Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

garth brooks (country muziek)

Discussie gestart

Mr_America

hallo
Ik ben op zoek naar een cd van Garth Brooks die volgens de nederlandse muziek winkels niet te verkrijgen is in nederland.
Mijn vraag aan jullie of deze cd in de v.s wel nog te koop is?
Het gaat om zijn laatste cd Lost Sessions uitgebracht 2006.
Wie ow wie kan mij helpen ??? ???
#1 - 06-08-2006, 00:01 uur

Chiefram

Pobeer eens de site van www.cdnow.com. Dit is nu geloof ik onderdeel van Amazon geworden, maar die moeten hem zeker hebben en ze versturen ook naar Nederland.
#2 - 06-08-2006, 01:46 uur

texas freak

ennuh, kazaa lite, daar haal ik al mn country vandaan incl garth
#3 - 06-08-2006, 13:15 uur

Mr_America

ennuh, kazaa lite, daar haal ik al mn country vandaan incl garth
hoi texas freak
bij  kazaa haalde ik normaal gesproken ook mijn muziek maar ik heb bijna al zijn cd,s al dus deze wilde ik ook orgineel hebben.
maar toch bedankt
#4 - 06-08-2006, 13:22 uur

Mr_America

hoi Martin
ik had al een berichtje getypt maar dat heeft ie niet gepakt dus ff opnieuw.
Op die site hebben ze hem inderdaad maar de letters komen op mijn pc klein over.
Zo kan ook niet lezen hoe het met betalen zit ik ben niet in bezit van een visa of andere creditcard
#5 - 06-08-2006, 13:32 uur

Texas Jack

Heb je hier al eens gekeken?

http://www.hitsound.nl/
(THE LOST SESSIONS - 17 TRACKS - CD 21.95 euro )

groetjes,

Jos
#6 - 06-08-2006, 16:50 uur
« Laatst bewerkt op: 06-08-2006, 17:15 uur door GrandCherokee »

Chiefram

ennuh, kazaa lite, daar haal ik al mn country vandaan incl garth

Kazaa lite? Dat werkt toch niet of nauwelijks meer? Kun je beter FrostWire gebruilen, is nog vele malen sneller ook:
http://www.frostwire.com/index.php?title=Main_Page_NL
#7 - 06-08-2006, 17:09 uur

Chiefram

hoi Martin
ik had al een berichtje getypt maar dat heeft ie niet gepakt dus ff opnieuw.
Op die site hebben ze hem inderdaad maar de letters komen op mijn pc klein over.
Zo kan ook niet lezen hoe het met betalen zit ik ben niet in bezit van een visa of andere creditcard

Internet Explorer heeft de optie om kleine letters groter op je scherm te laten verschijnen. Klik op VIEW en kies dan voor TEXT SIZE.

Ja, zonder credit card wordt het betalen inderdaad moeilijk. Zul je toch nog eventjes op en neer moeten vliegen naar de states, hehehe... (Leuk excuus om te gaan) :)

#8 - 06-08-2006, 17:11 uur

Mr_America

hoi GrandCherokee
bedankt voor de tip zal er zeker gebruik van gaan maken
greetzz john
#9 - 07-08-2006, 15:08 uur

Mr_America

he martin
heb frost wire geinstaleerd en werkt inderdaad goed
bedankt
    goeten van john
#10 - 07-08-2006, 15:09 uur

Mr_America

he martin
heb frost wire geinstaleerd en werkt inderdaad goed
bedankt
    goeten van john

kom wel een keertje op visite ;D nlvlag
#11 - 07-08-2006, 15:36 uur

Chiefram

Het werkt stukken beter en is vele malen sneller ook. Ben blij dat je er iets aan hebt, haha...

Je komt maar hoor, als je in de buurt bent. Gezellig! We hebben Nederlandse koffie: Senseo! Niet zo goed als Starbucks, maar beter dan de standaard Amerikaanse koffie en Starbucks... daar hebben we er 4 of 5 van in Fort Collins. Kunnen we altijd daar even heengaan, haha
#12 - 07-08-2006, 17:03 uur

Texas Jack

Graag gedaan John.

groeten,

Jos
#13 - 15-08-2006, 11:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15