Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

gezocht voor artikel: Ndlse expat in VS

Discussie gestart

leen

Beste,

ik ben freelance journaliste voor de Volkskrant. Ik schrijf een artikel over expats, en over de partners van expats. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die over hun ervaringen willen vertellen.

Enkele voorbeeldvragen: Als je man/vrouw naar het buitenland moet/wil, hoe ga je daar mee om? Wat zijn de problemen? Hoe vinden jij en je partner daar een oplossing voor? Kregen jullie hulp van de werkgever? Is een dual carreer mogelijk? Enzovoort...

Wil je aan dit artikel meewerken? Zend me dan een mailtje(VERVAEKE_L at YAHOO.COM). Hartelijk dank!
Leen Vervaeke

#1 - 04-07-2005, 14:37 uur

Dusza

Leen, dat lijkt me leuk, zo'n artikeltje.
Mogen wij het hier ook meelezen?
Zelf ben ik een expat-in-spé, dus we zitten nog niet ginder. Aan mij heb je dus niks.  :-)
#2 - 05-07-2005, 22:49 uur

leen

Tenzij je al beslist hebt of je partner wel of niet meegaat, dan kan je me daarover vertellen, Dusza!

Ik zoek uit of ik het artikel hier kan plaatsen of er een copyright van de Volkskrant geldt. In ieder geval laat ik weten wanneer het in de krant komt.

Maar nu eerst allemaal reageren!!!
#3 - 05-07-2005, 23:21 uur

FreezeM

Vallen onder "expats" alleen mensen die voor hun werk naar de VS zijn gegaan? Want er zijn hier wel een aantal vaste bezoekers die naar de VS zijn gegaan en daar nu werken, maar dat is dan niet helemaal wat je zoekt :)

Neem eens een kijkje op deze weblogs. Misschien kan je met hun contact opnemen. Zij vallen meen ik onder bovenstaande definitie van expats.
http://staceyconnor.blogspot.com/
http://weblogs.bnn.nl/moermanfamily_in_de_states
http://weblogs.bnn.nl/moermanfamily_in_de_states
#4 - 06-07-2005, 13:57 uur

leen

Bedankt voor de tips, FreezeM.

Het artikel verschijnt op vrijdag 21 juli 2005 in de Volkskrant.

Leen
#5 - 14-07-2005, 17:24 uur

FreezeM

Graag gedaan Leen, je hebt USA4All of ons forum toch wel in het artikel opgenomen he? Ander snel nog even doen natuurlijk ;)
#6 - 19-07-2005, 13:03 uur
« Laatst bewerkt op: 19-07-2005, 13:04 uur door FreezeM »

leen

Foutje: het moet vrijdag 22 juli zijn.

En sorry, maar het artikel gaat over expat partners (wereldwijd) en dit forum gaat specifiek over expats in Amerika.
Grjs, Leen
#7 - 20-07-2005, 18:05 uur

Dusza

En hoe moeten diegenen die in het buitenland zitten en geen Volkskrant kunnen krijgen dit nu lezen?...
Leen?
#8 - 20-07-2005, 18:11 uur

Bakvet

 8)

#9 - 23-07-2005, 13:47 uur

Dusza

Bakvet, bedankt voor de moeite, maar het is niet zo goed leesbaar.   :(
Vond jij het de moeite waard, dat artikel?
Zijn er nog anderen die het gelezen hebben? Wat was hun reactie?
#10 - 27-07-2005, 11:12 uur

Bakvet

Bedankt voor de moeite, maar het is niet zo goed leesbaar.   :(

Je moet er wel eerst op klikken. ;D

(En daarna nog eens als je met Internet Explorer werkt om het op 100% te zien.)

Heb je een LCD-monitor, dan is het vervolgens nog zo goed als onleesbaar. Dat ligt vooral aan de Volkskrant, die biedt het zo klein aan. Als je het uitvergroot, wordt het onscherp. Op een CRT-monitor is het wel redelijk leesbaar.
#11 - 27-07-2005, 22:18 uur

Dusza

Ik krijg het zo te zien:
http://img310.imageshack.us/my.php?image=partner2qc.jpg
Is niet zo duidelijk. Kan ik nog iets doen om het te verbeteren?
#12 - 27-07-2005, 22:23 uur

Jez

Ik kan er ook niks van maken, hoor Dusza. En ik zit toch echt met mn ponem voor een ouwerwets schermpje. Wel met Mozilla trouwens.
#13 - 27-07-2005, 22:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Het heeft inderdaad niet met het merk van je webbrowser te maken. Zien jullie deze regel tekst bovenaan?

This image has been scaled down to fit your computer screen. Click on it to show it in the original size.


#14 - 27-07-2005, 23:02 uur

Jez

Het heeft inderdaad niet met het merk van je webbrowser te maken. Zien jullie deze regel tekst bovenaan?

This image has been scaled down to fit your computer screen. Click on it to show it in the original size.




Verhip, daar wordt het een stuk helderder van. Zou Dusza soms net zo blond zijn als ik? Je ziet, Bakvet, we doen ons uiterste best om de goede naam van ons geslacht hoog te houden  :-[ :-[ :-[
#15 - 27-07-2005, 23:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15