Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Frank S

De Buick Enclave die volgend jaar uitkomt is mijn nieuwe favoriet!

#406 - 12-10-2006, 09:59 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hollandranch

Moet wel zeggen dat dit soort auto's wel erg veel op elkaar lijken, zie het verschil niet meer tussen een Lexus., de nieuwe audi en deze Buick. De auto's zijn praktisch maar daar houd het voor mij op.
#407 - 12-10-2006, 10:06 uur

BbimmerR

Maar hij is erg mooi!!!
#408 - 12-10-2006, 13:41 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Frank S

Ik heb 'm IRL zien staan (in de tentoonstellingsruimte van Test Track in Epcot) en hij is indrukwekkend mooi!
#409 - 12-10-2006, 13:51 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

antoniong

Merk/type interesseert me niet zo zolang er maar een motor inzit van rond de 5 liter en V8.

Nothing beats cubic insches!
#410 - 12-10-2006, 18:05 uur

Chiefram

Ik vraag me ook elke keer weer af wat de volgende auto zal worden. Het is zo moeilijk kiezen hier in Amerika, omdat de een nog mooier is dan de ander. Toch denk ik dat als ik NU een auto zou moeten gaan kopen, dat ik dan weer kies voor de Ford Expedition maar dan het nieuwe 2007 model:

Het 2007 model is er eindelijk in twee lengtes, namelijk de EL (verlengde uitvoering):
(Het werd tijd, want tot nu toe was het maar een standaard lengte).

#411 - 16-10-2006, 20:41 uur

hollandranch

<<
Het 2007 model is er eindelijk in twee lengtes, namelijk de EL (verlengde uitvoering):
(Het werd tijd, want tot nu toe was het maar een standaard lengte).>>

Vind hem een beetje klein, wacht even op de XXL kan ik eindelijk mijn kano in de auto kwijt  2006-10
#412 - 16-10-2006, 20:53 uur

Kasj

die EL versie is 22 foot lang? jeetje, das dik 7 meter ofzo..

ik vind de keus in auto's in de US ook veel groter en hebben ze mooiere auto's (grotere en hoeft men dus niet met het design alles klein te houden)
ook de prijzen van auto's is daar een stuk aangenamer.

ik blijf de cadillac escalade een schitterende auto vinden... inmiddels de 2008 versie ( ook met hybrid)

#413 - 17-10-2006, 11:06 uur
« Laatst bewerkt op: 17-10-2006, 11:07 uur door Kajim »
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Chiefram

Kijk, dat is nou precies wat ik bedoel: Hoe kun je nou in hemelsnaam in Amerika een auto kiezen als het aanbod zo groot en aantrekkelijk is? De een is nog mooier dan de ander. Zo kun je toch niet meer kiezen? Zeker niet als ze allemaal nog in dezelfde prijsklassen vallen?
#414 - 17-10-2006, 22:52 uur

Kasj

Ach Martin, daar heb jij toch minder last van.
jij hebt nog wel eens een rental car, of mag je dan niet zelf kiezen welke je wilt huren?

maar die Ford Expedition van jou lijkt me zeker geen straf om in te moeten rijden.
#415 - 18-10-2006, 13:09 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Chiefram

Nee, mijn eigen auto is zeker geen straf om in te rijden! LOL! :)
Omdat ik weet hoe het in Nederland gesteld is met de auto's geniet ik meer van mijn Expedition dan de Amerikaan zelf, die niets beter weet en waarvoor dit een gewone standaard auto is.

Ik rij ik heel veel veschillende huurauto's rond en boek altijd op klasse, waar dan een 'voorbeeld' bij staat. Ik kan alleen niet zelf kiezen, het is maar net wat men in die klasse heeft staan voor je. Alhoewel het toch ook regelmatig voorkomt dat ik gewezen wordt naar een rijtje SUV's en zelf maar moet bepalen welke ik wil nemen. De sleuteltjes zitten er dan in.

Waar ik soms wel enorm van baal is dat je wel eens een Japanner mee krijg. Ik heb daar totaal niets mee, maar ach... lopen is nog veel erger, hihi...
#416 - 18-10-2006, 18:25 uur

hollandranch

Nee, mijn eigen auto is zeker geen straf om in te rijden! LOL! :)
Omdat ik weet hoe het in Nederland gesteld is met de auto's geniet ik meer van mijn Expedition dan de Amerikaan zelf, die niets beter weet en waarvoor dit een gewone standaard auto is.

Ik rij ik heel veel veschillende huurauto's rond en boek altijd op klasse, waar dan een 'voorbeeld' bij staat. Ik kan alleen niet zelf kiezen, het is maar net wat men in die klasse heeft staan voor je. Alhoewel het toch ook regelmatig voorkomt dat ik gewezen wordt naar een rijtje SUV's en zelf maar moet bepalen welke ik wil nemen. De sleuteltjes zitten er dan in.

Waar ik soms wel enorm van baal is dat je wel eens een Japanner mee krijg. Ik heb daar totaal niets mee, maar ach... lopen is nog veel erger, hihi...

ken het gevoel toen ik vorig jaar rond deze tijd in mijn gehuurde Mustang Cabrio rondreed in Las Vegas, zag wel dat er heel veel Mustang Cabrio's rondreden, waarschijnlijk allemaal Europeesche touristen, maar toch had je zo'n gevoel van "Zie mij eens"  2006-20
#417 - 18-10-2006, 18:32 uur

Chiefram

Deze week kreeg ik (gratis) van Avis deze huurauto mee: het nieuwe 2007 model van de Chevrolet Suburban (een witte)!!!

Absoluut geen straf om mee rond te rijden, het is de beste huurauto ook gekregen. Ik heb wel meer de Suburban meegekregen, maar dat was het 2006 model. Dit is top!!! Staat nu bovenaan mijn favorieten lijstje van geliefde auto's trouwens. Ik kon hem eens goed uitproberen. Alles elektrsich, lederen bekleding dus beslist geen instappertje. Het enige nadeel was dat er geen stoelverwarming in zat. Het was ijskoud in Chicago toen ik er was...

Overigens... met 'gratis' bedoel ik dan een upgrade zonder bij te hoeven betalen. Er waren 5 kontrakten uitgeprint en alle 5 waren fout. Toen was de medewerkster het zat en zij dat ik de auto mocht kiezen die ik maar wilde hebben. Ik had hem namelijk al op het terrein zien staan... de allergrootste auto bij Avis! LOL!
#418 - 22-10-2006, 02:15 uur

hollandranch

Een elektrische stoel zonder stoelverwarming   2006-10
#419 - 22-10-2006, 09:22 uur

Chiefram

Of ik moest de knopjes niet kunnn vinden, er waren er ook zoveel...  8)
#420 - 22-10-2006, 18:33 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15