Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gebruiken jullie de magnetron weleens op je kamer?

Discussie gestart

Bakvet

Tenzij het een zeer goedkoop of duur adres is, heeft een motel/hotel in de VS meestal een magnetron op de kamer. Terwijl dezelfde hotelketens in Europa dat niet hebben, daar staat hooguit een centraal apparaat in de publieke ruimtes. Zijn er mensen die daar weleens gebruik van maken (in de VS dus) vroeg ik me zo af.
#1 - 11-10-2014, 16:30 uur

Old Faithful

Wij kopen weleens kip en salades en gebruiken de magnetron dan om de kip warm te maken.
#2 - 11-10-2014, 20:25 uur
Groet,

Old Faithful

Jez

Yup, als we geen zin en/of weinig honger hebben om uit eten te gaan; even een bamisoepje warm maken bijvoorbeeld
#3 - 11-10-2014, 21:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jhbechthum

Niet erg vaak, maar soms wel om in de supermarkt gekocht eten te warmen als we geen zin hebben (te moe zijn) om elders te eten.
Normaal gesproken zullen we een magnetron dus niet missen.

Johan
#4 - 11-10-2014, 21:51 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Bakvet

Zelf doe ik het ook weleens, dan heb je ten miste eens een gelegenheid om naar de TV te kijken. Ik koop meestal van die 'Lean' diepvriesmaaltijden (een soort Weight Watchers), ook al staan ze je dan aan de kassa soms raar aan te kijken. Die dieet maaltijden proberen wat meer aandacht aan de smaak te geven denk ik, want de rest van die TV dinners vind ik niks. Soms neem ik een Lean Pizza vooraf. Dat lijkt tegenstrijdig, maar die twee maaltijden samen hebben nog geen 1000 cals. En het smaakt best redelijk. Voor $2 of $4 ben je klaar, exclusief drank. Als je naar een restaurant gaat kost de bediening alleen al het dubbele. Wel koop ik altijd een doosje met het duurste, meest luxe wegwerp servies, want dat scheelt wel in de smaak-beleving. Die zelf-schep buffetten in de super neem ik ook weleens een enkele keer. Had er eigenlijk niet eens aan gedacht dat je die kunt heropwarmen in de magnetron. Goeie tip.
#5 - 13-10-2014, 19:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15