Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

wat is uw favoriete amerikaanse automerk fabrikanten

General Motors
Daimler Chrysler
Ford
andere.

Favoriete Automerk.

Discussie gestart

Frank S

Over de kwaliteit van Europese auto's:

Ik was over mijn Alfa 156 ook helemaal niet tevreden: veel rammeltjes, weinig trekkracht onderin. Wel mooi, maar dat was ook de enige reden dat ik hem gekocht heb (zonder proefrit te maken...)

De Citroen XM reed fantastisch, maar had ook last van "kwaaltjes": kapotte versnellingsbak, lampjes die zonder reden gingen branden, maar ook weer uit gingen.

Ik heb ook een paar (huur-)Opels gehad, als tijdelijke oplossing tussen 2 lease-auto's; een Corsa, Astra en een Zafira, zonder uitzondering rammelbakken en bij zowel de Corsa als de Astra hield ik de raamzwengel in mijn handen... En deze auto's hadden minder dan 5000 km op de teller toen ik ze kreeg.

Ik denk overigens dat je voor elk merk, van welke herkomst ook, wel voor- en tegenstanders kan vinden. Een "beetje" objectiviteit kun je terugvinden in de Duitse Tüv-cijfers over betrouwbaarheid en volgens mij staat daar Toyota al jaren aan de top.
#181 - 02-03-2005, 08:56 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

ik zou zeggen,veel geluk ermee!!
het is je van harte gegund :D :D

echt een onwijs mooie auto!!!ziet er strak uit.

groetjes Stinger

Thnx! Hij ziet er zowel van binnen als van buiten ook gloednieuw uit. Hij rijdt echt fantastisch!
#182 - 02-03-2005, 15:58 uur

heivalido

Nog een klein weekje en wij hebben ook onze eerste Yank op de Driveway staan hihihihihi I can` t wait. 8) 8) 8)
#183 - 02-03-2005, 18:03 uur

Chiefram

Nog een klein weekje en wij hebben ook onze eerste Yank op de Driveway staan hihihihihi I can` t wait. 8) 8) 8)

Hahaha, het gaat voor jullie ook echt opschieten he!  8) ;) :D :)
#184 - 02-03-2005, 18:12 uur

heivalido

oh, and btw, wederom een plaatje van een wagen Cheif, koop er voor mij ook vast een en stuur hem ff op met UPS als je wilt hahahahah.  

#185 - 02-03-2005, 19:12 uur

Jez

Ik rij Amerikaans, omdat ik dit in Nederland nooit eerder kon doen en na 40 jaar Europees gereden te hebben, het nu een leuke uitdaging vind om Amerikaans te gaan rijden in de resterende 40 jaar! LOL!

Ben jij al minstens 58 Cheif???  ;)
#186 - 03-03-2005, 12:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

hahahahaaaahha, kan Cheif al wel bijna in de VUT hahahah
#187 - 03-03-2005, 12:55 uur

Chiefram

Uhh... Ik bedoel daarbij natuurlijk ook 'mee'gereden, toen ik nog klein was en bij mijn ouders woonde, toen...

HAHAHA !!!

:-[ :-X :D ;D
#188 - 03-03-2005, 15:35 uur

heivalido

oh ja, hahahahahhahaaha. We snappen het hoor.
#189 - 04-03-2005, 10:17 uur

ejb

Over de kwaliteit van Europese auto's:

Ik was over mijn Alfa 156 ook helemaal niet tevreden: veel rammeltjes, weinig trekkracht onderin. Wel mooi, maar dat was ook de enige reden dat ik hem gekocht heb (zonder proefrit te maken...)

De Citroen XM reed fantastisch, maar had ook last van "kwaaltjes": kapotte versnellingsbak, lampjes die zonder reden gingen branden, maar ook weer uit gingen.

Ik heb ook een paar (huur-)Opels gehad, als tijdelijke oplossing tussen 2 lease-auto's; een Corsa, Astra en een Zafira, zonder uitzondering rammelbakken en bij zowel de Corsa als de Astra hield ik de raamzwengel in mijn handen... En deze auto's hadden minder dan 5000 km op de teller toen ik ze kreeg.

Ik denk overigens dat je voor elk merk, van welke herkomst ook, wel voor- en tegenstanders kan vinden. Een "beetje" objectiviteit kun je terugvinden in de Duitse Tüv-cijfers over betrouwbaarheid en volgens mij staat daar Toyota al jaren aan de top.
Ben het helemaal met je eens, zo top zijn die Europese auto's niet, daarom rijden wij ook een Japanner  ;)
#190 - 05-03-2005, 12:21 uur

Mississippi

Als die Japanners nu eens een Italiaanse ontwerper in dienst nemen :P

Krijg je dan een mooie auto zonder kwaaltjes en rammeltjes?

#191 - 05-03-2005, 12:29 uur
« Laatst bewerkt op: 05-03-2005, 12:30 uur door Mr Mississippi »

heivalido

Ik heb zojuist mijn Mazda 626 verkocht  :'( :'( :'( Maar ik heb voor ongeveer het zelfde geld al een leuke vervanger gezien in Spring Hill.

Nice Monte carlo
#192 - 05-03-2005, 12:59 uur

ejb

Als die Japanners nu eens een Italiaanse ontwerper in dienst nemen :P

Krijg je dan een mooie auto zonder kwaaltjes en rammeltjes?

Inderdaad, dan zou het echt top zijn, echt lelijk zijn die Japanners niet, maaar ze springen er ook niet uit (om het maar even zacht uit te drukken).
#193 - 05-03-2005, 13:05 uur

ejb

Ik heb zojuist mijn Mazda 626 verkocht  :'( :'( :'( Maar ik heb voor ongeveer het zelfde geld al een leuke vervanger gezien in Spring Hill.

Nice Monte carlo
Dus jij gelijk gebeld of ze hem voor je vast willen houden  ;) :P
#194 - 05-03-2005, 13:06 uur

Loek

Heb je deze niet liever:

of deze...

#195 - 05-03-2005, 20:35 uur
« Laatst bewerkt op: 05-03-2005, 21:14 uur door Loek »

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15