Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ghetto's

Discussie gestart

Lady

 :-[

Graag zou ik willen weten, waar ik informatie kan verkrijgen over de ghetto's in Amerika. Heeft u zelf informatie?? Stuur het mij op!

[email protected]
#1 - 30-09-2002, 10:26 uur

holtyre

Wat voor info zoek je?
Statistieken? Leven in het algemeen? Bendes? zoveel factoren die het een ghetto maken.

Ik ben er vaak in terecht gekomen door een foute afslag bv op de snelweg te nemen. Ik heb er zelfs gegeten(Chicago)
Heb nooit echt een bedreiging gevoeld afgezien van een zwerverster die al met de handen in de auto zat (Las Vegas), snel het raam dicht en gas.....
#2 - 21-12-2002, 18:28 uur

cherie

Ja wat zoek je precies inderdaad? Ik kan je wel wat wijken geven?
Compton in LA,een bepaald gedeelte van long beach is ook beter om niet te komen omdat die ook geteisterd worden door leden van de Crips. ::)Verder NY ik ben zelf in Brooklyn geweest, tja daar heb je slechte en goeie wijken, ik heb niet echt iets engs meegemaakt, verder in Harlem ook niet zo... Daar tegen vond ik little havana in miami wel een beetje eng, ik weet niet hoe anderen dat ervaren hebben... Maar goed als je wat meer wilt weten mag je me mailen...Groetjes
#3 - 18-11-2003, 16:07 uur

Viper

Ik zoek informatie over bendes en arme buurten in Amerika.
Sites en boeken zijn welkom
k hoop reacties te ontvangen.SNELLLLLLLL!!!!
#4 - 27-01-2004, 16:29 uur

Viper

Een paar goede sites met leven in het algemeen,
zou ik op prijs tellen.
#5 - 27-01-2004, 16:33 uur

frank


gangs van leon bing goed boek over bendes in south central L A
#6 - 01-02-2004, 13:21 uur

achnatuurlijk

Ik zoek informatie over bendes en arme buurten in Amerika.
Sites en boeken zijn welkom
k hoop reacties te ontvangen.SNELLLLLLLL!!!!


Dit bericht is misschien te laat maar toch maar ff reageren.

Ik weet niet waarom je info nodig hebt ................. maar over gangs etc zal dit je zeker helpen.
boeken :
MONSTER door kody scott.
DO OR DIE leon bing.
UPRISING........

site :
www. streetgangs.com ( op bijvb. het forum daar staat heeel veeel info )

su6es
#7 - 23-03-2004, 01:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15