Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Frank S

Wij kregen vanmorgen een van de verhuizers op bezoek voor het maken van een offerte, maar wij kunnen/mogen schijnbaar in de US belastingvrij een nieuwe auto kopen.

Als het nou in Nederland zou zijn, met al die belastingen op auto's, dan leek me dat wel interessant, maar hoe zit dat in Amerika?

Op basis van welke regeling zou dat dan zijn? Als het voor export is dan klopt dat wel, maar toch niet als je je daar gaat vestigen?
#76 - 28-09-2004, 13:16 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Ik kom daar straks even op terug, want ik heb een brochure hierover zojuist ontvangen...
#77 - 28-09-2004, 13:18 uur

heivalido

Kunnen wij dat ook?? belasting vrij kopen, of gaat dat via je werk??? niet dat het zoveel uitmaakt, ik kan toch geen nieuwe auto betalen hahahahaha ;D ;D :'(
#78 - 28-09-2004, 20:16 uur

Chiefram

Nou ja, ik kan nu de folder al niet meer vinden!

Ik kreeg dat van Crown Relocating, maar wij konden alleen belastingvrij kopen als wij voor Crown kiezen als verhuisbedrijf. Ben nu een beetje te moe om te gaan spitten die die grote map.
#79 - 28-09-2004, 22:05 uur

heivalido

hmm klinkt mij als een of ander verkooptruukje  :-\ Ik kan me niet voorstellen dat Crown zulke afspraken kan maken met de Amerikaanse belasting of met amerikaanse autodealers, hoewel dat 2e nog wel mogelijk zou zijn als Crown bijvoorbeeld al zijn wagens bij bijvoorbeeld Ford besteld of zo. Maar ik zou dit toch niet als reden zien om voor een bedrijf te kiezen, ik zou prijs en garanties kiezen boven dit soort aanbiedingen.
#80 - 28-09-2004, 22:11 uur

Sbull

Nou ja te moe voor zoiets belangrijks en dan zeg jij ik ben te moe.

Nou ik heb de oplossing voor je wordt maar weer even pa en ga zoeken
#81 - 28-09-2004, 22:12 uur

Sbull

Wel te gek hein die plattegrond je kan goed onze straat zien net onder Waterfall
#82 - 28-09-2004, 22:16 uur

heivalido

Sbull, Wat denk jij van zulke beloftes van een bedrijf als Crown?, ik kan het niet zo geloven eerlijk gezegd
#83 - 28-09-2004, 22:16 uur

heivalido

hahahaha, ja he, bij de kerk linksaf  ;D ;D ;D
#84 - 28-09-2004, 22:17 uur

Sbull

ik wel

Als het goed is ligt de meeste tax niet boven de 12%
dus als crown die zelf betaald heb jij de auto tax free

Florida tax = 6%
#85 - 28-09-2004, 22:18 uur

Sbull

ja voor de kerk he anders ik weer verdwaald
#86 - 28-09-2004, 22:20 uur

Chiefram

Hahaha! Ik ben al de hele dag in de weer met alles en nog wat regelen! Brieven schrijven, International Movers uitnodigen, informatie lezen, e-mails beantwoorden, vliegtickets kombineren met de kat meenemen (iets waar je helemaal zelf achteraan moet schijnbaar en niemand die j eprecies kan vertellen over hoe en wat), forum lezen en reageren, weer e-mails beantwoorden, pfffff........ Ik heb gewoon geen tijd meer om te werken!  :D

Volgens mij is het net zoiets als Duty-Free, dus je koopt hier je auto en laat hem faktureren aan Crown ofzo die hem vervolgens direkt inpakken en verschepen zondar dat hij eerst naar de eigenaar gaat en zo nooit in Nederland is geweest. Ik denk dat het zoiets is... maar de folder kan ik echt niet meer vinden. Zal deze week eens bellen en vragen of ik het over het hoofd zie, het is ook zo'n dikke map...
#87 - 28-09-2004, 22:20 uur

heivalido

In dat geval, bestel voor mij dan even een zwarte Chevrolet Trailblazer, Graag bezorgen in Spring Hill, je kan op de kaart goed zien welke straat hahahahahaha  ;D ;D ;D
#88 - 28-09-2004, 22:23 uur

Chiefram

Welk nummer? LOL!
#89 - 28-09-2004, 22:24 uur

Sbull

Kom op Chief dat is geen goeie smoes hoor.

Gewoon even opstaan en zoeken
#90 - 28-09-2004, 22:24 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15