trucks en 4WD'ers gaat. We zijn allebei gek op cruisen door de woestijnen en op onbegaanbare paden op grote hoogte het ruwe landschap trotserend.  :D ;)

Mijn vrouw haat dit, die vind het niet leuk, dus ik denk dat wij er in de weekenden dan maar samen opuit zullen trekken.  ;)
#58 - 22-09-2004, 16:04 uur

heivalido

hahahah, ik snap niet waarom je de Twingo niet meeneemt, dan heb je echt wat exclusiefs daaro  ;) ;D
#59 - 23-09-2004, 01:58 uur

Chiefram

;D Mijn vrouw is de Twingo zat... Ze wil nu een Amerikaanse 4WD, welke haar vakkundig door onze kiddo wordt ingewreven! LOL!
#60 - 23-09-2004, 08:40 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15