Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Favoriete US State

Discussie gestart

Derek

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van California en Florida , naar mijn mening is het daar ''te plastic''

Ben je er wel eens geweest dan?

Stuk of 5 keer La , SF , Anaheim en Sacramento Backpacken met mijn vriend

Daarna alleen nog maar 4 keer op doorreis doorheengekomen ( Oregon , heb geemigreerde familie wonen in Redding )
#16 - 02-04-2010, 17:00 uur
« Laatst bewerkt op: 02-04-2010, 17:03 uur door Derek »

ejb

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van California en Florida , naar mijn mening is het daar ''te plastic''

Daarna alleen nog maar 4 keer op doorreis doorheengekomen ( Oregon , heb geemigreerde familie wonen in Redding )

Maar je bent dus niet in Florida geweest, hoe weet je dan dat het zo 'plastic' is???
#17 - 02-04-2010, 20:55 uur

Derek

Maar je bent dus niet in Florida geweest, hoe weet je dan dat het zo 'plastic' is???

Ja , sorry die was ik vergeten te  vertellen . Ik ben voor  vakantie ook nog een weekje naar de florida keys en miami geweest

Maar val me daar toch niet de hele tijd op af:P
#18 - 02-04-2010, 21:15 uur

Yessica

Ja , sorry die was ik vergeten te  vertellen . Ik ben voor  vakantie ook nog een weekje naar de florida keys en miami geweest

Heb je misschien een beetje aan jezelf te danken met de wisselende informatie die je over jezelf geeft. Dan heb je 2 masters, dan ben je 17 en zit je op het VWO, dan ben je al 5 keer in LA geweest, kortom, ben gewoon eerlijk over jezelf dat is voor iedereen hier leuker. (En dan voorkom je dat soort vragen).

#19 - 03-04-2010, 09:43 uur

Derek

Heb je misschien een beetje aan jezelf te danken met de wisselende informatie die je over jezelf geeft. Dan heb je 2 masters, dan ben je 17 en zit je op het VWO, dan ben je al 5 keer in LA geweest, kortom, ben gewoon eerlijk over jezelf dat is voor iedereen hier leuker. (En dan voorkom je dat soort vragen).

nee, als je goed hebt opgelet heb ik gezegt dat ik nooit veel gegevens of forums zet

maar ff on topic nu plz :-\

#20 - 03-04-2010, 17:55 uur

ejb

Derek, nog even één reactie wat mij betreft voordat we weer 'on topic' gaan. Het is prima als je niet veel over jezelf kwijt wilt op een forum, maar het is wel handig en prettig wanneer wát je opschrijft wel de waarheid is. Niemand vraagt je je leeftijd etc. te noemen, jij vertelt zelf in je voorstel berichtje dat je 17 bent en op het VWO zit, etc. Je had ook kunnen zeggen dat je een Amerika fan bent en 'de volgende staten' hebt bezocht, dan geef je geen informatie over jezelf en je stelt je toch even voor. En doordat alles wát je dan vertelt waar is krijg je dit soort discussies ook niet.
#21 - 03-04-2010, 21:59 uur

ned in MO

Gaarne de conversatie netjes houden en niet op de man spelen aub

Nu back on topic
er gaat toch niks boven missouri >:D Woon er met veel genoegen'

Mark (Moderator)
#22 - 03-04-2010, 22:09 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ejb

Gaarne de conversatie netjes houden en niet op de man spelen aub

Nu back on topic
er gaat toch niks boven missouri >:D Woon er met veel genoegen'

Mark (Moderator)
Was Missouri gewoon je eerste keus, of kwam je daar 'bij toeval' terecht? Ben altijd wel benieuwd hoe mensen op 'hun plekje' komen.
#23 - 03-04-2010, 22:19 uur

martinm

Virginia :).  Het heeft alles, steden, natuur, strand, skien, geschiedenis, een zonnig klimaat en is centraal gelegen voor de VS en Europa.  Het is alleen een vrij onbekende staat bij buitenlandse toeristen.

Hey daar woon ik, is inderdaad een mooie staat.
#24 - 03-04-2010, 23:37 uur

ned in MO

Missouri was niet mijn eerste keus perse maar ik had er al een jaartje gezeten als student, wist hoe het leven daar was. Ik wist ook dat een baantje zoeken er niet moeilijk zou zijn om het hoofd boven water te houden want ik vertrok met een paar duizend dollar in mijn broekzak en een tas kleren. Ben dus in feite met bijna niks begonnen.
Echter het leven is hier goed en voordelig.

Ik ben op het moment bij mijn huis aan het aanbouwen bijv. Ik heb straks 340m2 huis plus een garage voor 4 auto's op 1,6 hectare grond(bos) voor een stuk minder dan een rijtjes woning in Utrecht.
Heb hier alle voorzieningen, mooie natuur, zit lekker centraal, veelal lekker weer maar wel 4 seizoenen.
Ik mis alleen het strand en de echte bergen.
Mijn broer zit op zo'n locatie (Vancouver BC), maar als ik zie wat het kost om daar te wonen vind ik het ineens wat minder erg ;D dat ik daar niet woon. Daar kost wat ik hier heb denk ik 1,5 miljoen
#25 - 04-04-2010, 05:16 uur

ejb

Dat is natuurlijk inderdaad het voordeel van een staat als Missouri, het leven is er goedkoop. Als ons echt dé mogelijkheid geboden zou worden om ons in The States te vestigen en het zou in een staat als Missouri zijn zouden we het zeer waarschijnlijk toch wel doen. Maar als ik het voor het zeggen heb wordt het toch FL of CA  :).
#26 - 04-04-2010, 13:34 uur

ned in MO

Veel mensen romantiseren een staat als california en Florida.

In CA is het leven zoveel duurder dat je hele grote opofferingen moet geven om daar te wonen.
Een appartement van 50m2 zonder garage is daar meer per maand dan mijn stulpje op een grote lap grond.
als je dan wat op "stand" wilt leven zul je ook heel wat geld moeten spenderen waar je of een hele goede baan voor moewt hebben of je moet je te pletter werken en dan wordt het ook moeilijk genieten van CA door gebrek aan tijd.
Florida wil ik evt wel wonen (ben er net op vakantie geweest) maar wel erg heet en vochtig en zomaar even in een meertje of riviertje zwemmen is er niet bij en er zijn hele hopen muskieten.
#27 - 04-04-2010, 17:52 uur

Yessica

Als het erom gaat in welke staat ik zou willen wonen, dan werd het Texas trouwens!
#28 - 04-04-2010, 19:21 uur

ejb

In CA is het leven zoveel duurder dat je hele grote opofferingen moet geven om daar te wonen.
Een appartement van 50m2 zonder garage is daar meer per maand dan mijn stulpje op een grote lap grond.
als je dan wat op "stand" wilt leven zul je ook heel wat geld moeten spenderen waar je of een hele goede baan voor moewt hebben of je moet je te pletter werken en dan wordt het ook moeilijk genieten van CA door gebrek aan tijd.
Florida wil ik evt wel wonen (ben er net op vakantie geweest) maar wel erg heet en vochtig en zomaar even in een meertje of riviertje zwemmen is er niet bij en er zijn hele hopen muskieten.
Ja, CA is erg duur idd, maar we voelden ons daar echt of we thuis kwamen. Florida is wat mij betreft een goede tweede, ik hou van de warmte, heb het niet snel te warm (mensen verklaarden me voorig jaar voor gek dat ik hoogzwanger in mei/ juni naar Zuid Florida op vakantie ging   ;)) en warmer krijg je het niet in The States  :D. En FL is natuurlijk ook een stuk goedkoper dan CA. Muggen heb ik trouwens bijna niet gezien, alleen bij de Everlades stikte het ervan. Ik ben er nu 3 keer geweest in mei/juni (2 keer in Bradenton en 1 keer in Naples).
#29 - 04-04-2010, 21:57 uur
« Laatst bewerkt op: 04-04-2010, 21:59 uur door ejb »

Bakvet

Ja hallo, de vraag was "Wat is je favo staat en waarom?"  De vraag was niet: waar wonen je buren 2 acres verderop en duurt de winter zes maanden. Toch?
#30 - 04-04-2010, 23:17 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15