Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Fotomateriaal

Discussie gestart

Dimitri


Ik heb gehoord dat alles omtrent fotomateriaal echt een heel stuk goedkoper is in Amerika dan wanneer je die hier koopt.

Heeft er daar iemand ervaring mee? Indien ja, kun je die dan zonder problemen langs de douane meenemen?

#1 - 23-03-2011, 13:24 uur

ned in MO

Je mag to 430 euro meenemen in het vliegtuig belastingvrij. daarboven moet je het officieel aangeven
#2 - 23-03-2011, 14:40 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Jez

Ik weet niet wat je met "alles" bedoelt, maar camera's zijn er niet per definitie goedkoper. Kan, maar hoeft niet, zeg maar. Mocht je iets specifiek willen, kijk dan eens op sites als van Best Buy en vergelijk de prijs met die in NL.
Heb zelf jaren geleden een digitale spiegelreflex in Amerika gekocht, omdat me dit iets van €400,- scheelde. Maar een paar jaar later was ik voor een nieuwe hier weer voordeliger (of gelijk) uit.
#3 - 23-03-2011, 21:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dimitri

wel ik ben van plan om een nieuwe lens te kopen voor mijn spiegelreflex maar een vriend van me zei met dat ik toch naar amerika ga
mss beter kan wachten tot ik daar ben ...

Thx voor de reacties...
#4 - 23-03-2011, 21:31 uur

BibiS

Je kunt inderdaad vast kijken op sites als Best Buy dan kun je het nu al vergelijken ipv. dat je eventueel wacht tot dat je in de States bent en dat het dan tegenvalt. Mijn ervaring is dat alleen Apple best veel scheelt omdat je hier in NL meestal het zelfde bedrag in Euro 's betaald voor iets waar je in de States dus Dollars betaald.
#5 - 24-03-2011, 00:10 uur

hdeweert

Op dit moment direct uit Florida moet ik constateren dat de prijzen ongeveer gelijk zijn aan die in Nederland. Door het ontbreken van de tax die je er nog bij moet rekenen, is het vaak zoo dat het de moeite niet is om een apparaat of soms zelfs kleding in Amerika te kopen. De Kleding is alleen goedkoop in de outlets. In de gewone mall zijn de artikelen niet echt veel goedkoper dan in NL. het nieuwste Nespreso apparaat dat ik hier zag is duidelijk veel duurder dan in NL. verder is de garantie vaak niet wereld wijd en zijn elektronische apparaten gebaseerd op een spanning van 110 v.
Harm
#6 - 24-03-2011, 05:09 uur

Johan

Best Buy is 1 van de duurste ketens die er is, als je goed rondkijkt op internet zul je waarschijnlijk flinke prijsverschillen zien tussen Best
Buy en een aantal andere aanbieders. Kortom ook hier in Florida (dus de VS) kan het flink lucratief zijn om online te shoppen. En er zijn ook genoeg winkels die online stunten en toch een filiaal hebben.

Kleding prijzen zijn ook in gewone winkels goedkoper dan in Nederland. Het ligt er wel aan naar welke winkels je gaat. Ik vermoed dat Harm naar de malls gaat in Orlando. Prijzen daar liggen toch wel wat hoger dan de prijzen in bijvoorbeeld diezelfde winkelketens hier in mijn omgeving, en dat voor exact dezelfde producten. Nadeel van de malls in Orlando is dat 95 % van de klanten toeristen zijn en dientengevolge de prijzen daarop zijn aangepast.

Koffiemachines zijn in vrijwel alle gevallen hier (veel) duurder dan in Europa. En dan bedoel ik de duurdere spullen (dus geen filter apparaatje van de Walmart).

Bijna alle elektronische apparaten kunnen zowel 110 als 220 volt aan tegenwoordig.
#7 - 24-03-2011, 12:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15