Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Foto's tijdens vakantie op eigen website zetten

Discussie gestart

Jolanda2

 :D Nog 2 weken en dan gaat onze vakantie beginnen. Ik heb nog een vraagje. Ik hou een web site bij, wij hebben geen laptop die we mee meenemen. Hoe krijgen we nu onze foto's op onze web site? Ik kan moelijk de foto's op een willkeurige pc zetten, ik denk dat men er daar ook niet op zit te wachten. Weet iemand van jullie een oplossing?

Alvast bedankt  :afro:

Jolanda.
#1 - 17-08-2008, 10:12 uur
« Laatst bewerkt op: 17-08-2008, 11:06 uur door Jolanda68 »

wim put

Als je geen laptop meeneem is het wel lastig. Je kun proberen bij internetcafe, maar daar twijfel ik erg aan of dit gaat lukken
Wim
#2 - 17-08-2008, 11:07 uur
usa.eigenstart.nl

vana

Ik denk dat dat erg moeilijk gaat worden. Bij internet cafe's mag je meestal geen foto's uploaden.
En om foto's te kunnen plaatsen in een weblog moet je ze toch eerst uploaden en van daaruit op je weblog zetten.
Ik zet ze elke dag in een map op mijn laptop en daar vandaan plaats ik ze in mijn weblog.

Marjon
#3 - 17-08-2008, 11:37 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Pieter79

Je kunt ze toch gewoon op je fototoestel laten staan en na de reis op je website zetten? Wil je ter plaatse je website bijhouden dan zul je toch een laptop mee moeten nemen...

Gr. Pieter
#4 - 17-08-2008, 13:37 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jolanda2

 :) Bedankt alvast voor de reacties. Ik dacht misschien is er iets uitgevonden dat het wel mogelijk is..... embarressed. Ben niet zo technisch, zo zie je maar.
#5 - 17-08-2008, 13:49 uur

Hans B

Mocht je schijfje vol raken, kun je naar een computerzaak gaan, daar kunnen ze je een schijfje branden.
#6 - 18-08-2008, 09:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

DennisB

Ik weet dat ik te laat ben voor deze post, maar wellicht zijn er nog meer mensen die ook oude posten bekijken, net als ik  ;)
Je zou ook eens kunnen kijken op
www.waarbenjij.nu
simpele en mooie site. Eerste 10 foto's zijn gratis maar voor een paar euro kun je extra foto's kopen.
Verder heb je dan ook gelijk een gastenboek etc.

Voor het oploaden in Amerika heb ik geen idee aangezien wij in Jan. pas voor eerst gaan.
#7 - 24-10-2008, 16:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15