Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Dutch

Dit zijn ze  :)
#121 - 12-12-2004, 19:36 uur
There's no substitute for cubic inches

eb(Ed)

Dikke vet zeg.
Is ie nog te betalen hiero?
Ben bezig geweest voor nieuw model vet maar is niet te betalen om em hier op de weg te krijgen.
Weer een goede reden om move te gaan.
Heb nu een 3si 1994 geen turbo

#122 - 12-12-2004, 21:46 uur

Pieter79

Sorry, het is voor mij geen Amerikaanse auto...... Ik ga toch voor een BMW, maar ik geloof dat ze daar in de States ook graag mee rijden! :)
#123 - 12-12-2004, 22:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Dutch

Dikke vet zeg.
Is ie nog te betalen hiero?
Ben bezig geweest voor nieuw model vet maar is niet te betalen om em hier op de weg te krijgen.
Weer een goede reden om move te gaan.
Heb nu een 3si 1994 geen turbo

De middelste is van mijn vrouw, en die is eventueel te koop (De C4 dus, niet de C2). Niet omdat ze hem graag kwijt wil, maar omdat ze er zelf niet meer in kan rijden vanwege haar handicaps. Dus heb je interesse laat het dan maar weten, dan mail ik je de gegevens wel.
#124 - 13-12-2004, 00:21 uur

heivalido

Kwijlllll, doet mij de bovenste maar hahahahahhahah, Dat is toch echt de allermooiste al zou de Caddy ook niet misstaan op mijn driveway in Spring Hill hahahahha.
#125 - 13-12-2004, 23:53 uur

Jez

Zeg Dutch, woon jij heel toevallig in de buurt van Den Bosch?
#126 - 14-12-2004, 00:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dutch

Zeg Dutch, woon jij heel toevallig in de buurt van Den Bosch?

Tja, wat noem je in de buurt  ;)
Ik zou zeggen nee, meer in de buurt van Nijmegen 8)
#127 - 14-12-2004, 13:50 uur

Jez

Ik ken een Peter, nou ja, een vriend van een vriend, die dacht ik in de buurt van Den Bosch woont; jij lijkt op hem en die Peter had ook 1 (of meer?) Corvette. Zelfde persoon?
#128 - 14-12-2004, 20:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dutch

Ik ken een Peter, nou ja, een vriend van een vriend, die dacht ik in de buurt van Den Bosch woont; jij lijkt op hem en die Peter had ook 1 (of meer?) Corvette. Zelfde persoon?

Nee, niet dezelfde persoon en ik ken hem ook niet. Een van de weinige Peters die ik ken is een oom, ook eigenaar geweest van diverse Corvettes, maar die woont niet bij Den Bosch.
#129 - 18-12-2004, 23:08 uur

heivalido

Ik heb altijd van de daken geschreeuwd dat Chevrolet mijn favoriete automerk is. MAAR, na het zien van vandaags aflevering van Top Gear op de BBC is daar verandering in gekomen.
In het programma Top Gear werd namelijk bekend gemaakt dat dit merklogo;

op alle modellen met ingang van volgend jaar vervangen gaat worden door dit merklogo.

En ondanks dat ik weet dat Daewoo ook een GM product is, vind ik dit toch echt een belediging voor de naam Chevrolet. Wie wil er nu in een dikke Amerikaan rijden die een broertje is van een Matiz of een Kalos, Ik in elk geval niet. Niets tegen Daewoo rijders maar meng het niet met een naam als Chevrolet.  :'(
#130 - 26-12-2004, 22:49 uur
« Laatst bewerkt op: 26-12-2004, 22:51 uur door heivalido »

Ebelix

Ik denk dat GM hiermee de fout mee in gaat. Het goede imago van een chevie wordt hiermee naar beneden gehaalt.
#131 - 27-12-2004, 09:20 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Nou, zelf ben ik ook een Chevrolet fan, met name de nieuwere modellen Tahoe of Suburban vind ik werkelijk om af te likken! De

Amerikanen daarintegen vinden de Chevrolet een 'instap model' type auto en zeggen dat als je de man wilt zijn, je een GMC moet rijden, ook al zijn die identiek aan de Chevrolet, alleen wat luxer afgewerkt.

Maar ja...  :-\
#132 - 28-12-2004, 16:20 uur

Dutch

Ik denk dat GM hiermee de fout mee in gaat. Het goede imago van een chevie wordt hiermee naar beneden gehaalt.

Zeer zeker!
#133 - 28-12-2004, 20:21 uur

heivalido

Nou, zelf ben ik ook een Chevrolet fan, met name de nieuwere modellen Tahoe of Suburban vind ik werkelijk om af te likken! De

Amerikanen daarintegen vinden de Chevrolet een 'instap model' type auto en zeggen dat als je de man wilt zijn, je een GMC moet rijden, ook al zijn die identiek aan de Chevrolet, alleen wat luxer afgewerkt.

Maar ja...  :-\

Maar GMC is natuurlijk ook van GM, de meeste modellen zijn inderdaad zelfs hetzelfde. Alleen is GMC vaak inderdaad wat luxer. Ik moet ook wel toegeven dat ik het plastic interieur met goekope plastic knopjes van een prachtwagen als een Trailblazer wel een beetje een tegenvaller vind. Dan doen Lincoln het beter met het interieur van de Navigator. Maar goed, Chevy blijft stiekum toch mijn favoriet.
Maar ik vind de reklame die je nu op tv ziet om te huilen. (al heeft Chevy wel gelijk, dit is de enige manier om naam te maken in europa want 98% van de bevolking denkt bij Chevy toch nog altijd aan een dure, logge, zuipende, onverzekerbare slee. Daarom zijn jonge tweedehandse Corsica's en Berreta's ook niet duur in aanschaf).
#134 - 02-01-2005, 00:32 uur

Exige

Hoe vinden jullie de Dodge Magnum???
Dat vind ik nou een superauto (wel met een Hemi V8...).

En de Chrysler 300 mag er ook wel wezen!
#135 - 06-01-2005, 01:41 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15